Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tegenwoordig.......is ........

Pagina's : [1] 2

Fantastic
23-07-2003, 14:04

ELKE RELATIE MEER OP LUST GEBASSEERD IS DAN OP LIEFDE.. WIE IS HET MET DEZE STELLING EENS EN WIE NIET? GEEF JE ARGUMENTEN en ohja voordat er van die domme mensen gaan reageren het is een stelling en niet mijn mening oke..

BentDagilia
23-07-2003, 14:17
Absoluut mee Oneens!!! Hoe verklaar je dan het aantal huwelijken die voortkomen uit relaties die met de jaar toenemen? Is dat denk je ook gebasseerd op lust? Dus trouwen om met elkaar te sexe en dan scheiden?? Moet je wel heel erg laag zijn als je met die instelling een relatie begint en met die instelling trouwt.... Maar verklaar eens me vraag :rolleyes:

Chaimaatje
23-07-2003, 14:18
Origineel gepost door Fantastic ELKE RELATIE MEER OP LUST GEBASSEERD IS DAN OP LIEFDE.. WIE IS HET MET DEZE STELLING EENS EN WIE NIET? GEEF JE ARGUMENTEN en ohja voordat er van die domme mensen gaan reageren het is een stelling en niet mijn mening oke.. verschilt per persoon.... soms is lust het enige wat een persoon nodig heeft...en kan al voldoende bevredeging zijn...lust en liefde ligt in mijn ogen erg dicht bij elkaar...

Fantastic
23-07-2003, 14:19
ik heb het nogmaals over relaties..... dus niet over huwelijken... je ziet veel meiden en jongens elkaar playen... dat doen ze toch om elkaar te gebruiken oftewel LUST?

Chaimaatje
23-07-2003, 14:20

Origineel gepost door Fantastic ik heb het nogmaals over relaties..... dus niet over huwelijken... je ziet veel meiden en jongens elkaar playen... dat doen ze toch om elkaar te gebruiken oftewel LUST? waarom meteen playen??? Als ze allebij hetzelfde verwachten en willen...ookal is dat enkel SEX...dan hebben ze het toch goed voor elkaar...

PABLO_ESCOBAR
23-07-2003, 14:23
de wil is sterk maar het vlees is zwak

RitaMaria
23-07-2003, 14:24
Origineel gepost door Fantastic ELKE RELATIE MEER OP LUST GEBASSEERD IS DAN OP LIEFDE.. WIE IS HET MET DEZE STELLING EENS EN WIE NIET? GEEF JE ARGUMENTEN en ohja voordat er van die domme mensen gaan reageren het is een stelling en niet mijn mening oke.. ZEI HIJ DIE MIJ EEN HALF UURTJE EERDER EEN PM"TJE OPSTUURDE OF HIJ MIJN GEILE POES MAG KOMEN LIKKEN!! Foei, jij stout!! :zweep: ik denk ik mijn geval half om half ( hoopgevend he :stout: :stout: )

Chaimaatje
23-07-2003, 14:25
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR de wil is sterk maar het vlees is zwak Dat is zeker zo...en tegenwoordig komen de vrouwen er ook voor uit..het zijn niet alleen de mannen die zogenaamde "lust gevoelens" hebben en ze ook uitten...."wij" kunnen er ook wat van... (ik praat niet direct over mezelf....in het algemeen) :D :stout:

BentDagilia
23-07-2003, 14:28
Fantastic een relatie kan een basis zijn voor het huwelijk en de meeste relaties gaat men aan met als doel uiteindelijk in het huwelijksbootje te stappen... :rolleyes: SO ANSWER MY QUESTION

Fantastic
23-07-2003, 14:30
Origineel gepost door Bent Dagilia Fantastic een relatie kan een basis zijn voor het huwelijk en de meeste relaties gaat men aan met als doel uiteindelijk in het huwelijksbootje te stappen... :rolleyes: SO ANSWER MY QUESTION well mag ik je peosje niet komen likken is wat makkelijker....

BentDagilia
23-07-2003, 14:35
Fatastic..moeilijk hè een discussie te voeren op niveau???moeilijk he me vraag beantwoorden dus ga je gelijk door naar een respectloos Antwoord... Sukkel ik heb je niets gedaan man kom je poesje dit , poesje dat... Ooit gehoord van respect tonen voor je mede mens? Of kan jij alleen maar schelden wanneer je de antwoord op een vraag niet weet...Kouad man :vingers:

Chaimaatje
23-07-2003, 14:57
ach ja....:jammer:

MissChica
23-07-2003, 14:59
:lol: :jammer:

RitaMaria
23-07-2003, 15:19
Origineel gepost door slimiatje er is hier zeker iemand vervuld met lust :jammer: Je bedoeld met fantasties??? :eek: :schok: :schrik: :schrik2:

Sahib
23-07-2003, 16:11

Origineel gepost door RitaMaria ZEI HIJ DIE MIJ EEN HALF UURTJE EERDER EEN PM"TJE OPSTUURDE OF HIJ MIJN GEILE POES MAG KOMEN LIKKEN!! Foei, jij stout!! :zweep: ik denk ik mijn geval half om half ( hoopgevend he :stout: :stout: ) eh okee....en dat vond jij natuurlijk prima......

Pagina's : [1] 2