Bekijk originele versie : Wat mag een Moderator eigenlijk allemaal doen?
younesel18
23-07-2003, 23:29
Hallo mensen.
Zie je mijn ondertekening??? Nee hoor, ik ben geen moderator. Ik ben slechts een lid van marokko.nl. Pas geleden kreeg ik een mailtje terug van een moderator nadat ik een vraag had gesteld. Volgens mij had ie het niet in de gaten, maar in zijn ondertekening (in de code die naar het plaatje verwijst die jij uiteindelijk te zijn krijgt, dus die ik nu ook heb) stond dus een fout en als er een fout in een code zit, krijg je een stukje tekst te zien. Ik kon zien op welke locatie dat plaatje zat, dus ik had van mijn ondertekening een mooi plaatje die de mods ook hebben. Had!!! Ik had net gemerkt dat die ineens weg was. Hoe kan dat??? Ik heb niets aan mijn ondertekening veranderd. Wie heeft dat dan gedaan? Gelukkig had ik dat mailtje nog waarin die verkeerde ondertekening stond dus ik kon weer die moderatorondertekening vinden.
Ik hoop niet dat ze bij mijn mail kunnen komen, want om mijn ondertekening te veranderen vind ik iets te ver gaan. Ze mochten het wel ff vragen!!!
ze moeten alleen die shittt 60 seconde regel weg doen
younesel18
02-08-2003, 19:57
JAAA, Daar heb je zeker gelijk in!! Absuluut!
SAMMYGIRL
02-08-2003, 20:04
IK ben lief he :D
weetje wat ze mogen van mij:D
al hun berichten uitprinten en dan in hun hol douwen...:) the place to be weetje...:maf2:
=emsoem=
SAMMYGIRL
02-08-2003, 20:08
Origineel gepost door JANACHMED
hoezo ,,was jij dat /
ne toch :confused:
Ik had het tegen Younsel18...ik heb gestemd en nu is de topic weer tot leven....:rolleyes: :D
younesel18
02-08-2003, 20:11
Origineel gepost door SAMMYGIRL
Ik had het tegen Younsel18...ik heb gestemd en nu is de topic weer tot leven... :rolleyes: :D
OOOO Sorry, Je bent echt een SCHAT!!!, maar dat wist je toch al???
SAMMYGIRL
02-08-2003, 20:13
Origineel gepost door younesel18
OOOO Sorry, Je bent echt een SCHAT!!!, maar dat wist je toch al???
ja, eigenlijk wel ;) :D
younesel18
02-08-2003, 20:14
ja, eigenlijk wel ;) :D
Wou je het nog een keer horen?
SAMMYGIRL
02-08-2003, 20:18
Origineel gepost door younesel18
Wou je het nog een keer horen?
Nee, wou het je even laten weten :D
younesel18
02-08-2003, 20:25
Nee, wou het je even laten weten :D
Ow oke!
Najmatje
02-08-2003, 23:02
Ik heb op ja, orde, daar hou ik wel van. gestemd maar k heb geen problemen met ze ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.