Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Donderdag avond

Pagina's : [1] 2

MariamaMslma
24-07-2003, 13:09

Tis straks donderdag avond, tijd om geld uit te geven....waar ga ik dat doen???????

Oem_Lena
24-07-2003, 13:10
Origineel gepost door MariamaMslma Tis straks donderdag avond, tijd om geld uit te geven....waar ga ik dat doen??????? in den haag kan je lekker shoppen

miss__1984
24-07-2003, 13:13
het ziet er al uit als donderavond.... kijk hoe donker het buiten is

MariamaMslma
24-07-2003, 13:20
Bij ons valt dat wel mee hier midden-Nederland :D Maar Den Haag is een optie (thnks lala)

lailam
24-07-2003, 13:24

KOm lekker uitgaan hier in hengelo, echt gezelli, alleen veel turken, dus oppassen Laila

MariamaMslma
24-07-2003, 13:30
[QUOTE]Origineel gepost door lailam [B]KOm lekker uitgaan hier in hengelo, echt gezelli, alleen veel turken, dus oppassen Sikterlen, ik heb het niet met twerka

Studentmet5cent
24-07-2003, 13:31
Origineel gepost door MariamaMslma Tis straks donderdag avond, tijd om geld uit te geven....waar ga ik dat doen??????? In de Lidl.

MariamaMslma
24-07-2003, 13:37
Origineel gepost door Studentmet5cent In de Lidl. Heb jij zeker ook gelijk een boodschappenlijstje voor me ofniet :rolleyes:

Studentmet5cent
24-07-2003, 13:43
Origineel gepost door MariamaMslma Heb jij zeker ook gelijk een boodschappenlijstje voor me ofniet :rolleyes: Als je dat nou zou doen... Ik beloon je maximaal! Mijn boodschappenlijstje alvast. Allesreiniger Stofzuigerzakjes Geurkaarsen Geurtjes voor de wc Cola Melk Toetjes Brood Kaas Koek Cake Pizza Tonijnblikje Groentenblikje Yoghurt Smeerkaas Pindakaas Jam Suiker Neh Neh Mar. worst Volgens mij was dit het wel.

MariamaMslma
24-07-2003, 13:50
Origineel gepost door Studentmet5cent Als je dat nou zou doen... Ik beloon je maximaal! Mijn boodschappenlijstje alvast. Allesreiniger Stofzuigerzakjes Geurkaarsen Geurtjes voor de wc Cola Melk Toetjes Brood Kaas Koek Cake Pizza Tonijnblikje Groentenblikje Yoghurt Smeerkaas Pindakaas Jam Suiker Neh Neh Mar. worst Volgens mij was dit het wel. a joh, dat kan langer... hele kip hele schaap hele baqara couscous 5 kilo uien 10 kilo ptata fruit meel(kanje zelf gelijk 10 broden bakken) sfenz(ik rij wel effe om via Tetouan) rgaijef (die kneed ik wel als ik in de rij sta in de Lidl) brinta(is gewoon lekker) chips nootjes nog meer shouarma stofzuiger(waarom zo bescheiden met alleen de zakken) gel(voor je qodja) vul gerust aan als je dat nodig vind

Studentmet5cent
24-07-2003, 13:58
Origineel gepost door MariamaMslma a joh, dat kan langer... hele kip hele schaap hele baqara couscous 5 kilo uien 10 kilo ptata fruit meel(kanje zelf gelijk 10 broden bakken) sfenz(ik rij wel effe om via Tetouan) rgaijef (die kneed ik wel als ik in de rij sta in de Lidl) brinta(is gewoon lekker) chips nootjes nog meer shouarma stofzuiger(waarom zo bescheiden met alleen de zakken) gel(voor je qodja) vul gerust aan als je dat nodig vind Nou... serbie rasek zou ik zeggen.

MariamaMslma
24-07-2003, 14:17
:giechel: hoe ziet een kip met opgetrokken reet eruit :giechel:

MariamaMslma
24-07-2003, 14:26
Origineel gepost door Studentmet5cent Nou... serbie rasek zou ik zeggen. Zal ik anders ook effe bijpinnen bij de kassa voor je....als ik toch bezig ben

MariamaMslma
24-07-2003, 14:27
Origineel gepost door Sanchez kijk vanavond om je heen Zal ik dan maar mijn fotocamera meenemen?

Pagina's : [1] 2