Bekijk originele versie : irritatie op zijn hoogtepunt
MariamaMslma
24-07-2003, 17:23
Van die mensen die je echt altijd moeten aanspreken met 20 zinnen achter elkaar op msn.
binnen 5 sec nadat jij online bent gekomen hebben ze je al uitgebreid gegroet en gevraagd wat ik heb gedaan en of ik druk ben omdat ik niet binnen diezelfde 5 sec. reageer.
De hint van het heel vaak negeren als ze tegen je ratelen vatten ze niet, groeten met worden zoals aloe en reageren met okie vinden ze blijkbaar charmant overkomen ofzo.
:hammer: :auw:
jouw toppunt van irritatie? :D
MariamaMslma
24-07-2003, 17:41
Origineel gepost door temsamni
Toppunt van irritatie is:
Van die mensen die niet antwoorden zodra ze 5 seconden nadat ze online zijn gekomen je ze groet en uitgebreid hebt ondervraagd en niet antwoorden in dezelfde 5 seconden. :rolleyes:
Vaak negeren ze je, en antwoorden met okie of aloe! :rolleyes:
:D
Aha, dus jij bent het, hier undercover op marokko.nl :hammer:
Leave me alone mafkees :auw:
MariamaMslma
24-07-2003, 17:45
Origineel gepost door temsamni
Toppunt van irritatie is:
Van die mensen die niet antwoorden zodra ze 5 seconden nadat ze online zijn gekomen je ze groet en uitgebreid hebt ondervraagd en niet antwoorden in dezelfde 5 seconden. :rolleyes:
Vaak negeren ze je, en antwoorden met okie of aloe! :rolleyes:
Trouwens, volgens mij kom ij toch uit Gouda(ik geloof dat ik het hier ergens had gelezen)
Zo ja, dan moet je me helpen met deze vraag die onlangs verscheen in een quiz in de Panorama.
17) Wat is de Hoofdstad van Marokko?
A. Casablanca
B. Tanger
C. Rabat
D. Gouda
Zo nee, dan had ik het niet tegen jou :ego:
MariamaMslma
24-07-2003, 21:47
Ik zit nu middenin mij toppunt van irritatie :huil:
Origineel gepost door MariamaMslma
Van die mensen die je echt altijd moeten aanspreken met 20 zinnen achter elkaar op msn.
binnen 5 sec nadat jij online bent gekomen hebben ze je al uitgebreid gegroet en gevraagd wat ik heb gedaan en of ik druk ben omdat ik niet binnen diezelfde 5 sec. reageer.
De hint van het heel vaak negeren als ze tegen je ratelen vatten ze niet, groeten met worden zoals aloe en reageren met okie vinden ze blijkbaar charmant overkomen ofzo.
zeg gewoon dat je niet met wilt praten en zet het niet hier zo op Marokko.nl dat iedereen het kan lezen :boos:
saidaaatje
24-07-2003, 21:51
Ik vind het kei-irri als je iemand een smsje stuurt en erin vermeld 1 terug te sturen..en dit doen ze vervolgens nie....oeee daar raak ik pissed van
DeBruineSmurf
24-07-2003, 21:54
hey ik zeg ook altijd aloe en okie :D
en ja je hebt gelijk.....mensen zijn echt ongeduldig op msn :kwaad:
irritant!!
net als die hayat die me uit heeft gedaagd met battlen
MariamaMslma
24-07-2003, 22:01
Origineel gepost door Teaser
zeg gewoon dat je niet met wilt praten en zet het niet hier zo op Marokko.nl dat iedereen het kan lezen :boos:
Waarom mag ik het hier niet plaatsen?
Waarom mag ik het hier niet plaatsen?
Omdat het tussen ons is en niet tussen Marokko.nl
MariamaMslma
24-07-2003, 23:58
Origineel gepost door Teaser
Omdat het tussen ons is en niet tussen Marokko.nl
Nee safie, ik kan niet meer in deze toestand leven, het verwoest mijn hele leven.....na 1 msngesprek met jou ben ik gelijk de hele dag agressief. :kwaad:
Iemand die snot eet
oewwwn daar kan ik zo niet tegen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.