Bekijk originele versie : >>Weekendje Parijs iemand met tips?<<
[Ik wil dus een weekend Parijs boeken voor mij en mijn schatje (broertje:moe: ). Wie heeft er tips voor me, bezienswaardigheden behalve de Eiffeltoren en het Louvre, Arc du Triomphe enzovoort:o Waar kan ik leuk shoppen? Uitgaan? Eten? En nogmaals shoppen? ]
Lukt het je voor aanstaande vrijdag?
Shereen23
22-11-2006, 09:24
Ik wil ook naar Parijs....is het trouwens goedkoper om hier in NL een hotel te reserveren bij reisbureu of pas in Parijs een hotel te zoeken??
Thanks DinDin ik ga het bespreken met mijn mams (BEST WEL KORTDAG NAMELIJK)en als het lukt wil ik a.s vrijdag insha' allah vertrekken en als het echt niet anders kan dan op 1 dec.:D Wie weet komen we elkaar tegen:D
Mysticalia
22-11-2006, 09:33
We gaan morgen voor 2dagen naar Parijs, hebben een hotel geboekt net buiten Parijs, maar dichtbij Versailles :love:
Vlinder07
22-11-2006, 09:39
Ik ga 1 dec tot 3 dec :banana:
Ben een hele route aan het maken!! als ik die af heb stuur ik die door via mail!!!
Kan je het ook naar mij sturen:rolleyes:
We gaan morgen voor 2dagen naar Parijs, hebben een hotel geboekt net buiten Parijs, maar dichtbij Versailles :love:
Ik hoorde het net van Nas, ik wens je h'e'e'e'e'e'el veel plezier:D En laat me weten wat ik absoluut niet mag missen:D
ofcourse zodra ik klaar ben zal ik je pmen voor je mail ;)
ik ga het toch maken voor mezelf waarom niet aan andere geven!!? :goedzo:
Geweldig, welk hotel zit je?
mo_tje28
22-11-2006, 10:01
Hier heb ik vorig jaar een aantal tips vandaan gehaald...
http://www.frankrijkwintersport.nl/info/parijs_excursies.php
lees het goed door zou ik zeggen want je kunt een hoop doen in Parijs.
Vlinder07
22-11-2006, 10:18
ofcourse zodra ik klaar ben zal ik je pmen voor je mail ;)
ik ga het toch maken voor mezelf waarom niet aan andere geven!!? :goedzo:
Thanks hbieba..Rabbie Galiek
Chaimaez
22-11-2006, 10:23
waar hebben jullie geboekt?????
Soraya007
22-11-2006, 10:28
Een aanrader: gaan eten in restaurant le Ciel in de Montparnasse toren op 52m hoogte (fenomenaal zicht over the city).
Shoppen kan je daar echt overal. Kan me geen straat inbeelden waar er geen winkels zijn. De gallerie Lafayette vind ik persoonlijk veel te druk. Ik ga liever shoppen op de Champs Elysées.
Ik heb mijn weekendje ook al geboekt. Dichter bij de kerstperiode want dan vind ik Parijs het mooist. Al die verlichtingen, zoooooo een romantische sfeer.
Koop een metro dagticketje - Daar kan je heel de dag mee rondrijden en is spotgoedkoop!
Het amusement!
Ik ga boeken via www.weekendjeparijs.nl Ik ga 1 dec. insha' Allah:D maar pas in de avond dat is wel jammer:(
Wij gaan ook dit weekend naar Parijs... :banana: ik heb er enorm veeeeel zin in
Vlinder07
22-11-2006, 10:47
Wij gaan ook dit weekend naar Parijs... :banana: ik heb er enorm veeeeel zin in
Jullie gaan wel vaak weg zeg! Is je man milionair. Zo ja, deel dan wat met me:D
Waar gaan jullie heen dan. Heb je daar een hotel geboekt?
Veel plezier hoor lieverd!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.