Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruidschat?

Pagina's : [1] 2 3 4

Garibboy
23-07-2003, 14:25

Ik wil heel graag weten wat de vrouwen ongeveer vragen in deze tijd? Alle bedragen zijn in euro's!

BENTGHATAR
23-07-2003, 14:28
Ik laat het aan de andere party over..............

rajae
23-07-2003, 14:28
niets behalve liefde van mijn man. dat is in geen enkel geldbedrag uit te drukken, en toch waardevoller dan een miljoen. rajae

Garibboy
23-07-2003, 14:30
Origineel gepost door BENTGHATAR Ik laat het aan de andere party over.............. Deels ben ik het ermee eens!!

babyboy
23-07-2003, 14:30

:hihi: rustig aan jongen, ze eisen tegenwoordig niet meer zo veel, dus maak je niet druk als je maar bewijst dat jij de bruidschat bent :)

Garibboy
23-07-2003, 14:31
Origineel gepost door rajae niets behalve liefde van mijn man. dat is in geen enkel geldbedrag uit te drukken, en toch waardevoller dan een miljoen. rajae Mooi...

BENTGHATAR
23-07-2003, 14:32
Origineel gepost door Garibboy Deels ben ik het ermee eens!! En de andere deel?? Hoezo ben je er niet helemaal mee eens?

Garibboy
23-07-2003, 14:33
Origineel gepost door sweet_boyyy :hihi: rustig aan jongen, ze eisen tegenwoordig niet meer zo veel, dus maak je niet druk als je maar bewijst dat jij de bruidschat bent :) Zit wat in ja! :stout:

LieveMeisje
23-07-2003, 14:34
tjahhhh als je met onbekende meisje ga trouwen, ze eisen meestal meer rond ongv meer dan 6000euro.... :o Als je een vriendin hebt...je kenthaar al tijdens...ze eiste niet te veel geld...minst 2000euro......logisch zij kent jou en jij kent haar...... de liefde koopt niet zomaar....:rolleyes:

babyboy
23-07-2003, 14:46
Origineel gepost door LieveMeisje tjahhhh als je met onbekende meisje ga trouwen, ze eisen meestal meer rond ongv meer dan 6000euro.... :o Als je een vriendin hebt...je kenthaar al tijdens...ze eiste niet te veel geld...minst 2000euro......logisch zij kent jou en jij kent haar...... de liefde koopt niet zomaar....:rolleyes: 2000 vind ik al te veel :) veelste veel voor mij is dat 2 maanden werken :) is gewoon veel :) maar als jullie elkaar goed kennen, dan kan ze zelfs een euro eisen als symbool, want jullie leven toch van dezelfde inkomsten

rajae
23-07-2003, 14:46
inderdaad lievemeisje. niets is mooier dan zijn liefde. en van die torenhoge bedragen die sommigen eisen snap ik weinig. geld moet onbelangrijk zijn. als het aan mij ligt en hij wil het toch dan is 1 euro symbolisch en meer dan genoeg

rajae
23-07-2003, 14:58
Origineel gepost door sweet_boyyy 2000 vind ik al te veel :) veelste veel voor mij is dat 2 maanden werken :) is gewoon veel :) maar als jullie elkaar goed kennen, dan kan ze zelfs een euro eisen als symbool, want jullie leven toch van dezelfde inkomsten hahah we schrijven op precies hetzelfde moment dezelfde woorden

babyboy
23-07-2003, 14:59
Origineel gepost door rajae hahah we schrijven op precies hetzelfde moment dezelfde woorden :)

slimiatje
23-07-2003, 15:06
3 duizend vind ik goed :)

slimiatje
23-07-2003, 16:38

Origineel gepost door Missjustice4all Grappig hoor.... duizenden euro's ontvangen om het vervolgens aan onzin-dingen uit te geven. en ondertussen kan je man het geld allemaal teruggaan zitten betalen. Wat een scheve wereld toch!!!!!! Ik denk dat 500 euro wel meer dan genoeg is, gewoon als symbool. Want je hoort wel iets aan je vrouw te geven, maar geen idiote bedragen die mannen ertoe dwingen om hun geld op een haram-manier te verdienen. ik zou het geld opmaken aan het huis waar wij samen in gaan wonen en de bruiloft. ik ga mijn aanstaande niet kaal plukken om aan duizende euro's goud te kopen.

Pagina's : [1] 2 3 4