Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : PC's te KOOP !!!

geenbeltegoed
23-11-2006, 16:51

Beste mensen, Welke ondernemer wil een internetzaak beginnen, of heeft een aantal kwalitatief goede en goedkope pc's nodig ? Ik heb ze namelijk hier staan. Ik had een internetzaak, maar daarmee ben ik gestopt omdat het niet meer zo goed ging. Ik heb dus nog heel de inboedel, inclusief de computers staan. Dus als iemand intresse heeft, stuur me dan een pm. Het gaat hier overigens over: - Intell celeron 2.0 Ghz - 256 MB geheugen - 20 GB harde schijf - TFT Scherm 17 "inch - Windows XP

blackdog
23-11-2006, 17:51
Beste mensen, Welke ondernemer wil een internetzaak beginnen, of heeft een aantal kwalitatief goede en goedkope pc's nodig ? Ik heb ze namelijk hier staan. Ik had een internetzaak, maar daarmee ben ik gestopt omdat het niet meer zo goed ging. Ik heb dus nog heel de inboedel, inclusief de computers staan. Dus als iemand intresse heeft, stuur me dan een pm. Het gaat hier overigens over: - Intell celeron 2.0 Ghz - 256 MB geheugen - 20 GB harde schijf - TFT Scherm 17 "inch - Windows XP Ook apart te verkrijgen ? of moet hele systeem in 1 ?

DEMO
23-11-2006, 21:37
Beste mensen, Welke ondernemer wil een internetzaak beginnen, of heeft een aantal kwalitatief goede en goedkope pc's nodig ? Ik heb ze namelijk hier staan. Ik had een internetzaak, maar daarmee ben ik gestopt omdat het niet meer zo goed ging. Ik heb dus nog heel de inboedel, inclusief de computers staan. Dus als iemand intresse heeft, stuur me dan een pm. Het gaat hier overigens over: - Intell celeron 2.0 Ghz - 256 MB geheugen - 20 GB harde schijf - TFT Scherm 17 "inch - Windows XP voor 150 per stuk neem ik ze wel..

geenbeltegoed
24-11-2006, 08:48
@ blackdog: Ze zijn ook per stuk te verkrijgen

hilwa
24-11-2006, 09:29

wat is de prijs, ik heb er een aantal nodig?

shuatee
24-11-2006, 11:46
een internetzaak zal je niks opleveren pikie ;) tegenwoordig heeft iedereen internet thuis ! Dat is gedeeltelijk waar, je kunt meerder producten aanbieden in je internetzaak, zoals telefonie, computer verkoop hardware en software etc een soort van mediamarkt, tabakzaak, computerzaak in 1