Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet je wat een Marokkaanse B!tch vandaag tegen mijn vader zei!

Pagina's : [1] 2 3

Masriya
23-07-2003, 23:45

Mijn vader ligt in het ziekenhuis, en heeft het aan zijn hart. Hoor je zo een Marokkaanse b!tch die daar werkt tegen mijn vader zeggen: Ja ik zie het al je hebt niet meer lang te leven. Wie is zei om dat te zeggen. :kwaad: Ik pak haar morgen die b!tch. :kwaad:

Teaser
23-07-2003, 23:48
Heb je hulp nodig

Classy.Lady
Origineel gepost door Masriya Mijn vader ligt in het ziekenhuis, en heeft het aan zijn hart. Hoor je zo een Marokkaanse b!tch die daar werkt tegen mijn vader zeggen: Ja ik zie het al je hebt niet meer lang te leven. Wie is zei om dat te zeggen. :kwaad: Ik pak haar morgen die b!tch. :kwaad: Neem me mee...We gaan samen die liegenaar beuken...En lees goed jij kip..Er staat beuken en niet iets anders...:hihi:

simpele_dame
Jeetje zeg.. Dat getuigt inderdaad van weinig respect. Ik zou haar daar zeker op aanspreken als ik jou was.

slimiatje

sterkte met je vader lah I shefie :(

Masriya
23-07-2003, 23:49
Origineel gepost door Teaser Heb je hulp nodig Hmmm ik zie dat je in A'dam woont, kom naar Lucas Andreas dan pakken we haar.:zweep:

younesel18
23-07-2003, 23:50
Sloop haar!!!!!!!!!!! Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.Sorry! Er kan maar één bericht per 60 seconden geplaatst worden.v

MariamaMslma
23-07-2003, 23:51
pak haar :kwaad: Je krijgt steun helemaal vanuit Utrecht ;)

Masriya
23-07-2003, 23:51
Origineel gepost door SadGirl2003 Neem me mee...We gaan samen die liegenaar beuken...En lees goed jij kip..Er staat beuken en niet iets anders...:hihi: Ja kom met me mee dan gaan we haar Beuken. :kwaad: En denk je nou echt dat ik aan n.euken denk. :o Hahaha ik lach me echt stuk om je reactie, je kent me zo te zien TE goed, moet oppassen met jou.:stout:

BentDagilia
23-07-2003, 23:52
WAT... wajamaaa het is maar dat al me vriendinnen en vrienden in Marokko waren anders had ik ze voor je opgepiept en zouden we daar wahad rwina maken als nooit van te voren :boos: Wie denkt ze wel niet dat ze is!

Classy.Lady
Origineel gepost door Masriya Ja kom met me mee dan gaan we haar Beuken. :kwaad: En denk je nou echt dat ik aan n.euken denk. :o Hahaha ik lach me echt stuk om je reactie, je kent me zo te zien TE goed, moet oppassen met jou.:stout: :hihi: Yallah ziedie...Jij vooraan...En ik..Naast je..:D

Masriya
Origineel gepost door simpele_dame Jeetje zeg.. Dat getuigt inderdaad van weinig respect. Ik zou haar daar zeker op aanspreken als ik jou was. Ja, en weet je er was vandaag een man pas geopereerd zegt ze zo tegen die man doe snel opschieten ze heeft geen geduld niks, echt ze gaat SLECHT met die patienten om. Morgen kan ze dit verwachten:zweep:

fidjoest
23-07-2003, 23:53
allah ishefie en inderdaad getuigt van weinig respect ze wou zich maybe belangerijk voelen dat ze in t ziekenhuis werkt of ze weet niet wat tact is hoop dat t ok komt met je pa sterkte

Masriya
23-07-2003, 23:53
Origineel gepost door slimiatje sterkte met je vader lah I shefie :( Dank je :blauwkus:

younesel18
23-07-2003, 23:54

Origineel gepost door Masriya Ja, en weet je er was vandaag een man pas geopereerd zegt ze zo tegen die man doe snel opschieten ze heeft geen geduld niks, echt ze gaat SLECHT met die patienten om. Morgen kan ze dit verwachten:zweep: Kom, we gaan deze egyptenaar helpen. Zoiets zeg je toch niet. En trouwens ik moet ergens mijn agressie kwijt anders problemen..........

Pagina's : [1] 2 3