Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoeveel marokaanse jongeren doen niet mee met de ramadan

Pagina's : [1] 2

mourie
23-07-2003, 22:40

ja eindelijk will ik weten hoeveel zegen dat ze moslim zijn maar heelemaal niks doen wat in de koran staat :confused:

Oem_Lena
23-07-2003, 22:43
Origineel gepost door mourie ja eindelijk will ik weten hoeveel zegen dat ze moslim zijn maar heelemaal niks doen wat in de koran staat :confused: yep.....en heel veel bidden niet en zeggen wel dat ze moslims zijn wat niet klopt,wand als je niet bid ben je ook geen moslim

Sweetmarocia
23-07-2003, 22:47
GEEN IDEE :nerd:

Sfenza
23-07-2003, 23:01
Ik heb er geen onderzoek naar gedaan...deze taak laat ik aan allah over..

RIF_CHICKIE
23-07-2003, 23:02

Origineel gepost door Sfenza Ik heb er geen onderzoek naar gedaan...deze taak laat ik aan allah over.. prchtig gezegt :goedzo:

mourie
23-07-2003, 23:28
Origineel gepost door Sfenza Ik heb er geen onderzoek naar gedaan...deze taak laat ik aan allah over.. ja dat kan je nou zegen ik laat het allah over maar waarom zijn er dan zoveel marokaanen die zich overal mee bemoeijen ik bedoel jou niet hier mee bijvoorbeeld als ze een maroc girl zien met een neger dan gaan ze ook niet zegen ik laat dit allah over of niet soms maar dan gaan ze het overal rond bazijnen

Sfenza
23-07-2003, 23:32
Wie ben ik om mensen aan te spreken op hen gedrag...Iedereen weet wat toegestaan is en wat niet..en mijn bemoeizucht zal die persoon heus niet anders laten denken. En over die marokaanen die roddelen.....Just get used to it.

moroccan_angel
24-07-2003, 00:33
Origineel gepost door Sfenza Wie ben ik om mensen aan te spreken op hen gedrag...Iedereen weet wat toegestaan is en wat niet..en mijn bemoeizucht zal die persoon heus niet anders laten denken. En over die marokaanen die roddelen.....Just get used to it. Goed gezegd :goedzo:

RaZer
24-07-2003, 01:05
Bij de laatste telling van afgelopen jaar waren het er 489 maar dat kan ook 490 worden want volgens mij heeft Ahmed gelogen dat tie heeft gevast maar dat is nog niet zeker. Volgende week weet ik meer, dan zal ik weer naar het CBS gaan.

Sfenza
24-07-2003, 01:07
hahahahah die razer.

Sfenza
24-07-2003, 01:34
Je irriteerd

RaZer
24-07-2003, 01:53
Origineel gepost door iRRiTaTioN ja en omdat zoveel marokkanen het doen wil nog niet zeggen dat t goed is en dat jij het ook moet doen..ten tweede deze doelloze topic slaat nergens op..Laat mensen gewoon doen waar ze zin in hebben, iedereen moet later toch verantwoording af gaan leggen...Damnn girll, onze profeet (saws) zei dat je altijd moest kijken naar diegene die het beter als jou doen en niet daar diegene die het slechter als jou doen.. Kon hij (vzmh) nederlands? :D nee hoor geintje en mooi gezegd :goedzo:

mourie
24-07-2003, 16:36
Origineel gepost door iRRiTaTioN ja en omdat zoveel marokkanen het doen wil nog niet zeggen dat t goed is en dat jij het ook moet doen..ten tweede deze doelloze topic slaat nergens op..Laat mensen gewoon doen waar ze zin in hebben, iedereen moet later toch verantwoording af gaan leggen...Damnn girll, onze profeet (saws) zei dat je altijd moest kijken naar diegene die het beter als jou doen en niet daar diegene die het slechter als jou doen.. als het nergens op slaat waarom reageer je dan op :confused: :kwaad:

Najmatje
24-07-2003, 17:03
Origineel gepost door mourie ja eindelijk will ik weten hoeveel zegen dat ze moslim zijn maar heelemaal niks doen wat in de koran staat :confused: tjaa dat is HUN probleem vind ik :rolleyes: thallah Najma ;) :zwaai:

PACINOchick
24-07-2003, 17:06

:rolleyes: JA TOCH....! :)

Pagina's : [1] 2