Bekijk originele versie : Ohh wat ik nou weer meemaakte in de bus!!
Het was spitsuur, dus heel erg druk waardoor iedereen bijna op elkaar lip zat.
Ik stond helemaal vooraan met een vriendin/collega, en er kon niemand bij, maar d'r kwam toch een naar en bejaard mens binnen bij de eerst volgende halte. Een jongen maakte plaats voor haar door uit te stappen, snauwde ze hem af met; ALSJEBLIEFT ZEGGEN WE DAN! Even later pakte ze me staart beet en gooit 'm zomaar in me gezicht:eek: Dus ik keek verschrikt om, en zei; Wat krijgen we nou! Zegt ze; Je haar zat in mijn gezicht! Dus ik weer; Dan hoef je er toch niet mee te gooien! Zegt ze; Ja? en wat dan?? Dus ik zeg weer; Dan doe ik 't ook! en pakte haar bij d'r haar en trok 't naar beneden, ze probeerde me haar ook te pakken maar ik was haar gelukkig voor, en zo rolden we vechtend in die menigte en de buschauffeur zag 't allemaal gebeuren en zat alleen te grijnzen.
Ze had geluk dat ze de volgende halte gelijk eruit ging anders bleef er niks meer van haar over:kwaad:
PobriSita
20-11-2006, 17:20
Kinderachtig hoor. Om te vechten met een oude vrouw.
Als je goed kon praten, waren woorden meer als genoefg.
Niemand mag zomaar aan mijn haar trekken, klaar.
En zo oud was ze nou ook weer niet.
Volgens mij heb je iets teveel fantasie... haha zie je het voor je, met een bejaarde in de bus vechten :rolleyes:
Wejooh echt vechtend? ik zou haar uitschelden ofzo maar echt met haar vechten lijkt mij wat ver.
PobriSita
20-11-2006, 17:24
Toch is het laag.
Goed je kan jezelf blijkbaar alleen vechtend verdedigen.
Waarom geloven sommige mij niet!!! :( is echt waar hoor
oke, vechtend rollen was misschien een beetje overdreven, maar ik deed haar gewoon voor wat er zou gebeuren als ze dat soort dingen bij mij uithaalt. Ze zei toch; Ja, en wat dan?? En dus heb ik een demonstratie gegeven wat er zou gebeuren, that's all.
Ik had me zelf al verdedigd met woorden, maar ze daagde me uit.
:hihi:
:stout:
Ja zo zat die busschauffeur ook:(
IkBenNadina
20-11-2006, 18:07
Helemaal niet! Zulke mensen hebben klappen nodig. Bejaard of niet.
Ik zou presies hetzelfde hebben gedaan.
Topic starter, goed gedaan!:goedzo:
IkBenNadina
20-11-2006, 18:09
Al was ze 100 jaar en liep ze op 1 been. Aanpakken die handel.
Wie niet horen wil, moet maar voelen.
_GoudSterretje_
20-11-2006, 18:09
haha grappig.
Al was ze 100 jaar en liep ze op 1 been. Aanpakken die handel.
Wie niet horen wil, moet maar voelen.
Ja toch. Alsof ik nog rustig met haar om de tafel ga zitten met een bak koffie terwijl zij me gewoon met me eigen haar slaat. Dacht 't niettttt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.