Bekijk originele versie : traag!
mijn pc is zo erg traag geworden de laatste tijd,ik wordt hier niet goed van:moe:
Heb de laatste tijd ook wat dingen verwijdert,en systeemherstel aangepast,maar nee helpt niet:moe:
Ik blijf maar foutmeldingen krijgen,m'n pc blijft maar traag,en oh ja nog iets ik krijg telkens onder aan de balkje geeft die aan dat de geheugen ding vol zit,hoe los ik dit op,vertel vertel:o
Jazakoem Allaahu kheiran alvast:)
Narutard
23-11-2006, 00:42
wat voor foutmeldingen krijg je?
wat voor foutmeldingen krijg je?
Dan geeft tie aan fout script,of wat soms ook gebeurd,pagina valt uit en dan kan ik een foutmelding verzenden of niet verzenden,heb vaak rapporten van foutmeldigen verzonden of genegeert maar 'et helpt niet
Narutard
23-11-2006, 00:49
neey dat rapporten verzenden heb je geen zak aan.
maar ehm... zijn er bepaalde programma's die crachen of is het gebeurd nadat je wat had verandert (fout meldingen)
neey dat rapporten verzenden heb je geen zak aan.
klopt..
maar ehm... zijn er bepaalde programma's die crachen of is het gebeurd nadat je wat had verandert (fout meldingen)
Nee niet nadat ik wat had verandert,dit kan voorkomen bij alles wat ik open,wat ook erg vaak gebeurt is dat tie blijft hangen ook op m.nl b.v. dan ben ik genoodzaakt om heel de pc opnieuw te starten,daar wordt je niet zo vrolijk van moet ik zeggen
Narutard
23-11-2006, 01:02
heb je een virusscanner (bv AVG zie ot)
of een spywarescanner (Spybot)
ik adviseer je ook om eens het programma ccleaner te gebruiken als je het niet gebruikt.
heb je een virusscanner (bv AVG zie ot)
of een spywarescanner (Spybot)
ik adviseer je ook om eens het programma ccleaner te gebruiken als je het niet gebruikt.
Chukran broeder,ik zal het gebruiken,en nee cleaner gebruik ik niet,ik ga het inshaAllah opzoeken.
wa ''alaikoem as Salam
Narutard
23-11-2006, 01:06
Chukran broeder,ik zal het gebruiken,en nee cleaner gebruik ik niet,ik ga het inshaAllah opzoeken.
wa ''alaikoem as Salam
ccleaner => www.ccleaner.com
AVG => zie mijn ot
Spybot Search and destroy => www.download.com
ccleaner => www.ccleaner.com
AVG => zie mijn ot
Spybot Search and destroy => www.download.com
Chukran broeder,cleaner is trouwens heel goed,thnxxx:)
wa ''alaikoem as Salam wa ra'matuLah
Narutard
23-11-2006, 02:15
geen probleem. maar ccleaner verwijdert alleen rotzooi bestanden en geen virussen en spyware.
dus zorg er wel voor dat je die ook scant ;).
je kan in ccleaner ook naar het tabblad gereedschap gaan en kijken welke programma je kunt verwijderen. ;)
vell succes
marocieboy
25-11-2006, 15:24
mijn pc is zo erg traag geworden de laatste tijd,ik wordt hier niet goed van:moe:
Heb de laatste tijd ook wat dingen verwijdert,en systeemherstel aangepast,maar nee helpt niet:moe:
Ik blijf maar foutmeldingen krijgen,m'n pc blijft maar traag,en oh ja nog iets ik krijg telkens onder aan de balkje geeft die aan dat de geheugen ding vol zit,hoe los ik dit op,vertel vertel:o
Jazakoem Allaahu kheiran alvast:)
kijk heel goed naar deze topic:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1087954
succes :)
Ik ga snel een kijkje nemen,JazakaLahu kheiran:)
wa ''alaikoem as Salam
marocieboy
25-11-2006, 17:16
Ik ga snel een kijkje nemen,JazakaLahu kheiran:)
wa ''alaikoem as Salam
moet je zeker even doen. sokran :)
Narutard
25-11-2006, 20:05
de eerste 3 topics die ik open zie ik jouw link in staan....
niet alles is een virus hea
Broeders chukran,Moge Allah jullie belonen,mijn pc is weer perfect:goedzo:
wa ''alaikoem as Salam wara'matuLahie ta''la wabarakatu:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.