Bekijk originele versie : jongens van tegenwoordig
cousina_rifia
24-07-2003, 13:54
een nl buurmeisje van mij heeft met een marokkaanse jongen.....hij komt gewoon ieder keer bij haar thuis. Soms dan gaan ze uit en soms dan blijft hij bij haar slapen. En de volgende dag komt hij in zijn boxershort naar buiten.........................walgelijk gewoon.............gisteren weer, haar ouders waren op vakantie en zij bleef alleen in nl. En natuurlijk moest hij weer komen. En 's middags kwam hij weer naar buiten in zijn kortebroek en een flesje bier in zijn handen. En samen reden ze weg.
Ik had echt het neiging om op hem afte stappen en hem een klap te verkopen. Wollah mijn moeder heeft gelijk. Geef je kinderen maar een auto, dan zullen ze de wereld pas verkennen ;)
ik heb maar 1 woord hier voor TFOE TFOE TFOE
ewa wat vinden jullie hier van?
GangstaLovin
24-07-2003, 13:56
:rolleyes: ...No offence maar heb je geen eigen leven dat je steeds die jongen in de gaten houdt?
cousina_rifia
24-07-2003, 14:01
ik hou ze niet in de gaten .....ze woont precies tegenover mij. en zijn auto is altijd voor onze deur geparkeerd. maar ze precis voor je ogen zitten te rotzooien dan krijg je dat te zien jah, hoewel je dat niet wilt.
zelfs mijn vader loopt te klagen dat dit gebeurd voor onze deur.
cousina_rifia
24-07-2003, 14:02
Origineel gepost door Sanchez
ewa kijk, als U jongens generaliseerd dan zeg ik kom maar lekker op me zitten dan heb jij ook je beurt gehad
wat denk ik je dat ik jaloers ben of zo. echttttttttttttt niettttttttttt
Studentmet5cent
24-07-2003, 14:02
Origineel gepost door cousina_rifia
een nl buurmeisje van mij heeft met een marokkaanse jongen.....hij komt gewoon ieder keer bij haar thuis. Soms dan gaan ze uit en soms dan blijft hij bij haar slapen. En de volgende dag komt hij in zijn boxershort naar buiten.........................walgelijk gewoon.............gisteren weer, haar ouders waren op vakantie en zij bleef alleen in nl. En natuurlijk moest hij weer komen. En 's middags kwam hij weer naar buiten in zijn kortebroek en een flesje bier in zijn handen. En samen reden ze weg.
Ik had echt het neiging om op hem afte stappen en hem een klap te verkopen. Wollah mijn moeder heeft gelijk. Geef je kinderen maar een auto, dan zullen ze de wereld pas verkennen ;)
ik heb maar 1 woord hier voor TFOE TFOE TFOE
ewa wat vinden jullie hier van?
Je kunt je titel beter veranderen in Marokkanen van tegenwoordig.
en je tekst zo aanpassen dat het ook gaat over Marokkaanse meisjes.
cousina_rifia
24-07-2003, 14:04
Origineel gepost door Studentmet5cent
Je kunt je titel beter veranderen in Marokkanen van tegenwoordig.
en je tekst zo aanpassen dat het ook gaat over Marokkaanse meisjes.
maar ik heb het toevallig over marokkaanse jongens en niet over meisjes.
Generaal_Kadafi
24-07-2003, 14:06
hij leeft
cousina_rifia
24-07-2003, 14:07
Origineel gepost door Generaal_Kadafi
hij leeft
ik verwijt hem niet dat hij zit te rotzooien, maar moet ik er perse een flesje bier bij..... :confused:
eigenlijk heeft gangstalovin wel gelijk maar ik begrijp je verontwaardiging hoor!
:zwaai: Sword
Studentmet5cent
24-07-2003, 14:08
Origineel gepost door cousina_rifia
maar ik heb het toevallig over marokkaanse jongens en niet over meisjes.
Safi.. ik ga een topic open over een meisje.
cousina_rifia
24-07-2003, 14:10
doe dat maar...ik wil wel weten wat je te vertellen hebt over meisjes.
MariamaMslma
24-07-2003, 14:11
roewen doenja hneeja :zweep:
cousina_rifia
24-07-2003, 14:17
niet lulen jij, je bent gewoon jaloers het liefst wil je ook shie marokkaanse sijve paal proeven, hmmm? geef gewoon toe, dit is internet dus je blijft anoniem
jongen ga slapen, ik heb niks toe te geven al is dit anoniem of niet......
wat moet k met een jongen die half nederland heeft gehad en ook nog eens iedere dag alcohol op drinkt..... :o
cousina_rifia
24-07-2003, 14:21
waarom zit je er dan mee? :)
ewa dat hij wil rotzooien is goed...moge allah hem later vergeven.......
maar ga niet misbruik maken van je geloof.......en net doen alsof het niks is.
000Zina000
24-07-2003, 14:22
Cousina_rifia ik begrijp je volkomen,maar laat die mensen.Wil die jongen zo leven dan is dat zijn probleem daar kan niemand iets aan veranderen.
Thalla frasek
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.