Bekijk originele versie : Waar winden jullie je zo over op??
Ik lees allemaal berichten van mensen die boos en ziedend zijn over de verkiezingsuitslag, maar WAAROM?
Er zijn altijd mensen in de Ned. politiek geweest die de Islam als het kwaad zien en er slecht over praten......( Janmaat, Pim Fortuyn, enz. enz....) en die zullen er ook altijd blijven, dus waarom dan nu zo verbaasd??
En wat denk je dat het voor jou persoonlijk zal betekenen?
-Burka verbod?
Tja, het is voor een kleine groep vrouwen jammer, maar zolang ik met mijn hoofddoek de straat op kan en naar mijn werk kan, zeg ik elhamdoelillah..
-Criminele allochtone jongeren harder aanpakken?
Ik zal die politici persoonlijk erbij willen helpen!!! Daar ben ik het helemaal mee eens, want die groep is gewoon een schande voor de andere Marokkanen die gewoon een goed leven willen leiden.....En een schande voor de moslims, want ze weten totaal niet wat Islam is!
Ach....volgens mij hoef je je hier niet over op te winden, dan ben jij uiteindelijk degene die met een hoge bloeddruk bij de huisarts zit!
celine_4ever
23-11-2006, 09:17
Ik lees allemaal berichten van mensen die boos en ziedend zijn over de verkiezingsuitslag, maar WAAROM?
Er zijn altijd mensen in de Ned. politiek geweest die de Islam als het kwaad zien en er slecht over praten......( Janmaat, Pim Fortuyn, enz. enz....) en die zullen er ook altijd blijven, dus waarom dan nu zo verbaasd??
En wat denk je dat het voor jou persoonlijk zal betekenen?
-Burka verbod?
Tja, het is voor een kleine groep vrouwen jammer, maar zolang ik met mijn hoofddoek de straat op kan en naar mijn werk kan, zeg ik elhamdoelillah..
-Criminele allochtone jongeren harder aanpakken?
Ik zal die politici persoonlijk erbij willen helpen!!! Daar ben ik het helemaal mee eens, want die groep is gewoon een schande voor de andere Marokkanen die gewoon een goed leven willen leiden.....En een schande voor de moslims, want ze weten totaal niet wat Islam is!
Ach....volgens mij hoef je je hier niet over op te winden, dan ben jij uiteindelijk degene die met een hoge bloeddruk bij de huisarts zit! :goedzo:
En voordat mensen die niet goed lezen denken dat ik nu een fan van Wilders ben.....
Hij is een Shaitan, maar Allah s.w.t. zal iedereen op zijn daden afrekenen....
Maar dat betekent niet dat ik me de hele dag gek ga maken, door zo'n malloot omdat hij een winst heeft geboekt bij de verkiezingen....
Leila1982
23-11-2006, 09:19
Ik snap die hele opwinding ook niet.. lekker belangrijk wie er wint en wie niet.. het is toch een pot nat allemaal.
En die partijen die zo zeiken over de islam en bla bla bla die doen dat alleen om stemmen te winnen, want meestal zijn hun ideeen niet eens haalbaar.
Ik snap die hele opwinding ook niet.. lekker belangrijk wie er wint en wie niet.. het is toch een pot nat allemaal.
En die partijen die zo zeiken over de islam en bla bla bla die doen dat alleen om stemmen te winnen, want meestal zijn hun ideeen niet eens haalbaar.
Zeker, een heleboel van hun ideeen moeten ze heel erg afzwakken, en daar komt bij dat hij maar 9 zetels heeft...
Alleen al SP heeft er veel meer!
Shereen23
23-11-2006, 09:29
ik begrijp ook niet waar ze zich druk over maken.....
teletubbie
23-11-2006, 09:44
Jan Maat is al opgeruimd!
:hihi:
De tweede in mijn lijst ook!
Zo zie je maar, niemand ontkomt aan de dood en aan de afrekening....
Estee_Lauder
23-11-2006, 09:48
Ik loop een beetje achter mensen...Is ie dood? Hoe dan?
teletubbie
23-11-2006, 09:51
Ik loop een beetje achter mensen...Is ie dood? Hoe dan?
3 jaar geleden aan een ziekte!
teletubbie
23-11-2006, 09:52
:hihi:
De tweede in mijn lijst ook!
Zo zie je maar, niemand ontkomt aan de dood en aan de afrekening....
idd, en nou de rest nog!
Janmaat zat met 1 zetel in de kamer en werd door iedereen uitgekotst... Wilders en Pastors hebben er samen 9, dat zijn een heleboel nederlanders die het met hun standpunten eens zijn. Ze worden niet als uitschot behandeld door het electoriaat, nee ze worden juist ondersteund door hun.
Ik maak me dus druk om al die mensen die op hun hebben gestemd, want dat zijn dus mijn buren, ex-collega's, mensen op de school van mijn zoontje etc. Mensen bij wie ik mijn best doe om een goed beeld van islam te geven, om een goed mens te zijn... kotsen mij dus eigenlijk uit... Daar wind ik mij over op.
oem_ayman
23-11-2006, 10:28
die half miljoen stemmen die wilders heeft gekregen zegt voor mij niks meer dan dat er dus wel erg veel domme, hersenloze nederlanders rondlopen, zonder deknvermogen dus.
mischien vallen ze wel voor zijn kapsel:hihi:
ik wind me er niet over op, totaal niet
Ik snap ook niet waarom mensen zich druk maken :maf:
En ik snap al helemaal niet waarom iemand zoiets volgt :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.