Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes van tegenwoordig

Pagina's : [1] 2

Studentmet5cent
24-07-2003, 14:11

een Keniaans buurjongen van mij heeft met een marokkaanse meisje.....zij komt gewoon ieder keer bij hem thuis. Soms dan gaan ze uit en soms dan blijft zij bij hem slapen. En de volgende dag komt zij in haar lingerie naar buiten.........................walgelijk gewoon.............gisteren weer, zijn ouders waren op vakantie en hij bleef alleen in nl. En natuurlijk moest zij weer komen. En 's middags kwam zij weer naar buiten in haar lingerie en een flesje neh nehthee in haar handen. En samen reden ze weg. Ik had echt het neiging om op haar afte stappen en haar een zoen te verkopen. Wollah mijn moeder heeft gelijk. Geef je kinderen maar een auto, dan zullen ze de wereld pas verkennen ik heb maar 1 woord hier voor TFOE TFOE TFOE ewa wat vinden jullie hier van?

Generaal_Kadafi
24-07-2003, 14:12
vieze vuile ke7ba dat ze is!

Studentmet5cent
Origineel gepost door Generaal_Kadafi vieze vuile ke7ba dat ze is! :giechel:

Chaimae
:hihi: :hihi: :hihi:

MariamaMslma
24-07-2003, 14:13

Origineel gepost door Generaal_Kadafi vieze vuile ke7ba dat ze is! :hihi: Jij had er wel raad mee geweten als het voor je neus gebeurde jek

BerberLayD
ALS IK HAAR ZAG HAD ZE VORLOPIG GEEN HAREN MEER:kwaad:

Studentmet5cent
Origineel gepost door BerberLayD ALS IK HAAR ZAG HAD ZE VORLOPIG GEEN HAREN MEER:kwaad: Oh ja.. ze heeft een hoofddoek. ;)

cousina_rifia
24-07-2003, 14:14
hahahahhahahhahahahahhahahahahahahhaahahhahahahaha hahahahahahahahahahhdieffffffffffff kon je zelf geen tekst verzinnen

MariamaMslma
24-07-2003, 14:14
Origineel gepost door Studentmet5cent Oh ja.. ze heeft een hoofddoek. ;) He soussie, nou ga je te ver :auw:

lailam
24-07-2003, 14:15
Moet ze zelf weten, goedkoop wijf. Als het nou een marokkaan was oke. Maar een keniaan???? Bah!

Studentmet5cent
24-07-2003, 14:16
Origineel gepost door MariamaMslma He soussie, nou ga je te ver :auw: Sousia, qui ne parler pas bien francais..

Najiha
24-07-2003, 14:17
Origineel gepost door Studentmet5cent een Keniaans buurjongen van mij heeft met een marokkaanse meisje.....zij komt gewoon ieder keer bij hem thuis. Soms dan gaan ze uit en soms dan blijft zij bij hem slapen. En de volgende dag komt zij in haar lingerie naar buiten.........................walgelijk gewoon.............gisteren weer, zijn ouders waren op vakantie en hij bleef alleen in nl. En natuurlijk moest zij weer komen. En 's middags kwam zij weer naar buiten in haar lingerie en een flesje neh nehthee in haar handen. En samen reden ze weg. Ik had echt het neiging om op haar afte stappen en haar een zoen te verkopen. Wollah mijn moeder heeft gelijk. Geef je kinderen maar een auto, dan zullen ze de wereld pas verkennen ik heb maar 1 woord hier voor TFOE TFOE TFOE ewa wat vinden jullie hier van? Hoe verzin je het snel effe een verhaal verzinnen Moge Allah je vergeven.Omdat er een meid een topic opent maakt over een Nederlandse meid met een marokkaanse jongen dacht ja ach ga de snel een verhaal verzinnen over een marokkaanse meid en haar in een slechte daglicht zetten.

Studentmet5cent
24-07-2003, 14:17
Origineel gepost door lailam Moet ze zelf weten, goedkoop wijf. Als het nou een marokkaan was oke. Maar een keniaan???? Bah! Hij is pas drie jaar geleden uit Kenia overgevlogen.

BerberLayD
24-07-2003, 14:18
Origineel gepost door Studentmet5cent Oh ja.. ze heeft een hoofddoek. ;) ej je kan het overdrijven:(

MariamaMslma
24-07-2003, 14:18

Origineel gepost door Studentmet5cent Sousia, qui ne parler pas bien francais.. Wacht maar tot ik iemand vind die dit voor mij kan vertalen :boos:

Pagina's : [1] 2