Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gisteren op de tv

elmoemien
24-07-2003, 11:47

zag je benali met een (claudia) italiaanse wijf............ik vind dat ze goed bij elkaar passen:D

ambition
24-07-2003, 12:01
Origineel gepost door elmoemien zag je benali met een (claudia) italiaanse wijf............ik vind dat ze goed bij elkaar passen:D Ik vind Benali een goede schrijver, ik heballeen helaas niet het hele intervieuw kunnen bekijken! Zijn ze nu een koppel? :confused:

elmoemien
24-07-2003, 12:03
ze vertelde dat ze elkaar al 3 jaar kennen..........ja ze zijn een koppel (ze wonen samen)........ik vraag me af hoe zijn ouders daarover denken.........willen ze tv kijken zien ze hun zoon ineens met een italiaanse:D

ambition
24-07-2003, 12:11
O ooooooh!! ik ken zn broertje dus :schok: ik zal er denk ik maar nooit over beginnen, hij heeft het namelijk ook nooit over gehad..mar goed...zal wel goedgekeurd zijn door zijn ouders ps: Benali is een zer intelligente man..met ongeveer dezelfdeambities als ik :zwaai:

fidjoest
24-07-2003, 13:02

wie is benali ken m niet

karima84
24-07-2003, 13:05
ja ik heb het ook gezien, en voor de mensen die het niet gezien hebben het wordt vandaag herhaald op nederland 3, om ongeveer 2/3 uur ik weet het niet precies , maar moet je kijken op teletext!!!!!!! heel veel liefs karima

achie25
24-07-2003, 13:10
Origineel gepost door ambition O ooooooh!! ik ken zn broertje dus :schok: ik zal er denk ik maar nooit over beginnen, hij heeft het namelijk ook nooit over gehad..mar goed...zal wel goedgekeurd zijn door zijn ouders ps: Benali is een zer intelligente man..met ongeveer dezelfdeambities als ik :zwaai: Het is heel mooi als je ambities hebt, maar ik hoop niet dat je hetzelfde wordt als hij. Hij heeft als Marokkaanse schrijver zeker gemaakt, maar helaas kan ik het niet eens zijn met zijn denkbeelden. Als hij mensen als Pim Fortuyn respectvol vind en zo laag denkt over de Islaam, dan heb ik geen enkel frespect voor die man..

ambition
24-07-2003, 16:56
Origineel gepost door achie25 Het is heel mooi als je ambities hebt, maar ik hoop niet dat je hetzelfde wordt als hij. Hij heeft als Marokkaanse schrijver zeker gemaakt, maar helaas kan ik het niet eens zijn met zijn denkbeelden. Als hij mensen als Pim Fortuyn respectvol vind en zo laag denkt over de Islaam, dan heb ik geen enkel frespect voor die man.. Ok dan loop ik achter want het laatste intervieuw dat ik heb gezien met hem had hij het niet over geloof..... wat heeft hij precies gezegd? :confused:

hardtodrive
24-07-2003, 16:58
Origineel gepost door ambition Ik vind Benali een goede schrijver, ik heballeen helaas niet het hele intervieuw kunnen bekijken! Zijn ze nu een koppel? :confused: Hij was met haar getrouwd toch. Dat heb ik de vorige keer ook gezien bij NOVA.