Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor mijn ZUS mocrogirl888

LieveMeisje
24-07-2003, 14:09

Ik kan het niet, ik kan niet schrijven zoals jullie, maar toch heb ik het gevoel dat ik wat ik voel neer moet zetten... Elke keer als iemand over zijn zus praat, hoe fantastisch het is om een zus te hebben, iemand met wie je alles kan delen... dan voel ik het weer de pijn, want ik heb mijn zus niet meer. Ik heb je maar heel even gekend, ik kan me maar 2 jaar herinneren, toen ik hoorde dat ik een grote zus had, kon ik nergens anders meer aan denken... Toen jij mij zag na 10 jaar, en ik jou eigenlijk voor het eerst, dacht ik, nu heb ik eindelijk een vriendin voor het leven, maar dat mocht niet zo wezen... Na twee jaar wou je geen contact meer met mij, Je vader en m'n broer, jouw halfbroer, ik heb nooit meer wat van jou gehoord, mijn zus die ik kon vertrouwen... :verdriet:

marocgirl888
24-07-2003, 14:25
lieve zusje :confused: als eerste wil ik zegen ik hou nog steeds heel veel van je en het is niet jou schuld dat ik weg ben gegaan. en natuurlijk wil ik jou vriendin blijven. he het enige reden waarom ik weg ben gegaan was de reden omdat ik ruzie had met mama maar dat weet je toch en nogmaals sorry dat ikhet je niet eerder heb verteld. en lieve zusje ik wil heeeel graag met je in contact blijven ik bid iedere dag om te hopen dat me moeder me zal vergeven maar ik weet insa allah komt die dag nog dat we met z'n alle samen kunnen zijn. p.s eindelijk heb je de waarheid verteld wat je al die jaren dwars zat. :blauwkus: doe de groeten aan mama

marocgirl888
24-07-2003, 14:27
en je kan me nog wel vertrouwen zusje ;)

Masriya
24-07-2003, 14:27
AAAAAAAAAAAH ZO LIEF SNIK SNIK KRIJG ER BIJNA TRANEN VAN!:huil:

sweet_karima
24-07-2003, 14:28

ik wil ook een zus... Bousa Kbira KaRiMaKe

LieveMeisje
24-07-2003, 14:29
Origineel gepost door marocgirl888 lieve zusje :confused: als eerste wil ik zegen ik hou nog steeds heel veel van je en het is niet jou schuld dat ik weg ben gegaan. en natuurlijk wil ik jou vriendin blijven. he het enige reden waarom ik weg ben gegaan was de reden omdat ik ruzie had met mama maar dat weet je toch en nogmaals sorry dat ikhet je niet eerder heb verteld. en lieve zusje ik wil heeeel graag met je in contact blijven ik bid iedere dag om te hopen dat me moeder me zal vergefen maar ik weet insa allah komt die dag nog dat we met z'n alle samen kunnen zijn. p.s eindelijk heb je de waarheid verteld wat je al die jaren dwars zat. :blauwkus: doe de groeten aan mama :traan1: ik kan niet inhouden weet je...daarom ik heb besloten dat ik vanbinnen alles eruit haal...zo lucht ik t op... :o ik zal aan me ma doorgeven maar me ouders zitte nu opvakantie dat weet je toh!!!:verdriet: k spreek je gauw.. Liefs van je zusje N :blauwkus:

Masriya
24-07-2003, 14:31
Origineel gepost door sweet_karima ik wil ook een zus... Bousa Kbira KaRiMaKe Hey, pick me pick me pick me.:stout: Ik ben HELE lieve zus!:engel:

sweet_karima
24-07-2003, 14:34
ok dan wil ik jou... hahahah

Masriya
24-07-2003, 14:37
Origineel gepost door sweet_karima ok dan wil ik jou... hahahah Oke...maar voordat ik je zus word. Moet je me dingen geven onder andere: een nieuwe speen, nieuwe babyfles, nieuwe pampers, en een kinderwagen met turbo laser. Als je dat voor me haalt, word ik je zus:D Deal???:stout:

marocgirl888
24-07-2003, 14:37
Origineel gepost door Masriya Hey, pick me pick me pick me.:stout: Ik ben HELE lieve zus!:engel: he masriya een zus kan je niet gewoon kiezen een zus kan je alleen krijgen van allah (swt). :zwaai:

Masriya
24-07-2003, 14:38
Origineel gepost door marocgirl888 he masriya een zus kan je niet gewoon kiezen een zus kan je alleen krijgen van allah (swt). :zwaai: Yeah i know i know.