Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : reclame plaatsen op marokko.nl

moedersliefste
22-11-2006, 12:00

Hey dames,.. Reclame plaatsen op m.nl schijnt te kunnen,... wie heeft er meer info voor me.... kben al n tijdje aan het mailen maar k krijg maar geen reactie van ze,...

sabrye
22-11-2006, 13:51
probeer het uit...dan kom je er van zelf achter of het mag of niet

moedersliefste
22-11-2006, 13:55
hahah nee meid,.. je begrijpt me verkeerd,.. kweet dat het niet mag tenzij je een banner huurt (ofzoiets) dat houdt in dat het toegestaan is maar je ervoor moet betalen,..

sabrye
22-11-2006, 14:22
hahah nee meid,.. je begrijpt me verkeerd,.. kweet dat het niet mag tenzij je een banner huurt (ofzoiets) dat houdt in dat het toegestaan is maar je ervoor moet betalen,.. oh:o dan weet ik het niet sorryyyyyy:kus: maar hoe gaat het met die lasering......kom namelijk niet meer op die stome topic er hangen van die lui rond die denken dat ze DE deskundige zijn

Jenna
22-11-2006, 14:39

hahah nee meid,.. je begrijpt me verkeerd,.. kweet dat het niet mag tenzij je een banner huurt (ofzoiets) dat houdt in dat het toegestaan is maar je ervoor moet betalen,.. Het is alleen toegestaan mits je zoals je zelf aangeeft een banner huurt, voor meer informatie verwijs ik je door naar deze site: marokkomedia.nl Succes ;)

moedersliefste
22-11-2006, 15:20
Het is alleen toegestaan mits je zoals je zelf aangeeft een banner huurt, voor meer informatie verwijs ik je door naar deze site: marokkomedia.nl Succes ;) Dankjewel meid! kheb net ook gebelt ik had van Said een tel nummer gekregen! Thanks!!!

moedersliefste
22-11-2006, 15:21
oh:o dan weet ik het niet sorryyyyyy:kus: maar hoe gaat het met die lasering......kom namelijk niet meer op die stome topic er hangen van die lui rond die denken dat ze DE deskundige zijn Gaat heel goed meid,... er zitten inderdaad een paar rare vogels op die topic,.. Wel jammer!!

SOCIALSKILLED
23-11-2006, 03:37
Hey dames,.. Reclame plaatsen op m.nl schijnt te kunnen,... wie heeft er meer info voor me.... kben al n tijdje aan het mailen maar k krijg maar geen reactie van ze,... http://www.marokkomedia.nl/extern/marketing/0001200002_002003.swf Overigens kan je beter kijken of je via Google ads je advertentie op deze site kan plaatsen, immers dan heb je met een andere partij te maken. Overigens kunnen ze je banner wel tegenhouden.

moedersliefste
23-11-2006, 09:59
dat begrijp ik niet helemaal, kan je het me uitleggen?