Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb ff jullie raad nodig, kom ns even...

Pagina's : [1] 2

LZN
23-07-2003, 02:19

eerst en vooral wil ik me voorstellen, ik ben 21 jaar en kom uit antwerpen. Nu mijn probleem... ik heb namelijk twee jaar geleden een relatie gehad met een hele lieve jongen, door omstandigheden raakten we uit elkaar.. hij had het gedaan gemaakt om een stomme reden en vroeg me terug, maar ik wilde hem niet terug omdat ik enorm kwaad was omdat hij het gdaan maakte, dan ben ik mijn eigen leventje terug beginnen leiden en raakte verliefd op een andere jongen, beide jongens spraken over trouwen, de laatste kwam dichter, hij vroeg me ten huwelijk en mijn ouders weigerden, ben ook blij dat ze weigerden, die jongen deugde niet... Nu is die eerste jongen terug in mijn leven en vroeg me terug. hij is enorm lief en is serieus bezig. hij werkt, bid, doet geen domme dingen. En hij wil enorm graag terug een relatie beginnen, hij weet van de jongen waarmee ik omging en zei dat iedereen fouten maakt... maar om eerlijk te zeggen ben ik bang om die stap te zetten, als ik toestem, zal hij mijn ex dan in de toekomst tegen me gebruiken??? Ik wil hem echt niet kwijt, hij is lief en doet zoveel voor me.. ik wil hem ook gelukkig maken maar ben bang!!!! kan iemand me helpen??? :confused:.

BentDagilia
23-07-2003, 02:27
meid, Het is allemaal gebeurt toen het afgelopen was met hem.. je kon ook niet zien aankomen dat die andere jongen niet deugde en dat je terug zou gaan naar de eerste... jullie kunnen afspreken om een nieuw begin te beginnen met als voorwaarde dat jij vergeet wat hij heeft gedaan en dat hij vergeet dat jij ooit een ex hebt gehad... trouwnes wat bedoel je met Gedaan gemaakt?? Veel succes meid :goedzo:

BentDagilia
23-07-2003, 02:38
Meid zie het als een nieuwe kans voor beide... ga der voor want kennelijk zijn jullie voor mekaargemaakt.. en hij echt om je geeft dan vergeet hij wat je in het verleden hebt uitgespookt met die jongen of hij accepteert jou inclusief je verleden en komt er niet op terug. Als hij dat doet dan is hij wel een klootzak sorry dat ik het zeg doet hij het niet dan houd hij echt van je en is hij een toppertje :goedzo:

Riady
23-07-2003, 11:28
Origineel gepost door shorty112 eerst en vooral wil ik me voorstellen, ik ben 21 jaar en kom uit antwerpen. Nu mijn probleem... ik heb namelijk twee jaar geleden een relatie gehad met een hele lieve jongen, door omstandigheden raakten we uit elkaar.. hij had het gedaan gemaakt om een stomme reden en vroeg me terug, maar ik wilde hem niet terug omdat ik enorm kwaad was omdat hij het gdaan maakte, dan ben ik mijn eigen leventje terug beginnen leiden en raakte verliefd op een andere jongen, beide jongens spraken over trouwen, de laatste kwam dichter, hij vroeg me ten huwelijk en mijn ouders weigerden, ben ook blij dat ze weigerden, die jongen deugde niet... Nu is die eerste jongen terug in mijn leven en vroeg me terug. hij is enorm lief en is serieus bezig. hij werkt, bid, doet geen domme dingen. En hij wil enorm graag terug een relatie beginnen, hij weet van de jongen waarmee ik omging en zei dat iedereen fouten maakt... maar om eerlijk te zeggen ben ik bang om die stap te zetten, als ik toestem, zal hij mijn ex dan in de toekomst tegen me gebruiken??? Ik wil hem echt niet kwijt, hij is lief en doet zoveel voor me.. ik wil hem ook gelukkig maken maar ben bang!!!! kan iemand me helpen??? :confused: Ik heb hetzelfde meegemaakt enkel dan met een meisje natuurlijk ;) Het is best moeilijk om je een advies te geven omdat elke situatie weer verschillend is en je met verschillende mensen te maken hebt! Ik heb mijn ex destijd wel een 2e kans gegeven maar helaas........ Wat ik ervan geleerd heb is dat je een fout niet 2 keer moet maken! Kijk de eerste keer dat het uit ging was ik er al kapot van iwa de 2e keer was 10 keer zo erg ondanks dat ik het beide keren zelf uitgemaakt heb! Veel succes ermee :zwaai:

Georgia
23-07-2003, 11:36

Origineel gepost door shorty112 eerst en vooral wil ik me voorstellen, ik ben 21 jaar en kom uit antwerpen. Nu mijn probleem... ik wil hem ook gelukkig maken maar ben bang!!!! kan iemand me helpen??? :confused: Meisje Meisje Meisje! Ik zou nooit met iemand verder gaan die al enige twijfels over mij heeft. Laat staan als hij het nog uitmaakt! Ik zal hem nooit terug nemen. Het is toch duidelijk dat hij jou gebruikt, om het zo zacht mogelijk te zeggen. :rolleyes: Dus wanneer het hem goed uitkomt, wil hij jou terug. :rolleyes: Please...!!!!

zajou
23-07-2003, 11:44
hi liefie, denk aan je zelf. niemand kan dat voor je doen. we voelen allemaal met je mee. veel knuffeltjes van mij

antwerp_girl
23-07-2003, 11:45
[QUOTE]Origineel gepost door Georgia [B]Meisje Meisje Meisje! Ik zou nooit met iemand verder gaan die al enige twijfels over mij heeft. Laat staan als hij het nog uitmaakt! Ik zal hem nooit terug nemen. Het is toch duidelijk dat hij jou gebruikt, om het zo zacht mogelijk te zeggen. :rolleyes: Dus wanneer het hem goed uitkomt, wil hij jou terug. :r lees het eens nog eens.. je hebt het verkeerd begrepen denk ik.

antwerp_girl
23-07-2003, 11:53
Origineel gepost door shorty112 eerst en vooral wil ik me voorstellen, ik ben 21 jaar en kom uit antwerpen. Nu mijn probleem... ik heb namelijk twee jaar geleden een relatie gehad met een hele lieve jongen, door omstandigheden raakten we uit elkaar.. hij had het gedaan gemaakt om een stomme reden en vroeg me terug, maar ik wilde hem niet terug omdat ik enorm kwaad was omdat hij het gdaan maakte, dan ben ik mijn eigen leventje terug beginnen leiden en raakte verliefd op een andere jongen, beide jongens spraken over trouwen, de laatste kwam dichter, hij vroeg me ten huwelijk en mijn ouders weigerden, ben ook blij dat ze weigerden, die jongen deugde niet... Nu is die eerste jongen terug in mijn leven en vroeg me terug. hij is enorm lief en is serieus bezig. hij werkt, bid, doet geen domme dingen. En hij wil enorm graag terug een relatie beginnen, hij weet van de jongen waarmee ik omging en zei dat iedereen fouten maakt... maar om eerlijk te zeggen ben ik bang om die stap te zetten, als ik toestem, zal hij mijn ex dan in de toekomst tegen me gebruiken??? Ik wil hem echt niet kwijt, hij is lief en doet zoveel voor me.. ik wil hem ook gelukkig maken maar ben bang!!!! kan iemand me helpen??? :confused: onnozel trien jij hebt echt een pak slaag nodig BLIJF BIJ R..... MO deugd niet zo wouden we die relatie vroeger stop zetten maar het was te laat jij was al verliefd nu je r terug hebt ben je niet tevreden of wat??? hij is een schatje hij was altijd al een schat en NEEEE hij zal i.v.m je ex nooit niet beginnen.. by the way ben je thuis???? :confused: :confused: :confused: rara

Chaimaatje
23-07-2003, 12:17
Origineel gepost door temsamni Wat is je probleem? :confused: Je hebt een serieuze jongen die goed voor je is! Klaar uit! Wat wil je nog meer! Oh ja, duuuh...marokkaanse vrouwen vallen op jongens die ze niet goed behandelen...dus hierzo een advies...ga naar die crimineel terug, raak zwanger...loop weg van huis...raak aan de heroine...en verkoop je lichaam! :rolleyes: sukkel!!!!! :hammer: zit dat meissie niet nog meer testressen!!!!!!! Meid...doe wat goed voelt in je hart...denk niet aan "wat er allemaal KAN gebeuren".... inschaAllah komt het goed !! :goedzo: Good luck...:zwaai:

EsYaa
23-07-2003, 19:26
DE MEESTE MEISJES DROMEN OM IN EEN SITUATIE TE ZITTEN ALS JIJ DUSSE NIET ZEUREN EN GEWOON RELATIE BEGINNEN,,,,

Prawo84
08-06-2011, 16:13
Hoe is het af met dit verhaal

Pagina's : [1] 2