Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom ben je nu online??

Pagina's : [1] 2 3

nour_el_3oejoen
23-07-2003, 15:50

salaam mensen.. ik had ff een vragie....eerst een opmerking...het is me vaak genoeg opgevallen dat sommige leden hiet geirriteerd doen en er zelfs topics over openen ..als er onzintopics worden geopend...ze willen dat het serieus blablabla blijft..ik denk dan..waarom ben ik dan hiet..in ieder geval niet om serieus te zijn ik ben de hele dag al serieus..:D..(not) ik kom hier gewoon voor de onzin.. nu een vraag van mij aan jullie...:D..waarom zijn jullie op marokko.nl.. pls some answers......... wassalaam :zwaai:

nour_el_3oejoen
23-07-2003, 15:55
Origineel gepost door JANACHMED OM ONDER NORMALE MENSEN TE ZIJN :) ELDERS BEN IK ALTIJD MET ABNORMALE MENSEN :) horen JULLIE dat,,?? ik vind jullie normaal :giechel: hahaha..:lol:...gekkie............maar duidelijke answer..:D

Safia21
23-07-2003, 16:10
Omdat ik op mijn werk de hele dag mensen aan de phone heb en deze mensen soms zooooo boring zijn en niet willen luisteren, dat ik hier afleiding kom zoeken, eer dat ik uitbarst! Nee hoor gewoon voor de gezelligheid!

nour_el_3oejoen
23-07-2003, 16:47
Origineel gepost door Safia21 Omdat ik op mijn werk de hele dag mensen aan de phone heb en deze mensen soms zooooo boring zijn en niet willen luisteren, dat ik hier afleiding kom zoeken, eer dat ik uitbarst! Nee hoor gewoon voor de gezelligheid! duidelijk..;)

Trebendo
23-07-2003, 16:48

Origineel gepost door nour_el_3oejoen salaam mensen.. ik had ff een vragie....eerst een opmerking...het is me vaak genoeg opgevallen dat sommige leden hiet geirriteerd doen en er zelfs topics over openen ..als er onzintopics worden geopend...ze willen dat het serieus blablabla blijft..ik denk dan..waarom ben ik dan hiet..in ieder geval niet om serieus te zijn ik ben de hele dag al serieus..:D..(not) ik kom hier gewoon voor de onzin.. nu een vraag van mij aan jullie...:D..waarom zijn jullie op marokko.nl.. pls some answers......... wassalaam :zwaai: Om deze lieve berkania te spreken :) :Iluvu: :verliefd:

nour_el_3oejoen
23-07-2003, 16:49
Origineel gepost door trebendo Om deze lieve berkania te spreken :) :Iluvu: :verliefd: haha...voel me gevleid.. :o ............. :D

Trebendo
23-07-2003, 17:09
Origineel gepost door nour_el_3oejoen haha...voel me gevleid.. :o ............. :D Voor jou :kusgrijs: ..........:D

nour_el_3oejoen
23-07-2003, 17:11
Origineel gepost door trebendo Voor jou :kusgrijs: ..........:D .... :o ................:stout:............. :D

slimiatje
23-07-2003, 17:11
ik verveel me en hier kan ik wat van die verveling kwijt

Trebendo
23-07-2003, 17:12
Origineel gepost door nour_el_3oejoen .... :o ................:stout:............. :D http://www.mysmilie.de/smilies/verschiedene/img/019.gif

Leviathan
23-07-2003, 17:13
Bezigheids therapie Ps. houdt je van de straat

Najmatje
23-07-2003, 18:56
Origineel gepost door nour_el_3oejoen salaam mensen.. ik had ff een vragie....eerst een opmerking...het is me vaak genoeg opgevallen dat sommige leden hiet geirriteerd doen en er zelfs topics over openen ..als er onzintopics worden geopend...ze willen dat het serieus blablabla blijft..ik denk dan..waarom ben ik dan hiet..in ieder geval niet om serieus te zijn ik ben de hele dag al serieus..:D..(not) ik kom hier gewoon voor de onzin.. nu een vraag van mij aan jullie...:D..waarom zijn jullie op marokko.nl.. pls some answers......... wassalaam :zwaai: Gewoon chillen :) of verhalen checken heb toch nix te doen duss ff surfen naar marokko.nl voor de gezellie :D majah thallah Najma :zwaai:

elmoemien
23-07-2003, 19:13
Origineel gepost door nour_el_3oejoen moet jij niet van gend en loos uit je koppie leren?:D

PACINOchick
23-07-2003, 19:20
jij moet gewoon naar Meknes gaan :D en andere met rust laten

elmoemien
23-07-2003, 19:25

yallatief tallatief djin elwaswas is weer aanwezig hoor.....rot toch op naar je hel.......tfoe!!

Pagina's : [1] 2 3