Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : grote borsten

Pagina's : [1] 2

sisterlove
22-07-2003, 21:15

vraagje: is het verkleinen van borsten HARAM???? I need 2 knoww

Samara77
22-07-2003, 21:20
Niet als je er heel erg last van hebt

sisterlove
22-07-2003, 21:27
pijn ?? geen pijn maar wel last kleding past me niet en bij mn buik zit het dan weer mega weid mensen praten tegen je borsten in plaats van iedereen zegt wees er trots op maar je wordst er echt gek van en geen enkele bh die je past ps: dit is geen aandacht gevraagt bericht voor degene die dat denken heb expres met een andere naam gereageerd ;)

SarahBlue
23-07-2003, 01:05
Salaam sister Het mag alleen als je er lichamelijk erg onder lijdt. constante rugpijn/nekklachten etc. Niet om een reden dat je kleding niet goed zou passen. Ik weet niet als je en hoofddoek draagt? maar een Gimaar zou misschien een oplossing bieden om je borsten te bedekken? Natuurlijk is het vervelend dat men naar je borsten kijkt als men tegen je praat, maar zuster Alhamdoulilah ben je voor de rest gezond en mag je niet klagen denk ik? Wa Salaam

GangstaLovin
23-07-2003, 09:17

en als ze er geestelijk onder lijdt?

SarahBlue
23-07-2003, 14:35
Beste Gangstalovin Het kan best dat iemand geestelijk hier onder lijdt of dat het een obsessie wordt, omdat je er dag en nacht aan herinderd wordt. Toch moeten we in ons hoofd blijven houden dat Allah ons zo geschapen heeft, en dat geen mens iets draagt wat boven zijn vermogen ligt. Je moet maar zo denken: (het klinkt misschien hard) maar er zijn ergere dingen (maar wat voor de een erg is hoeft voor de andere niet erg te zijn) Sommige mensen hun gezicht is "mis"-vormt, anderen hebben weer geen benen etc. en weer een ander heeft geen gezichts- gehoorvermogen. InshAllah kan deze zuster haar maktoob (lot) wel dragen en anders kan ze haar probleem eens voorleggen aan een imam. groetjes shikie

sisterlove
23-07-2003, 20:33
Origineel gepost door shikiekbira Salaam sister Het mag alleen als je er lichamelijk erg onder lijdt. constante rugpijn/nekklachten etc. Niet om een reden dat je kleding niet goed zou passen. Ik weet niet als je en hoofddoek draagt? maar een Gimaar zou misschien een oplossing bieden om je borsten te bedekken? Natuurlijk is het vervelend dat men naar je borsten kijkt als men tegen je praat, maar zuster Alhamdoulilah ben je voor de rest gezond en mag je niet klagen denk ik? Wa Salaam ahleikoum salaam ik heb er geen lichaamlijke lasten van. maar zelfs mijn familie schrikt er nog van (de meide) als ik mn pyama aan wil doen (heb dus nog wel een BH aan ) zeggen ze O myyyy of maken ze van die gare opmerkingen. Any way Ik draag een hoofddoek dus can you tell me waar ik die gimaar kan vinden??? (ben trouwens bezig met sporten mischien helpt dat ;) ) lmouhiem bedankt allemaal

GangstaLovin
24-07-2003, 02:38
Origineel gepost door shikiekbira Beste Gangstalovin Het kan best dat iemand geestelijk hier onder lijdt of dat het een obsessie wordt, omdat je er dag en nacht aan herinderd wordt. Toch moeten we in ons hoofd blijven houden dat Allah ons zo geschapen heeft, en dat geen mens iets draagt wat boven zijn vermogen ligt. Je moet maar zo denken: (het klinkt misschien hard) maar er zijn ergere dingen (maar wat voor de een erg is hoeft voor de andere niet erg te zijn) Sommige mensen hun gezicht is "mis"-vormt, anderen hebben weer geen benen etc. en weer een ander heeft geen gezichts- gehoorvermogen. InshAllah kan deze zuster haar maktoob (lot) wel dragen en anders kan ze haar probleem eens voorleggen aan een imam. groetjes shikie Dat is wel makkelijk gezegd als een buitenstaander. Maar noch jij noch ik hebben eeeeeeeeeenig idee hoe dit meisje zich moet voelen. Maar uit wat zij schrijft kan ik merken dat ze er ontiegelijk mee zit. Het is makkelijk om te zeggen dat ze er maar moet mee leren leven als je zelf niet in haar situatie zit. En ik vind het ook bot en cru om zoiets te zeggen.

SarahBlue
24-07-2003, 02:54
Origineel gepost door GangstaLovin Dat is wel makkelijk gezegd als een buitenstaander. Maar noch jij noch ik hebben eeeeeeeeeenig idee hoe dit meisje zich moet voelen. Maar uit wat zij schrijft kan ik merken dat ze er ontiegelijk mee zit. Het is makkelijk om te zeggen dat ze er maar moet mee leren leven als je zelf niet in haar situatie zit. En ik vind het ook bot en cru om zoiets te zeggen. Ik bedoel het helemaal niet bot of cru, ik zeg toch dat iemand er geestelijk mee kan zitten, en wat voor de een ( haar dus) erg is hoeft voor de ander niet erg te zijn. Het probleem is dat haar omgeving haar steeds op haar probleem wijst. Dit is echt frustrerend voor haar, maar ik denk dat er eens gepraat moet worden, dat ze moeten kappen met deze opmerkingen. Je kan toch niet voor je omgeving zomaar jezelf laten opereren. Als die zich nou eens zouden focussen op haar als persoon en niet om haar cupmaat. Ik denk dat sisterlove dan al een probleem minder heeft. Sisterlove, ik leef alleen met je mee hoor. Mijn vriendin heeft ook grote borsten en zat hier ook erg mee. Maar gelukkig heeft ze er nu naar jaren vrede mee. Dit is ook de reden dat ik op jouw topic reageerde. Mensen kunnen je echt een complex aanpraten maar ik hoop dat je hier uitkomt. Ps ik weet alleen in Amsterdam waar je een gimaar kan kopen.

zusternaoil
24-07-2003, 13:38
ja meisie het is haram god heeft je die grote borsten gegeven je moet zegen alhamdoelilah wat is beter grote borsten of helemaalm geen

sword
24-07-2003, 15:11
Mannen vallen op grote borsten! :wow: ik zou er toch mee wachten tot als je er eentje aan de haak hebt geslagen ;) :zwaai: Sword

sisterlove
24-07-2003, 17:25
shoukran allen voor jullie opmerkingen zoals gangstalovin al zei is het makkelijk voor iemand die daar zelf niet mee te kampen heeft maar shikiekbira ik begrijp wat je bedoelt en weet ook dat je het goed bedoelt ik vroeg of het haram was ja of nee en nu weet ik dat dankzij jullie. Dat lost mijn probleem natuurlijk niet op.Als het op de makkelijke manier niet kan dan op de moeilijke maar zoals ik zei ben ik bezig met sporten de meeste sportvrouwen hebben kleine borsten dus inscha`Allah helpt dat en een mini-seizer kan ook wel wat doen Allemaal bedankt voor jullie reacties ik weet nu waar ik sta :zwaai:

gemixt
25-07-2003, 13:56
Vraag het vooral niet persoonlijk aan de iman, voor je het weet neemt hij er nog een vrouw bij. Want wat een imam niet allemaal kan en weet:denk maar aan zijn manier waarop hij zich van een levensonderhoud voorziet raadgevingen en voorspellingen, of heb ik enkel over de slechte imams iets gehoord !

casawia16
29-07-2003, 15:00
Salaam, Ik heb ook precies hetzelfde probleem......de mijne zijn zelfs groter dan die van me moeder......en ik heb nu al bijna een jaar last van me rug-nek en soms ook hoofdpijn.......en ik overweeg er ook om een borstverkleining te nemen...ik ben pas 16 jaar en zit nog in de groei.....ik wil niet zeggen wat voor maat ik heb anders gaan jullie echt schrikken....en ik ben bang dat het nog meer gaat groeien....sporten gaatn niet....kleren passen me ook niet (dan heb ik het over shirts en truien)...bh's durf ik niet eens meer te kopen dan kijken die mensen me echt zo aan van....."damn meid.....zo jong en zulke groten"........ik voel me er lichamelijk en geestelijk niet goed mee.....maar ik heb wel klachten.....dus zouden jullie me alsjblieft willen vertellen wat ik kan doen??? Liefs Samira Salaam

Generaal_Kadafi
30-07-2003, 14:07

ik zag grote borsten en moest gewoon klikken :D

Pagina's : [1] 2