Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2e Hands Winkels

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Kenza
22-11-2006, 14:39

Dag dames, Wie van jullie gaat vaak naar 2ehands winkels om te shoppen. Of zijn er dames die zich daar te hoog voor voelen omdat het 2ehands is. sorry hoor maar ik ben gek op 2ehands winkels, lekker snuffelen en zoeken naar iets aparts. Vorige keer heb ik echt gescoord. Heel mooie spijkerbroeken gehaald van dure merken. En een paar laarsen en een mooie dure tas voor weinig geld. Wie kent er leuke 2ehands winkels in Amsterdam zet het hier. Ben eigenlijk nieuwsgierig of er dames zijn die naar 2ehands winkels gaan. Daarnaast hou ik gewoon van andere winkels. maar soms vind ik dat gene gewoon niet en dan is een 2ehands winkel erg handig. groetjes,

Safia21
22-11-2006, 14:41
Hier in Osdorp heb je een op Tussenmeer.. ik breng daar weleens wat naar toe verder heb je er een in de Bilderdijkstraat tutti frutti heet ie volgens mij..

Mosowira
22-11-2006, 14:44
Er is er een met merkkleding in de buurt van de amstelveenseweg.. ben dr nog steedsniet geweest..

7lilisha
22-11-2006, 14:44
Jaaaaaaaaaa voor echte VINTAGE pumps en enkelboots slaag je bij 2de handswinkels helemaal vet die vintage die ze daar hebben

Lady_Arif
22-11-2006, 14:46

vroeger vond ik het niet kunnen schaamde me dood als pa thuiskwam met een 2de hands kastje ofzo maar nu ben ik er ook wel voor te vinden,ben laatste met een buurvrouw naar een 2dehands markt geweest.stonden allemaal van die rijke wijffies hun dure tasjes te verkopen tegen 4 euro per stuk.heb een echte nancy tas gehaald voor 4 euro,die een waarde heeft van 200 euro,die dame had een miskoop gedaan. Kheb veel complimentjes gekregen ..echt een leuke tas 2dehands..de moeite waard echt waar

Lady_Arif
22-11-2006, 14:47
ik koop nooit 2de handsschoenen,maar voor een leuke tas,of parfum of leuke ketting ofzo vind ik niet erg. ken mensen die zelfs uit 2dehands servies eten..dat vind ik wel goor.

faaatje66
22-11-2006, 14:47
nee ik ga er niet maar niet omdat ik me te goed voel, ik heb daar niks te zoeken gewoon,... vroeger ging ik wel eens met mn papa mee als hij iets zocht voor marokko en die geur in die winkel was verschrikkelijk.. echt stank...

Kenza
22-11-2006, 14:48
vroeger vond ik het niet kunnen schaamde me dood als pa thuiskwam met een 2de hands kastje ofzo maar nu ben ik er ook wel voor te vinden,ben laatste met een buurvrouw naar een 2dehands markt geweest.stonden allemaal van die rijke wijffies hun dure tasjes te verkopen tegen 4 euro per stuk.heb een echte nancy tas gehaald voor 4 euro,die een waarde heeft van 200 euro,die dame had een miskoop gedaan. Kheb veel complimentjes gekregen ..echt een leuke tas 2dehands..de moeite waard echt waar Dit soort dingen mis ik altijd. Ik heb ook een keer een echte Louis Vuitton tas gekocht voor 30 euro. En hij was echt meer waar was er zo blij mee. Van een oude hollandse dame.

ffeiza
22-11-2006, 14:50
Hier in Osdorp heb je een op Tussenmeer.. ik breng daar weleens wat naar toe verder heb je er een in de Bilderdijkstraat tutti frutti heet ie volgens mij.. Die op Tussenmeer, hoe gaat het brengen ervan? Krijg je geld ervoor, of zomaar. Liep er vaak langs, die hond :eek:

Kenza
ik koop nooit 2de handsschoenen,maar voor een leuke tas,of parfum of leuke ketting ofzo vind ik niet erg. ken mensen die zelfs uit 2dehands servies eten..dat vind ik wel goor. ALs ik echt mooie laarsen zie die nooit zijn gedragen koop ik ze gewoon. Deze die ik had gekocht waren echt mooi van een koper die ze niks vond. Ze waren splinter nieuw dus why not.. verder koop ik niet zomaar lingerie ofdat soort troep. Ik haal meestal leuke spijkerbroeken, tassen..

farida22
2 e hands schoenen lijk mij echt vies man maar die tassen enzo zijn ze wel schoon van binnen enzo.

trisinti
22-11-2006, 14:51
ik koop nooit 2de handsschoenen,maar voor een leuke tas,of parfum of leuke ketting ofzo vind ik niet erg. ken mensen die zelfs uit 2dehands servies eten..dat vind ik wel goor. :o waarom goor alsof onze ouders zegma hun servies bij de blokker kochten toen ze net in Nederland waren.. trouwens een marokkaanse gezegde: water was levenden en dode mensen

Safia21
22-11-2006, 14:53
Die op Tussenmeer, hoe gaat het brengen ervan? Krijg je geld ervoor, of zomaar. Liep er vaak langs, die hond :eek: Die hond doet helemaal niets.. hoef je echt niet bang voor te zijn.. je brengt bv kleding (tegenwoordig is het 5 stuks) ze overleggen met jou de prijs.. hangen het 6 weken in de winkel als het verkocht wordt is de helft voor jou als het niet verkocht wordt moet je het voor een datum weer afhalen anders gaat het naar het goede doel ik heb bij elkaar al meer dan 200 euro in een potje.. dingen die ik niet meer nodig had.. je kunt ook kleine spulletjes brengen..

nasssira
22-11-2006, 14:54
:o waarom goor alsof onze ouders zegma hun servies bij de blokker kochten toen ze net in Nederland waren.. trouwens een marokkaanse gezegde: water was levenden en dode mensen :goedzo:

7lilisha
22-11-2006, 14:55

Gewoon een nieuwe zool r in echt moooooooooooie schoenen zijn t van dat oude wat nu helemaal in is

Pagina's : [1] 2 3 4 5