Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Persoonlijkheidstest

younesel18
22-07-2003, 22:28

Willen jullie van elkaar weten hoe jullie zijn??? doe dan deze test en plaats de uitslag hier http://www.psychologiemagazine.nl/show/id=12811/frameid=2675/langid=240

moroccan_angel
22-07-2003, 22:30
heb jij die test gedaan?? wat was jouw uitslag?

younesel18
22-07-2003, 22:31
Origineel gepost door moroccan_angel heb jij die test gedaan?? wat was jouw uitslag? Ik wou net beginnen.................. Dus die vna mij krijg je nog

misSanae
22-07-2003, 22:31
U komt in de richting van het type: ENFJ Kernwoorden voor dit type: loyaal, idealistisch, aardig Typerende uitspraak: Mij kun je vertrouwen! Dit ben ik precies:D

moroccan_angel
22-07-2003, 22:32

U komt in de richting van het type: ESFJ Kernwoorden: plichtsgetrouw, loyaal, sociaal Typerende uitspraak: Heerlijk, al die mensen om mij heen! Klopt wel :)

younesel18
22-07-2003, 22:35
Kernwoorden: gedetailleerd, plichtsbewust, traditioneel Typerende uitspraak: Hoe gaat het met je? Traditioneel????? Helemaal niet! Die domme gewoontes en dat rare gedrag van mijn ouders. Dat hoef ik niet

younesel18
22-07-2003, 22:36
OO Foutje bedankt:D Dit is die van mij. U komt in de richting van het type: ESFJ Kernwoorden: plichtsgetrouw, loyaal, sociaal Typerende uitspraak: Heerlijk, al die mensen om mij heen!

Princess001
22-07-2003, 22:38
U komt in de richting van het type: ISFJ Kernwoorden: gedetailleerd, plichtsbewust, traditioneel Typerende uitspraak: Hoe gaat het met je? ik vat mijn uitleg niet!?!?

Oem_Lena
22-07-2003, 22:43
U komt in de richting van het type: ESTP Kernwoorden: actiegericht, soepel, plezierig Typerende uitspraak: Pluk de dag! U komt in de richting van het type: ISTP Kernwoorden: logisch, doelmatig, praktisch Typerende uitspraak: Ik kan snel oplossingen bedenken!

younesel18
22-07-2003, 22:43
Je bent gedetailleerd, plichtsbewust, traditioneel en de zin die het beste bij je past is, Hoe gaat het met je? Volgens mij betekent het dat je geinteresseerd bent in mensen.

mocromagic
22-07-2003, 22:47
U komt in de richting van het type: ESFP Kernwoorden: enthousiast, soepel, speels Typerende uitspraak: Genieten, feesten, lekker eten en drinken; samen met anderen! hihihihi yep this is me....

rahmona
22-07-2003, 22:47
Uw Type Hou in uw achterhoofd dat het hier slechts gaat om een indicatie van uw persoonlijkheidstype volgens de MBTI. Vanwege het beperkte aantal vragen, is het mogelijk dat er in uw uitslag meerdere types genoemd worden. In dat geval heeft u wat van elk van de genoemde types. U komt in de richting van het type: ISFJ Kernwoorden: gedetailleerd, plichtsbewust, traditioneel Typerende uitspraak: Hoe gaat het met je? U komt in de richting van het type: ISFP Kernwoorden: zorgdragend, vriendelijk, bescheiden Typerende uitspraak: Ik geniet van elk moment! Kijk op pagina 35 van het juli/augustusnummer 2002 voor de verklaring van de afzonderlijke letters, in het artikel 'De baan die bij je past' U komt in de richting van het type: ISTJ Kernwoorden: feitelijk, nauwkeurig, systematisch Typerende uitspraak: Een man een man, een woord een woord Kijk op pagina 35 van het juli/augustusnummer 2002 voor de verklaring van de afzonderlijke letters, in het artikel 'De baan die bij je past' U komt in de richting van het type: ISTP Kernwoorden: logisch, doelmatig, praktisch Typerende uitspraak: Ik kan snel oplossingen bedenken! Kijk op pagina 35 van het juli/augustusnummer 2002 voor de verklaring van de afzonderlijke letters, in het artikel 'De baan die bij je past'

Princess001
22-07-2003, 22:51
Origineel gepost door younesel18 Je bent gedetailleerd, plichtsbewust, traditioneel en de zin die het beste bij je past is, Hoe gaat het met je? Volgens mij betekent het dat je geinteresseerd bent in mensen. thanx ik vattum!!