Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe bereken je je BH MAAT????

Izza
20-11-2006, 22:54

Hoe weet je welke maat je hebt??? ik wordt gek.. mijn maat is veranderd sinds een tijd en nu kan ik de goede maat niet meer vinden.. kan iemand mijn uitledden wat de '75' betekent en wat de C betekent en hoe je nou weet wat groter is geworden en weet ik veel wat ik word gek!! en ik ga ECHT NIET naar een lingerie winkel en dan vragen of ze me maat willen beslissen:maf2: :maf2: :maf:

Izza
21-11-2006, 21:45
upppppp kom op meiden!!!!!!!!

men_zotia
21-11-2006, 22:02
ewa ga dan naar een lingeriezaak, daar hebben ze dan meestal wel zon bordje hangen als je maatje 34 hebt die maat en 36 die maat, en zo kun je een paar bh's passen totdat je je eigen maatje hebt gevonde...

o0_Yasira_0o
21-11-2006, 22:16
Volgens mij geeft het cijfer, de omtrek van je rug aan. Dus hoe breed de band moet zijn. De letters geven je cupmaat aan, dus hoe vol je bent...:D Je komt dus op 75C. Je kunt je inderdaad laten opmeten...

Miss_BenTayeb
21-11-2006, 22:27

Ga gewoon naar hunkemoler en laat je meten door een vrouw,, Als je je daar zo erg voor schaamt ga je gewoon nooit meer terug,, :rolleyes:

Izza
22-11-2006, 12:59
Ga gewoon naar hunkemoler en laat je meten door een vrouw,, Als je je daar zo erg voor schaamt ga je gewoon nooit meer terug,, :rolleyes: ja maar het is zo toch dat je je kleren uit moet doen om te laten meten?? ik zie mij echt niet in mijn bh ookal blijft mijn hoofddoek er overheen..

Izza
22-11-2006, 13:01
Volgens mij geeft het cijfer, de omtrek van je rug aan. Dus hoe breed de band moet zijn. De letters geven je cupmaat aan, dus hoe vol je bent...:D Je komt dus op 75C. Je kunt je inderdaad laten opmeten... ahaaaaa oke dan.. nu snap ik hoe mense 75E kunnen hebben ik denk dat ik ook 75 D of E nodig heb, misschien dan maar even langs hunkermoller

Magrebia
22-11-2006, 13:11
Je moet er gewoon een paar nemen waarvan je denkt dat het jouw maat ongeveer is en dan passen. Je zal wel gauw merken welke jou het beste past en dus jouw maat is. want laten opmeten zou ik ook niet meteen doen :o