Bekijk originele versie : Ben jij een echte LEIDER...doe deze test..
http://www.vacature.com/scripts/indexpage.asp?headingid=693
younesel18
22-07-2003, 22:22
34 punten!!
Leiderschap betekent niet dat je de mensen moet gaan controleren. Het wil zeggen dat je mensen in teams kan laten werken voor een maximaal resultaat. Een leider zijn betekent ook een teamspeler zijn.
:D that's me
Oem_Lena
22-07-2003, 22:24
k heb 37
35-50: Uitstekend
Je hebt de capaciteiten om een echte leider te worden. Je moet echter een beetje optimistischer denken. Verlies de moed niet, echte leiders zijn nooit geboren leiders. Ze zijn een mengeling van positief denken en heel, heel hard werken
:hihi: :hihi:
Origineel gepost door younesel18
34 punten!!
een mooie score :goedzo:
praatjes
22-07-2003, 22:25
Praatjes is een geboren leider, die kan mensen voor zich winnen. Praatjes heft ieder zijn touwtjes in eigen handen. Mensen hebben mijn nodig :)
Origineel gepost door rahmona
Leiderschap betekent niet dat je de mensen moet gaan controleren. Het wil zeggen dat je mensen in teams kan laten werken voor een maximaal resultaat. Een leider zijn betekent ook een teamspeler zijn.
me 2
Heel juist rahmona..zo zou een ideale leider moeten zijn..
Kijk, deze test is een beetje voor de lol..maar geeft ook een idee met omgang met mensen..
rahmona..hoeveel heb jij.. :D ik bedoel score
Origineel gepost door Mohammed Justice
Heel juist rahmona..zo zou een ideale leider moeten zijn..
Kijk, deze test is een beetje voor de lol..maar geeft ook een idee met omgang met mensen..
rahmona..hoeveel heb jij.. :D ik bedoel score
33 punten :D
Origineel gepost door praatjes
Praatjes is een geboren leider, die kan mensen voor zich winnen. Praatjes heft ieder zijn touwtjes in eigen handen. Mensen hebben mijn nodig :)
praatjes vullen geen gaatjes :D
we willen score zien :D
mocromagic
22-07-2003, 22:29
Uw score is 42
33 punten :D
Ik geloof je nu..je bent het écht :D
Origineel gepost door lala_amira2
k heb 37
35-50: Uitstekend
Je hebt de capaciteiten om een echte leider te worden. Je moet echter een beetje optimistischer denken. Verlies de moed niet, echte leiders zijn nooit geboren leiders. Ze zijn een mengeling van positief denken en heel, heel hard werken
:hihi: :hihi:
Je heet ook niet voor niets lala-amira...had niets anders verwacht dan een hoge score :D
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ik geloof je nu..je bent het écht :D
;) ben altijd eerlijk........ :zwaai:
Origineel gepost door mocromagic
Uw score is 42
Je bent een topleider.. :D heb je wel alle vragen eerlijk beantwoordt.. ;)
Nee hoor...ik geloof je :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.