Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Besnijdenis

Rachida84
22-11-2006, 17:10

Dames.. even een dringende vraag. Heeft er iemand ervaring met Besnijdenis Centrum Nederland? Ze zitten oa in Den Haag. En hebben jullie je kind onder narcose laten besnijden of plaatselijk? En wat zijn jullie ervaringen daarmee? Hartelijk dank voor jullie hulp:kus:

Rachida84
22-11-2006, 22:31
Echt helemaal niemand???

bellydancefan
23-11-2006, 22:14
Hier een meisje, dus nog geen besnijdenis. De vrienden die wij hebben, hebben hun zoontjes allemaal in het buitenland laten besnijden. :confused: Ik hoop dat je er uit komt. Ow, ik ken een bekeerling die het in zo'n centrum heeft gedaan en die was heel tevreden. :goedzo:

MOHABBATEIN
24-11-2006, 10:47
Ik heb mijn zoontje in Den Haag laten besnijden in zo'n besnijdeniscentrum. Mijn ervaring hiermee is dat het heel goed ging. Hij werd plaatselijk verdoofd en krijgen een spul toegediend waardoor ze heel slap worden. en ja hij ging natuurlijk huilen omdat ie bij zijn bovenbeentjes werd vastgebonden. ik ben zeer tevreden met het eind resultaat.

youssra.el
24-11-2006, 11:03

Ik heb mijn zoontje in besnijdeniscentrum Utrecht laten besnijden. Ik ben zelf niet mee naar binnen gegaan. Ik kon het niet aan. Hij werd plaatselijk verdoofd. En natuurlijk doen die verdovingen pijn en tijdens het besnijden gaat ie huilen, maar dat is omdat ie wordt vastgehouden zoals mohabbatein schreef. Maar ik moet zeggen het is mij heel erg meegevallen. Ik had het allemaal veel erger verwacht. Thuis heeft ie niet meer echt veel gehuild. Maar dat verschilt natuurlijk ook per kind. Ik was ook tevreden over het eind resultaat .