Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beschrijf jullie droomman of vrouw???

Pagina's : [1] 2 3

000Zina000
24-07-2003, 18:42

Wie van jullie kan zijn droomman of vrouw eens beschrijven??? De mijne: - liefst marokkaans - donker ogen - donker haar - iemand die respect heeft voor me - gevoel voor humor - en natuurlijk groter is dan mij :D :zwaai:

Teaser
24-07-2003, 18:52
DROOMVROUW UITERLIJK VAN SHAKIRA INNERLIJK VAN TAHAMATA GHANDI

newkid
24-07-2003, 18:57
Hmmmmm, hier ben ik.................... Jullie droom man :D Knap, lelijk inteligent met IQ van 5 maar vooral..... Ik ben mezelf ;) en dat wil ik ook van mijn droomvrouw.

naisha
24-07-2003, 19:00
Origineel gepost door newkid Hmmmmm, hier ben ik.................... Jullie droom man :D Knap, lelijk inteligent met IQ van 5 maar vooral..... Ik ben mezelf ;) en dat wil ik ook van mijn droomvrouw. :goedzo: mijn droomman is :Iluvu:

EMIEN
24-07-2003, 19:08

*kuch**Kuch* :o De mijne bestaat niet maar hier is mn beschrijving:) - Lief - Superlief - Warm - Eerlijk - Betrouwbaar - Begripvol - Respectvol - Humor, heel veel:D - Superdesuperlief - Fantasievol - Geduldig - Spontaan - Zorgzaam Dat was et zo een beetje...:D.. En daaaaaaaaaarna komt pas wat er omheen zit ter discussie:) Maar goed...alleen deze eigenschappen al..moeilijk te vinden....

2Smart4u
24-07-2003, 19:10
Origineel gepost door EMIEN *kuch**Kuch* :o De mijne bestaat niet maar hier is mn beschrijving:) - Lief - Superlief - Warm - Eerlijk - Betrouwbaar - Begripvol - Respectvol - Humor, heel veel:D - Superdesuperlief - Fantasievol - Geduldig - Spontaan - Zorgzaam Dat was et zo een beetje...:D.. En daaaaaaaaaarna komt pas wat er omheen zit ter discussie:) Maar goed...alleen deze eigenschappen al..moeilijk te vinden.... moet toch niet zo moeilijk zijn??? superdesuperdesuperdesuperlief??? moet lukke :goedzo:

naisha
24-07-2003, 19:12
Origineel gepost door EMIEN *kuch**Kuch* :o De mijne bestaat niet maar hier is mn beschrijving:) - Lief - Superlief - Warm - Eerlijk - Betrouwbaar - Begripvol - Respectvol - Humor, heel veel:D - Superdesuperlief - Fantasievol - Geduldig - Spontaan - Zorgzaam Dat was et zo een beetje...:D.. En daaaaaaaaaarna komt pas wat er omheen zit ter discussie:) Maar goed...alleen deze eigenschappen al..moeilijk te vinden.... moeilijk, moet je goed zoeken... :kwaad:

babyboy
24-07-2003, 19:15
verzorgd, eerlijk, en niet gierig zoveel eis ik niet :)

fatimaatjee
24-07-2003, 19:18
nee hoor echt echt echt super lief moet zeker lukken ik ben ook nooit kwaad of kattig op iemand!!! dus je kan zeker denk ik wel buiten mij om een lief superlieve meid vinden alleeen een beetje goedzoeken!! :zwaai:

EMIEN
24-07-2003, 19:20
Origineel gepost door bent_souani moet toch niet zo moeilijk zijn??? superdesuperdesuperdesuperlief??? moet lukke :goedzo: Et probleem is dan ook...dat ze dan niet deze SLechte eigenschappen moet hebben:D...anders ja...dan is et niks..:(: - Een temperament (je weet toch die marokkaanse ....direct conclusies...meteen vuur..:jammer: )( dus daar ga ik al) eigenlijk is deze de belangrijste..:D...de rest kan ik wel aan... Ze ebstaat dus nie :(

Zakaria_Magrabi
24-07-2003, 19:21
Origineel gepost door 000Zina000 Wie van jullie kan zijn droomman of vrouw eens beschrijven??? De mijne: - liefst marokkaans - donker ogen - donker haar - iemand die respect heeft voor me - gevoel voor humor - en natuurlijk groter is dan mij :D :zwaai: ik ben eigenlijk best veel eisent.... Mohim mijn droomvrouw moet hebben of moet zijn.... - in iedergeval kleiner als mij.... en ik ben niet alte groot dus.... :rolleyes: -verder ik hou van lang haar -heb een zwak aan krullen.... -mooie ogen die wat zeggen (of wat uitdrukken...) -spontaan, lief, gevoel van humor...., romantisch en betrouwbaar.... uiteraard ook verzorgd... -ik hou ervan als een meisje een beetje pit heeft dat ze van zich afbijt... dus bijvoorbeeld niet als je zegt doe dit doe dat doe dit dat ze zegt ja is goed nee ook dat ze haar eigen mening durft te zeggen... en ze moet inteligent zijn.... anders kan je ook niet echt een behoorlijke discussie hebben.....blablabla ga zo maar door....

naisha
24-07-2003, 19:24
Origineel gepost door EMIEN Et probleem is dan ook...dat ze dan niet deze SLechte eigenschappen moet hebben:D...anders ja...dan is et niks..:(: - Een temperament (je weet toch die marokkaanse ....direct conclusies...meteen vuur..:jammer: )( dus daar ga ik al) eigenlijk is deze de belangrijste..:D...de rest kan ik wel aan... Ze ebstaat dus nie :( :kwaad: ze bestaat..

babyboy
24-07-2003, 19:25
Origineel gepost door 000Zina000 Wie van jullie kan zijn droomman of vrouw eens beschrijven??? De mijne: - liefst marokkaans - donker ogen - donker haar - iemand die respect heeft voor me - gevoel voor humor - en natuurlijk groter is dan mij :D :zwaai: wat bedoel je, groter in leeftijd of in lengte

EMIEN
24-07-2003, 19:32
Origineel gepost door naisha :kwaad: ze bestaat.. Maar waar kan ik er vidnen dan..:huil: *zucht* ( :stout: ) Je gebruikt teveel : -> :kwaad: <-.....:o... je bent et dus nie..:( Waar kan ik er vinden ?:engel: Mag ik een routebeschrijving..:)?

naisha
24-07-2003, 19:34

Origineel gepost door EMIEN Maar waar kan ik er vidnen dan..:huil: *zucht* ( :stout: ) Je gebruikt teveel : -> :kwaad: <-.....:o... je bent et dus nie..:( Waar kan ik er vinden ?:engel: Mag ik een routebeschrijving..:)? wat gebruik ik teveel :D en die :Iluvu: routebeschrijving heb ik jammer genoeg niet voor je... :( je komt er wel tegen insha-allah

Pagina's : [1] 2 3