Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dopeeeeeeeeeee

Pagina's : [1] 2

NA3_NA3
24-07-2003, 18:34

shurik'n- samourai oeeeeefff wat een productie....downloaden!!! en de clip ook...is ook dope!!

Wal
26-07-2003, 13:27
Hahaha Wat toevallig man! Die cd heeft een vriend van me een tijdje geleden gegeven.. Wel leuke cd, alleen te weinig variatie Maar volgens mij heet de Artiest Ou Je Vis en het Album : Shurik'n Kan het ook mis hebben En er zitten idd wel dope nummers op het album

NA3_NA3
26-07-2003, 17:30
Origineel gepost door Feziefez Hahaha Wat toevallig man! Die cd heeft een vriend van me een tijdje geleden gegeven.. Wel leuke cd, alleen te weinig variatie Maar volgens mij heet de Artiest Ou Je Vis en het Album : Shurik'n Kan het ook mis hebben En er zitten idd wel dope nummers op het album shurik'n is de mc en "oui je vis" de titel van het album http://membres.lycos.fr/heddicmi/hip/shu.html

Wal
26-07-2003, 22:11
Origineel gepost door NA3 NA3 shurik'n is de mc en "oui je vis" de titel van het album http://membres.lycos.fr/heddicmi/hip/shu.html Ow maakt niet uit Hij blijft goed

Lady_moi
27-07-2003, 19:25

zo een rare zanger die ken ik nie

Wal
27-07-2003, 20:45
Is geen zanger... Maar een rapper

Lady_moi
28-07-2003, 13:35
wat maakt het uit.. het zit allemaal in de muziekwereld..

NA3_NA3
28-07-2003, 13:44
Origineel gepost door lady_moi wat maakt het uit.. het zit allemaal in de muziekwereld.. het zit allemaal in de muziek wereld :rolleyes: een rapper kun je dus ook vergelijken met een pianist....toch? zit in de muziekwereld yek

Lady_moi
28-07-2003, 13:47
een rapper en pianist liggen ver uit mekaar maar zoals ik al zei wat maakt het uit het zit allemaal in de muziekwereld

Wal
28-07-2003, 19:18
Origineel gepost door lady_moi een rapper en pianist liggen ver uit mekaar maar zoals ik al zei wat maakt het uit het zit allemaal in de muziekwereld Er zit gewoon een heeeeeele grote verschil in... Nog en vergelijking.. Appel en banaan.. Smaken anders... maar toch hetzelfde want het zijn allebei fruit?

Lady_moi
28-07-2003, 19:34
Origineel gepost door Feziefez Er zit gewoon een heeeeeele grote verschil in... Nog en vergelijking.. Appel en banaan.. Smaken anders... maar toch hetzelfde want het zijn allebei fruit? hey lees nog eens mn vorige bericht "een rapper en pianist liggen ver uit mekaar"

Wal
28-07-2003, 19:56
Origineel gepost door lady_moi hey lees nog eens mn vorige bericht "een rapper en pianist liggen ver uit mekaar" Je hersenen en logica zo te zien ook :hihi:

Lady_moi
29-07-2003, 13:00
op wat slaat da nu? het ligt aan u alsde gij een zin van 8 woorde nie versta tja dan weet ik het ook nie meer me u se

Wal
29-07-2003, 17:33
Origineel gepost door lady_moi op wat slaat da nu? het ligt aan u alsde gij een zin van 8 woorde nie versta tja dan weet ik het ook nie meer me u se Maar ge begrijpt ook niet dat Rappers en Zangers twee verschillende dingen zijn.. Net zoals een pianist en een saxofonist. Een rapper die zingt niet Een zanger wel Zie daar het verschil Capice?

Lady_moi
30-07-2003, 14:30

Origineel gepost door Feziefez Maar ge begrijpt ook niet dat Rappers en Zangers twee verschillende dingen zijn.. Net zoals een pianist en een saxofonist. Een rapper die zingt niet Een zanger wel Zie daar het verschil Capice? da zegde gij ik weet da ook wel da rappers en zangers verschille ma tblijft in de muziekwereld zitte damn waarom zijde gij zo? zit de rapper in de fantasiewereld ofzo das allemaal muziek MUZIEKWERELD als ge een tekening wilt ask me doei

Pagina's : [1] 2