Bekijk originele versie : Kan je met een verlopen paspoort as. woensdag stemmen???
saadia29
20-11-2006, 19:18
Mijn pas is helaas al een aantal maanden verlopen, ik vraag me af of je met een geldig rijbewijs kunt stemmen!?
Zonde van mijn stem :(
Heartbreaker75
20-11-2006, 19:26
nee kan niet.
ja dat kan want dat is ook een geldig identiteitsbewijs, is onlangs gewijzigd in de wet, maar je moet even op dat oproep kaartje kijken want daar staat het ook op
saadia29
20-11-2006, 19:34
Of ik kan een iemand machtigen, maar vraag me af of die persoon kopie van id moet nemen?
lilchakir
20-11-2006, 20:47
ik ben mijn pas kwijt:jammer: krijg pas een vrijdag mijn nieuwe .dus vraag me af of ik dan ook kan stemmen of niet. met het bewijs van de poltie buro die ik heb meegekregen ps mijn zoon zie ik dus ook niet naar de stembus gaan, kan ik die van hem dan niet zelf meenemen ?ps saaidia op wie ga je stemmen..
saadia29
20-11-2006, 21:27
ik ben mijn pas kwijt:jammer: krijg pas een vrijdag mijn nieuwe .dus vraag me af of ik dan ook kan stemmen of niet. met het bewijs van de poltie buro die ik heb meegekregen ps mijn zoon zie ik dus ook niet naar de stembus gaan, kan ik die van hem dan niet zelf meenemen ?ps saaidia op wie ga je stemmen..
Ik heb op de stempas gekeken en bij een machtiging hoef je geen ID te nemen. Ik denk wel dat je met je procesverbaal kunt stemmen :confused:
Mijn stem gaat uit naar Wouter Bos, omdat ie een leuk koppie heeft :D
teletubbie
21-11-2006, 09:08
Volgens mij hoef je helemaal geen paspoort mee te nemen!
Alleen als je naar een andere streek gaat stemmen, dan moet je eigen indentificeren met een pas!
Je kan op de stembiljet kijken!
Shereen23
21-11-2006, 09:09
je hoeft geen paspoort/ID mee te nemen!
sihamkleuter
21-11-2006, 09:11
Ik heb op de stempas gekeken en bij een machtiging hoef je geen ID te nemen. Ik denk wel dat je met je procesverbaal kunt stemmen :confused:
hoog domblondje gehalte:jammer:
lilchakir
21-11-2006, 09:25
oooh thanks oke ik ga ook op wouter stemmen :o
ellouisa
21-11-2006, 09:33
In dat boekje wat erbij zit staat dat ze kunnen vragen om je id, maar doen het niet altijd. Is dus niet nodig hoor... En anders laat je je rijbewijs zien, geldt volgens mij ook als id.
saadia29
21-11-2006, 10:03
hoog domblondje gehalte:jammer:
Ze krijgen wat ze verdienen, is een statement :ego:
Net zoals dames met hijab worden afgewezen voor een werkplek.
Men kijkt toch al niet verder dan het uiterlijk, dus vandaar mijn stem voor BOS.
BOS for president :bril:
hoe ging die machtiging eigenlijk? want ik wil mijn mans stem uitbrengen?
ellouisa
21-11-2006, 11:05
hoe ging die machtiging eigenlijk? want ik wil mijn mans stem uitbrengen?
staat op die stembiljetten, volgens mij gewoon jouw naam neerzetten en hij moet zn handtekening zetten...
mijn paspooort is al nu half jaar verlopen!! SHIT!!! ik moet naar de ambassade:moe:
Mijn Paspoort is al 2 jaar verlopen en heb em vandaag pas verlengd... omdat ik em binnekort nodig heb
Maar Tjeee wat een gedoe met die pasfoto's.. ze hebben me 2x terug gestuurd.. omdat m'n Hoofddoek te licht was :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.