Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waaoouuwwww wat er in net in amsterdam is gebeurd!!!!!!!!!

Tamazight86
24-07-2003, 18:09

My god, ik heb net een politie neerzien vallen!!!!!!!!!!!!1 Ik heb het live gezien!!!!!!!!!!!!! verschrikkelijk, in de baarsjesweg en vond het verschrikkelijk. De eerste politie werd met een mes neergestoken door de dader en rechtstreeks werd de dader door de andere politiagent neergestoken door een pistool!!!!!!!!!!!!!! Waouaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!! en er waren veel politie agenten ongeveer 50............... zover ik weet beslama

xxSAMIRxx
24-07-2003, 18:21
hmmmmm

ze3ma1
24-07-2003, 18:26
Origineel gepost door Tamazight86 De eerste politie werd met een mes neergestoken door de dader en rechtstreeks werd de dader door de andere politiagent neergestoken door een pistool!!!!!!!!!!!! moest neergeschoten zijn he!!:D

Tamazight86
24-07-2003, 18:27
HHHHHHHHHHHmmmmmmmmmmmmmmm okay kijk op AT5 ZOMETEEN

xxSAMIRxx
24-07-2003, 18:27

Origineel gepost door snakeswannabite xxsamirxx vind de dader wel als ze kwijt zijn ja toch samir.....en hadden ze jou maar gepakt lelijke sitan...geintje :D Mij kunnen ze niet pakken al Whiela El Kahla ;)

BentDagilia
24-07-2003, 18:49
WAJAMAAA die Mensen hebben jnoen Ouwe :boos: ik was er net nog heb niks gezien :rolleyes:misschien keek ik scheel of zo :D

Tamazight86
24-07-2003, 18:49
Donderdagmiddag is een agent van het Amsterdamse politiekorps neergestoken op de Baarsjesweg in West. Toen de dader ook een collega-agent wilde steken, schoot deze hem neer. Rond vijf uur kwam bij de politie een melding binnen dat er op de Baarsjesweg een man met een mes liep. Toen twee agenten ter plaatse kwamen, werd de man direct agressief. De agenten gebruikten pepperspray, maar dat werkte niet. Vervolgens stak de man een van de agenten in het bovenlichaam. De neergestoken agent en de messentrekker zijn met nog onbekende verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht.

babyboy
24-07-2003, 19:11
ja shit, doordat de weg was afgesloten moest ik lang wachten :kwaad: