Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb geen zin meer in seks

Pagina's : [1] 2 3

meknesia20
21-11-2006, 22:13

Het is heel vreemd, ik heb het sinds kort en ik heb het daarvoor nooit gehad:confused: ..... ik heb sinds een paar weken helemaal geen zin meer in seks. Ik kan niet meer tegen zijn aanrakingen, dan wordt ik helemaal gespannen. Als ik al merk dat hij er zin in heeft denk ik al neee.... ik heb geen zin. Het gekke is dat mijn gevoel/liefde voor hem niet verandert is ofzo. Ik begrijp de reactie van mijn lichaam dus ook niet.... Wat moet ik hier tegen doen?

sdadi
21-11-2006, 22:23
Het is heel vreemd, ik heb het sinds kort en ik heb het daarvoor nooit gehad:confused: ..... ik heb sinds een paar weken helemaal geen zin meer in seks. Ik kan niet meer tegen zijn aanrakingen, dan wordt ik helemaal gespannen. Als ik al merk dat hij er zin in heeft denk ik al neee.... ik heb geen zin. Het gekke is dat mijn gevoel/liefde voor hem niet verandert is ofzo. Ik begrijp de reactie van mijn lichaam dus ook niet.... Wat moet ik hier tegen doen? ik begrijp wat je bedoelt ik heb dat naemlijk ook ik heb ook geen zin echt het is zelfd wat je schrijft en ik weet ook niet waarom. als het iemand weet laat ons het weten

Ongekend
21-11-2006, 22:32
Jullie zijn een nachtmerrie voor elke man op aarde :hihi: Als jullie getrouwd zijn dan :maf:

inssaf14
21-11-2006, 22:48
hahahahahahahhah :lol:

mocroyassin
21-11-2006, 22:57

Jullie zijn een nachtmerrie voor elke man op aarde :hihi: Als jullie getrouwd zijn dan :maf: hahahhhahahaha zekker wel :hihi: als ik ga trouwen moet ik3x perdag sex hebben 1x in de ochend als ik wakker wordt 2dex als ik thuis kom en de 3dex voor dat ik ga slaapen :hihi: :D dus welke meid wilt ?? steek je vingertje maar op en dan krijg je er een ringetje omheen :hihi: :maf2:

nOna_my
21-11-2006, 23:03
hahahhhahahaha zekker wel :hihi: als ik ga trouwen moet ik3x perdag sex hebben 1x in de ochend als ik wakker wordt 2dex als ik thuis kom en de 3dex voor dat ik ga slaapen :hihi: :D dus welke meid wilt ?? steek je vingertje maar op en dan krijg je er een ringetje omheen :hihi: :maf2: Whuahuaha je vraagt wel veel van je toekomstige vrouw!! Wie zegt dat zij zovaak wilt:p :D

mocroyassin
21-11-2006, 23:08
Whuahuaha je vraagt wel veel van je toekomstige vrouw!! Wie zegt dat zij zovaak wilt:p :D ewaja voor dat ik haar hand ga vragen dan zeg ik het wel als je jahe zegt dan pas ga ik naar haar ouders anders niet :hihi: jij meschien ??:hihi: :maf2:

nOna_my
21-11-2006, 23:10
ewaja voor dat ik haar hand ga vragen dan zeg ik het wel als je jahe zegt dan pas ga ik naar haar ouders anders niet :hihi: jij meschien ??:hihi: :maf2: haha grappenmaker ben jij ...:banana:

mocroyassin
21-11-2006, 23:11
haha grappenmaker ben jij ...:banana: hahah dan niet :lekkerpuh je weet niet wat je mist als je mij als man hebt:lekkerpuh :ego:

Ongekend
21-11-2006, 23:11
hahahhhahahaha zekker wel :hihi: als ik ga trouwen moet ik3x perdag sex hebben 1x in de ochend als ik wakker wordt 2dex als ik thuis kom en de 3dex voor dat ik ga slaapen :hihi: :D dus welke meid wilt ?? steek je vingertje maar op en dan krijg je er een ringetje omheen :hihi: :maf2: Ja man, zo hoort dat :hihi: Same for me... :hihi: 365 dagen per jaar :hihi:

nOna_my
21-11-2006, 23:14
hahah dan niet :lekkerpuh je weet niet wat je mist als je mij als man hebt:lekkerpuh :ego: haha neej ik weet idd niet wat ik mis hahaha:D

mocroyassin
21-11-2006, 23:18
Ja man, zo hoort dat :hihi: Same for me... :hihi: 365 dagen per jaar :hihi: haha ofniet geeen vakantie`s en geen sniperdagen of vrije uutjes in nemen :hihi: :D

nOna_my
21-11-2006, 23:22
haha ofniet geeen vakantie`s en geen sniperdagen of vrije uutjes in nemen :hihi: :D blijf lekker verder dromen jullie geen één vrouw die dat wil geloof ik:lekkerpuh

BlondeEsther
21-11-2006, 23:47
Het is heel vreemd, ik heb het sinds kort en ik heb het daarvoor nooit gehad:confused: ..... ik heb sinds een paar weken helemaal geen zin meer in seks. Ik kan niet meer tegen zijn aanrakingen, dan wordt ik helemaal gespannen. Als ik al merk dat hij er zin in heeft denk ik al neee.... ik heb geen zin. Het gekke is dat mijn gevoel/liefde voor hem niet verandert is ofzo. Ik begrijp de reactie van mijn lichaam dus ook niet.... Wat moet ik hier tegen doen? misschien is je partner niet aantrekkelijk genoeg ofzo :kweetnie:

Ongekend
21-11-2006, 23:48

misschien is je partner niet aantrekkelijk genoeg ofzo :kweetnie: Wil je dat stukje onder je nick veranderen in: Blond maar wel dom :maf: Alvast bedankt, :hihi: Ps: Ze heeft gewoon stress, te gespannen...

Pagina's : [1] 2 3