Bekijk originele versie : Dringend hulp van jullie zuster of broeders over werk en salaris!!!!!
Ik ben dus naar een uitzenburo geweest ze kunnen me een baan aanbiede als receptioniste ze zegge je krijgt via ons voor 32 uur 1000 euro en voor 36 uur 1150 netto volgens haar is het 1856 bruto voor 40 uur!!!!! Dit is dus erg weinig voor iemand van 25 jaar!!!!!
Nou weet ik wat voor bedrijf het is dus ik bellen naar dat bedrijf onder een andere naam, ik zeg zo van wat kunnen jullie me bieden zegt die gast zo van 2000 euro bij 36 uur!!!!!!!!!!!!!!!! Uitzendburo liegt dus geloof ik:jammer:
Nu heb ik straks een intake gesprek bij het uitzendburo moet ik het aankaarten wat vinden jullie moet ik meer vragen of gewoon rechtsstreeks bij ze soll.
hetleven
23-11-2006, 11:34
hé meid, ik weet niet of je van nederland of belgië bent, maar hier althans in belgië zou het goed kunnen zijn dat die persoon van dat bedrijf 2000 zegt, maar denk even na, dat is haast onmogelijk voor receptiewerk, ik zie dat ook naar het bedrijf waar ik werk, niet als receptioniste, maar zoveel krijg je echt niet netto en het is ook zo dat die uitzendbureau recht heeft om een bepaalde percentage en dat zou inderdaad kunnen dat ie gelijk hebben van het bedrag dat ze zeggen, het lijkt me een degelijk loon voor een receptietaak...
Gheir inchallah
hé meid, ik weet niet of je van nederland of belgië bent, maar hier althans in belgië zou het goed kunnen zijn dat die persoon van dat bedrijf 2000 zegt, maar denk even na, dat is haast onmogelijk voor receptiewerk, ik zie dat ook naar het bedrijf waar ik werk, niet als receptioniste, maar zoveel krijg je echt niet netto en het is ook zo dat die uitzendbureau recht heeft om een bepaalde percentage en dat zou inderdaad kunnen dat ie gelijk hebben van het bedrag dat ze zeggen, het lijkt me een degelijk loon voor een receptietaak...
Gheir inchallah
Ik ben niet van Belgie ben van NL:maf:
Ik verdien veeeeeeeel meer:ego:
hetleven
23-11-2006, 11:44
Ik ben niet van Belgie ben van NL:maf:
Ik verdien veeeeeeeel meer:ego:
Je wilt meer verdienen meid, maar of je 2000 kunt verdienen voor een receptioniste, daar geloof ik niks van, ik heb in die sector gezeten en ikweet wat je wel en niet kunt verdienen, dat is onmogelijk, maar goed, het is jou keuze.;)
farida22
23-11-2006, 12:03
meid die bruto klopt den ik niet hoor
ik heb bruto 1950 en netto 1465 ben 24. mbo geschoold en 4 /5 jaar werkervaring
achermijnpc
23-11-2006, 12:55
meid die bruto klopt den ik niet hoor
ik heb bruto 1950 en netto 1465 ben 24. mbo geschoold en 4 /5 jaar werkervaring
IK verdien bruto minder dan jouw en netto meer dan jouw, hoe kan dat :confused: en ik ben 23 en diploma van BE
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.