Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Hy Heeft My GEFLASHED !! '

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

ChingChing
21-11-2006, 07:39

Ik ben zo kwaad hé maar lees dit & laat da een les zyn voor ons allen !! Na ik zat dus wat in de krant aan het rondsnuffellen op zoek na een byjobke - dus geen vast werk of wat dan ook. Ok, ik zie een leuk advertentie staan van ja dat ze op zoek zyn naar mensen die van thuis uit willen werken dus het was de bedoeling dat je thuis snoep zou sorteren & dat ze dat komen leveren. Kwas wel geintresseerd, dus kbel die man op, hy komt by my thuis om te zien of het wel gaat & blabla mohim zegt ie van ja je moet 200 euro borg betalen, dat is voor als we komen leveren & je niet thuis bent ofzo, wy moeten zekerheid hebben blabla. Hy vroeg ook een kopy van me pas. Opt 1ste zicht zou ge zeggen ok no problem, hy zag er deftig uit. Geeft hy me ook een papiertje als bewys van betaling van de borg, kmoest het ook ff ondertekenen. Deed hy ook. De 1ste levering zou binne 3 dagen gebeuren, na 3 dagen - er is nix 4 dagen nix, Een week een half gaat voorby nix, 2 weken nix. Ik dacht ga ik em bellen, pak die nr van ' zyn bureau ' blykt dat het 1 of ander nr. is van een supermarkt hier by ons in Belgie! Ik bel naar zn mobiel, nr. is niet meer in gebruik, kstuur em een email & die email komt nooit aan Postmaster failure ofzoiets. Nu vraag ik me af wat ik kan doen? Hy is vertrokken met de noorderzon met myn geld, kan ik nix anders doen dan een klacht indienen? Wat denken jullie??? Dit is toch gewoon te erg!!

ChingChing
21-11-2006, 07:52
En ik ben er heilig van overtuigd da ik nie de enige ben!

miss_saida16
21-11-2006, 10:22
aangifte doen

Chadiedja
21-11-2006, 10:48
Komt vaker voor dan je zou verwachten tegenwoordig nog. Vooral met dit soort dingen, wanneer je zelf moet "investeren" of "borg" moet betalen. Heel erg dit, en je bent echt niet de enige die er in is getrapt.Voortaan niet meer zomaar mensen je geld toevertrouwen, eerst alles controleren en zoals iemand al eerder in een andere topic zei, een kopie van zijn legitimatie zelf maken. En wees blij dat het máár 200 euro is, sommige mensen zitten er voor meer dan 1000 in pppff. Succes meid!

komkommer
21-11-2006, 13:50

aangifte doen bij de politie!!!!

Galopea
21-11-2006, 14:36
:lol: Faya:lol:

MR_AKER3IE_BE33
21-11-2006, 16:18
je kan er niks tegen doen, wees blij dat het maar om 200 euro gaat sommige mensen worden voor duizenden euro's genept.. nu weet je het voor de volgende keer nooit doen..

elbadro76
21-11-2006, 16:26
goede advies, wat dacht je van het volgende. Aangezien je hem via een advertentie hebt leren kennen zou ik zeggen, reageer nog een keer op de advertentie als nieuwe ********* zoeker. Maar wel andere adres gebruiken he ;) Wedden dat hij weer komt !!

Moezika
21-11-2006, 16:29
snoepjes whahahha

Samir25
21-11-2006, 22:09
Laten we voor 1 ding duidelijk zijn: ********* bestaat niet meer!!!!!!!!!!!Wordt allemaal uit china gehaald. Die mensen daar zijn goedkope arbeidskrachten, wat zeg ik? Gratis arbeidskrachten....Enige wat je als ********* kan krijgen is via via, dus iemand jou wat gunt. Anders niet. Hier in Nederland hebben we instanties die gezamenlijke klacht indienen. Via rechtsbureau's kun je in contact met ze komen. Kans dat je geld terugkrijgt is klein, maar je houdt die gasten wel tegen dat ze verder gaan met bedriegen....

ChingChing
22-11-2006, 00:52
Bedankt voor jullie reacties die geld intreseert me niet maar ik ben zo onder de indruk van zn oplichtery, hy zag er my zo eerlyk uit. En ik zit hier nu vol jnoen, wat gaat de politie doen? Ik heb zn nr maar die is niet meer in gebruik kunnen ze er achter komen wie dat hy is? Want ik weet dat hy nog meer mensen op zo een manier bedrogen heeft. Kan ik naast een klacht indienen nog iets anders doen? Er zullen nog meer slachtoffers vallen !! Zo gemeen, ik wist echt nie da mense zo schynheilig konden zyn, hy zag er my woelah zo eerlyk uit.

mekenssia_samia
22-11-2006, 18:38
:wow: erg zeg.. Ik heb het ook eens meegemaakt..onderwerp *********..werk netjes in orde gemaakt..gebeld van kom maar ophalen..kwamen ze ophalen zeiden ze..shit geld vergeten wij komen er zo aan..en weg foetsie 1 week hard gewerkt..en hun vertrokken zonder te payen..geflashd !!!....achteraf gebeld maar mobiel nummers stonden uit..ook rot.. tjah oplichters die zijn gataarlijk..

Gracie
22-11-2006, 18:53
goede advies, wat dacht je van het volgende. Aangezien je hem via een advertentie hebt leren kennen zou ik zeggen, reageer nog een keer op de advertentie als nieuwe ********* zoeker. Maar wel andere adres gebruiken he ;) Wedden dat hij weer komt !! wahahahaha ik moes echt lachen om jou reactie hahaha Ewa en dan? Staat ie voor je neus, en zij met een knuppel in dr hand of wat.

mekenssia_samia
22-11-2006, 18:57
wahahahaha ik moes echt lachen om jou reactie hahaha Ewa en dan? Staat ie voor je neus, en zij met een knuppel in dr hand of wat. ja tog :bril: wheheh zou lachen zijn als hij komt opdagen..allemaal brede marokkaanse jongens om hem heen die hem een lesje leren :D

Gracie
22-11-2006, 19:03

ja tog :bril: wheheh zou lachen zijn als hij komt opdagen..allemaal brede marokkaanse jongens om hem heen die hem een lesje leren :D :hihi: wellahila... dat was hij zeker van plan waarom zou hij hem anders terug willen zien

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6