Bekijk originele versie : Limonade drinken in wijnglazen mag dat?
saadia29
23-11-2006, 22:43
Misschien een 'domme' vraag , maar is het toegestaan om in van die wijnglazen, limonade te drinken.
@Noona, ik heb net Spa rood (kersen/appel) in 1 van jouw wijnglazen gedronken, het smaakte zo heerlijk in een wijnglas :maf:
Bij dezen, bedankt voor de glazen :D
Ik vind het eigenlijk wel sierlijk staan, wijnglazen met daarin jus d'orange of andere sap, ik vraag me werkelijk af of dat gewoon toegestaan is!?
Sibel_flower
23-11-2006, 22:44
Tuurlijk mag dat ..... Is toch maar een glas...
dordje22
23-11-2006, 22:46
ik heb ze ook in huis en als ik gasten krijg dan gebruik ik die glazen altijd, vind ze mooi er bij staan. soms krijg ik wel van die rare blikken maar ja het is maar een glas toch, en geen alcohol
Ja volens mij mag het hoor.. ik drink ook altijd uit wijnglazen.. waarom??:kweetnie:
Ik vind het ook zo altijd chique staan :D
saadia29
23-11-2006, 22:46
Iwa, weet ik veel :o
Valt dat dan niet onder: Het immiteren van de niet gelovigen, want als je een rood sapje drinkt, lijkt het al gauw op rode wijn.
pfff ik heb bergen wijnglazen, voor limonade of dessert of wat dan ook
saadia29
23-11-2006, 22:48
ik heb ze ook in huis en als ik gasten krijg dan gebruik ik die glazen altijd, vind ze mooi er bij staan. soms krijg ik wel van die rare blikken maar ja het is maar een glas toch, en geen alcohol
Ja het staat heel sierlijk, heb ze nu toevallig in huis, wist niet dat ik het zo mooi zou vinden :o
Precies het gaat erom wat erin zit..
Nu heb ik een vraag...
is het toegestaan om de Kinderhampagne van de Hema te drinken... hier zit geen alcohol in.. tis appelsap met bubbeltjes...voor kinderen
maar die fles alleen al schrikt mensen af... wat denken jullie?
saadia29
23-11-2006, 22:50
Niemand met daliel?
Insaan, bollebuik, Marisah, oemmujahid etc etc nobody??
Eenmaal, andermaal................ik ga binnenkort een hele mooie set halen, leuk voor de feestdagen ehm...l3ied :o
Iwa, weet ik veel :o
Valt dat dan niet onder: Het immiteren van de niet gelovigen, want als je een rood sapje drinkt, lijkt het al gauw op rode wijn.
Ja en als je appelsap drinkt lijkt het al snel op sherry :maf:
:hihi:
Nu heb ik een vraag...
is het toegestaan om de Kinderhampagne van de Hema te drinken... hier zit geen alcohol in.. tis appelsap met bubbeltjes...voor kinderen
Ik weet niet.. ik denk dat geleerde zullen zeggen dat het ongelovige nadoet en dat is haram.. het ziet er namelijk precies hetzelfde uit als een champagnefles..
Ik moet wel zeggen dat ik die weleens koop:o omdat ik die lekker vind en ik vind het leuk om die kurk zover te laten schieten:o
Of het haram is Allah oelam
Nu heb ik een vraag...
Dan giet je het in een mooie kan/glazen fles :D
saadia29
23-11-2006, 22:52
Nu heb ik een vraag...
Heb het zo vaak in mijn handen gehad en weer terug gelegd, ik vind het persoonlijk zelf niet kunnen, je weet wel de handeling, schudden, ontkurken, kinderen zien dat en onthouden dat, strax weer uitleggen dat dat andere champagne niet deugt enz enz.
Dus daar pas ik voor.
Sibel_flower
23-11-2006, 22:52
Ik weet niet.. ik denk dat geleerde zullen zeggen dat het ongelovige nadoet en dat is haram.. het ziet er namelijk precies hetzelfde uit als een champagnefles..
Ik moet wel zeggen dat ik die weleens koop:o omdat ik die lekker vind en ik vind het leuk om die kurk zover te laten schieten:o
Of het haram is Allah oelam
Zehma romantisch met je man met een fles champagne jip en janneke:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.