Bekijk originele versie : Help me aub! Marketingplan PMD's
opblaaspop
20-11-2006, 16:56
Momenteel ben ik bezig met vooronderzoek voor mn marketingplan over PMD's (personal media devices --> Ipod video, microsoft zune etc). Ik probeer de volgende vraag te beantwoorden:
Hoe hard groeit of daalt de markt? (van de PMD's dus)
Ik kan nergens relevante bronnen vinden over de marktgroei van pmd's, wie kan mij hierbij helpen? Weet waar ik moet zoeken of heeft ooit zo iets onderzocht en heeft relevante info voor mij?
Zulfiqar
20-11-2006, 17:01
Momenteel ben ik bezig met vooronderzoek voor mn marketingplan over PMD's (personal media devices --> Ipod video, microsoft zune etc). Ik probeer de volgende vraag te beantwoorden:
Hoe hard groeit of daalt de markt? (van de PMD's dus)
Ik kan nergens relevante bronnen vinden over de marktgroei van pmd's, wie kan mij hierbij helpen? Weet waar ik moet zoeken of heeft ooit zo iets onderzocht en heeft relevante info voor mij?
Probeer branche gegevens te achterhalen....:)
opblaaspop
20-11-2006, 17:02
Probeer branche gegevens te achterhalen....:)
zoals? en waar?
Zulfiqar
20-11-2006, 17:06
pmd is een engelstalige begrip dus dan moet je niet zoeken via google naar marktontwikkelingen pmd's ...maar naar draagbare mediaspelers...tenzij je info wil van het buitenland?
opblaaspop
20-11-2006, 17:13
pmd is een engelstalige begrip dus dan moet je niet zoeken via google naar marktontwikkelingen pmd's ...maar naar draagbare mediaspelers...tenzij je info wil van het buitenland?
nee ik wil informatie over de groei van pmd's in de nederlandse markt.
maar via google heb ik sowieso niet veel kunnen vinden over marktgroei. maar ik zal het nederlandse begrip toepassen, kijken wat ik vind. thnxx :goedzo:
Zulfiqar
20-11-2006, 17:14
nee ik wil informatie over de groei van pmd's in de nederlandse markt.
maar via google heb ik sowieso niet veel kunnen vinden over marktgroei. maar ik zal het nederlandse begrip toepassen, kijken wat ik vind. thnxx :goedzo:
Kijk maar anders proberen via cbs...:)
opblaaspop
20-11-2006, 17:16
Kijk maar anders proberen via cbs...:)
cbs heb ik geprobeerd :) maar thnx
opblaaspop
20-11-2006, 17:30
probeer het via deze link www.**********.nl
veel succes
:confused: wat voor relevante info zou ik op een marokkaanse marktplaats kunnen vinden
thnx anyway
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.