Bekijk originele versie : Wanneer heeft jou man iets liefs gedaan en wat?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Vanochtend werd ik wakker en mijn man had het ontbijt klaar gemaakt en zag dat hij van het witte brood hartjes (met een hartvorm) had gemaakt en besmeerd met aardbeienjam. Ik vond dat zo:Iluvu:
Krullebol
20-11-2006, 18:25
Mijn man maakt voor mij ook het ontbijt, als ik vroeg op moet en hij net voor mij vertrekt dan smeert hij ook broodjes. Lief he.
Maar geen broodjes in hartjesvorm...:hihi:
Mijn man maakt voor mij ook het ontbijt, als ik vroeg op moet en hij net voor mij vertrekt dan smeert hij ook broodjes. Lief he.
Maar geen broodjes in hartjesvorm...:hihi:
Dat is toch ook heel bijzonder.:love:
Zonder overdrijven voor mij is nu de normaalste zaak dat mijn man het ontbijt voor me klaar maakt, maar vandaag broodjes in hartjesvorm, hoe bedenk je zoiets:hihi:
mijn man had vrijdag een roos gekocht na zijn werk vond ik wel lief
mijn man had vrijdag een roos gekocht na zijn werk vond ik wel lief
maar inderdaad een hartje uit een broodje smeren is wel eel orgineel en romantic
Vanochtend werd ik wakker en mijn man had het ontbijt klaar gemaakt en zag dat hij van het witte brood hartjes (met een hartvorm) had gemaakt en besmeerd met aardbeienjam. Ik vond dat zo:Iluvu:
Mijn man doet nou nooit zoiets liefs:kwaad: :kwaad:
cuisinetje
20-11-2006, 18:34
Oh wat lief en romantisch :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Die van mij weet denk ik niet eens wat een hartje is laat staan er ééntje uit brood snijden:moe:
En 'smorgends moet ik van hem al helemaal geen romantische daden verwachten:rolleyes:
Toch bsahtek lieverd!!:kus:
Mijn man doet nou nooit zoiets liefs:kwaad: :kwaad:
De mijne ook niet, als hij het opeens wel zou doen, dan weet ik dat ie iets goed te maken heeft aka vreemd is gegaan ofzo. Dat zei mijn (nederlandse) opa altijd... als een man met een bos bloemen liep... 'die heeft wat goed te maken, die is vreemd gegaan', wel een goede smoes om nooit bloemen voor je vrouw te kopen hahhaa...
IkBenNadina
20-11-2006, 18:44
Daar gaan ze weer.
Daar gaan ze weer.
Ik ben gewoon gelukkig met me man het liefst schreeuwde ik het van de daken. We hebben het nodige meegemaakt (met mijn familie) maar elhamdoelilah het lot heeft ons toch bijelkaar gebracht.
hahaha marisah....
ik mocht gisteren uitslapen ... is voor mij al romantisch genoeg :maf:
hahaha marisah....
Nou alle dingen tellen toch mee.:o
hahaha marisah....
Uitslapen? Zooo dat is romantisch. Ik ben al blij als ik een oud croissantje van hem krijg... nee, oh w8 serieus, van de week was er wel iets 'romantisch'... hij had voor zichzelf een speciaal oerbrood gekocht van 4 euro bij een raar winkeltje en toen mocht ik ook een stukje proeven. DAT is nou liefde.
_GoudSterretje_
20-11-2006, 18:55
Hij kwam met 2 mooie jelabbas thuis voor mij. Iets dikkere stof.
Hij zei het is koud weer buiten en wil dat je het lekker warm hebt.
Ik vond het zo lief, want die a3bayas zijn idd niet erg dik.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.