Bekijk originele versie : Geld Sparen.
younesel18
23-07-2003, 18:30
Wie heeft er ook moeite mee?
En als (ALS) je hebt gespaard, hoe veel en hoe heb je dat gedaan?
IKKE......als er iets is wat ik niet kan is het geld sparen..........en het ergste is als je me vraagt waar ik me geld aan uitgeef dan weet ik het neit eens.........Maar nu werk ik in de vakantie full-time en ben ik goed op weg om te sparen....
2Smart4u
23-07-2003, 18:36
nopes.....gen problemen mee (gelukkig)
gewoon je neemt een extra rekening bij de ABN-AMRO (spaarrekening) je vraagt ze 200 euro (of meer/minder) maandelijks van je rekening af te halen....en voor je het weet heb je een aardig budgetje....
:D
fatiha85
23-07-2003, 18:39
mmmmmmmmmmmm............... sparen................... zeg het woordje nog eens ff..................... sparen............... hoorde ik daar sparen??......................... wat is dat eigenlijk??............................... :D
younesel18
23-07-2003, 18:39
Origineel gepost door bent_souani
gewoon je neemt een extra rekening bij de ABN-AMRO (spaarrekening) je vraagt ze 200 euro (of meer/minder) maandelijks van je rekening af te halen....en voor je het weet heb je een aardig budgetje....
En hoeveel??? Schatje, je moet niet doen alsof je dom bent he! Jij bent een ster in lezen en het beantwoorden van vragen..Dus.
Ik hoef niet de centen te weten en als je wil, mag je het ook afronden tot een heel bedrag...
Heb ik het je al een stuk makkelijk gemaakt?
moroccan_angel
23-07-2003, 18:41
Origineel gepost door MissMe
IKKE......als er iets is wat ik niet kan is het geld sparen..........en het ergste is als je me vraagt waar ik me geld aan uitgeef dan weet ik het neit eens.........Maar nu werk ik in de vakantie full-time en ben ik goed op weg om te sparen....
Zo ben ik precies.. ik weet echt niet waaraan ik mijn geld uit geef :confused:
younesel18
23-07-2003, 18:41
Origineel gepost door moroccan_angel
Zo ben ik precies.. ik weet echt niet waaraan ik mijn geld uit geef :confused:
afschriften bekijken. dat helpt hoor!!! :rolleyes:
2Smart4u
23-07-2003, 18:43
dat geld word van je eigen rekening naar de spaarrekening overgeschreven....
moroccan_angel
23-07-2003, 18:44
Origineel gepost door younesel18
afschriften bekijken. dat helpt hoor!!! :rolleyes:
Die durf ik vaak niet open te maken.:huil:
2Smart4u
23-07-2003, 18:46
En hoeveel??? Schatje, je moet niet doen alsof je dom bent he! Jij bent een ster in lezen en het beantwoorden van vragen..Dus.
Ik hoef niet de centen te weten en als je wil, mag je het ook afronden tot een heel bedrag...
Heb ik het je al een stuk makkelijk gemaakt?
aaaaaah......hoeveel......ff kijke....zal ff de afschrift erbij pakken.....
1245.86 sjow....dat is t bedraggie....wil je ook de pin weten??
ps: ik weet dat ik een ster ben en ik denk dat ik zelf bepaal wanneer ik dom doe.....hou jij je maar bij de boekhouden....
younesel18
23-07-2003, 18:56
aaaaaah......hoeveel......ff kijke....zal ff de afschrift erbij pakken.....
1245.86 sjow....dat is t bedraggie....wil je ook de pin weten??
ps: ik weet dat ik een ster ben en ik denk dat ik zelf bepaal wanneer ik dom doe.....hou jij je maar bij de boekhouden....
Ik bepaal zelf wel wanneer ik me bij de boekenhouden hou :stout:
2Smart4u
23-07-2003, 19:00
Ik bepaal zelf wel wanneer ik me bij de boekenhouden hou :stout:
het 'zelf bepalen' daar ben je blijkaar niet zo goed in he :D
younesel18
23-07-2003, 19:01
het 'zelf bepalen' daar ben je blijkaar niet zo goed in he :D
Huh??? Hoe bedoel je dat??
2Smart4u
23-07-2003, 19:06
Huh??? Hoe bedoel je dat??
huh?? zoals het er staat....?
younesel18
23-07-2003, 19:07
huh?? zoals het er staat....?
Ja, maar is het niet een hint ofzo??? Het is vaag. Ik kan er niets van maken. Ik heb het moeilijk met het zelf bepalen. Hoe kom je daar ineens op??? Waar baseer je dat op dat ik het moeilijk vind om zelf iets te bepalen???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.