Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help me plaese, ik wil iets speciaals kopen voor mijn vriend (jongens)

Pagina's : [1] 2 3

RIF_CHICKIE
22-07-2003, 23:36

dag jongens, en natuurlijk ook meiden, ik wil graag iets speciaals kopen voor mijn vriend, maar ik weet echt niet wat :( :confused: ik dacht eerst aan een horloge, maar die heeft ie zelf, en sieraden draagt hij nooit, please jongens (en meiden) kunnen jullie mij alsjeblieft helpen, wat vinden jullie jongens echt leuk om te krijgen, en wat willen jullie graag helpen, please hel me :( alvast reuze bedankt,

samiawondergirl
22-07-2003, 23:38
een sexy boxershort.. of was die ook draagt... is altijd leuk.. hihi

Teaser
22-07-2003, 23:39
Playstation

RIF_CHICKIE
22-07-2003, 23:40
Origineel gepost door Teaser Playstation heeft ie al! en samiawondergirl, thxx maar dat is nix voor mij, iets anders misschien ;) :D

samiawondergirl
22-07-2003, 23:43

you are welcome... de vriendin van me broer gaf hem ooit een boekje.. ze had daar bepaalde dingen in geschreven.. heel mooi.. je weet toch.. gedichten enz en dat hij het leukste wat haar ooit is overkomen enz.. is ook leuk.. of je moet hem een dagje ergens meenemen en zorgen dat die de dag van zijn leven krijg.. en dan zonder bijbedoelingen.. if you know what i mean.. en veeeeeel foto's maken! don't forget that!

RIF_CHICKIE
22-07-2003, 23:45
Origineel gepost door samiawondergirl you are welcome... de vriendin van me broer gaf hem ooit een boekje.. ze had daar bepaalde dingen in geschreven.. heel mooi.. je weet toch.. gedichten enz en dat hij het leukste wat haar ooit is overkomen enz.. is ook leuk.. of je moet hem een dagje ergens meenemen en zorgen dat die de dag van zijn leven krijg.. en dan zonder bijbedoelingen.. if you know what i mean.. en veeeeeel foto's maken! don't forget that! ohh dat lijkt me echt leuk jah, thxx dat is echt iets ja! :D :D

miss__1984
22-07-2003, 23:45
sexy pakje... voor je zelf.... en dan mag hij er naar kijken... en fantaseren ....:stout:

samiawondergirl
22-07-2003, 23:46
Origineel gepost door RIF_CHICKIE ohh dat lijkt me echt leuk jah, thxx dat is echt iets ja! :D :D Welke van de 2? boekje of dagje weg..

miss__1984
22-07-2003, 23:47
was grapje hoor meis.....

Teaser
22-07-2003, 23:48
Koop zo een klomp suiker voor hem! Als dat geen duildelijke hint is dat hij bij je langs moet komen

RIF_CHICKIE
22-07-2003, 23:48
Origineel gepost door samiawondergirl Welke van de 2? boekje of dagje weg.. allebei!!!! :D :D heb je nog iets, wallah jij hebt goede ideeën wil hem echt goed verrassen!!

RIF_CHICKIE
22-07-2003, 23:49
Origineel gepost door miss 17 was grapje hoor meis..... ik weet, maar als ik het doe, loop ik de kans, dat ie het die dag nog scheurt :stout: als je begrijpt wat ik bedoel :stout:

samiawondergirl
22-07-2003, 23:50
Origineel gepost door RIF_CHICKIE allebei!!!! :D :D heb je nog iets, wallah jij hebt goede ideeën wil hem echt goed verrassen!! hihihi... ok dan! thanx! heb je msn? stuur me maar een pm.. Liefs Samiawondergirl !

RIF_CHICKIE
22-07-2003, 23:51
Origineel gepost door Teaser Koop zo een klomp suiker voor hem! Als dat geen duildelijke hint is dat hij bij je langs moet komen eentje maar :rolleyes:

miss__1984
22-07-2003, 23:51

Origineel gepost door RIF_CHICKIE ik weet, maar als ik het doe, loop ik de kans, dat ie het die dag nog scheurt :stout: als je begrijpt wat ik bedoel :stout: daarom raad ik je aan om het tog maar niet te doen... w8 maar tot huwelijks nacht.....

Pagina's : [1] 2 3