Bekijk originele versie : Slecht slapen laatste weken zwangerschap
Wie heeft dat ook, dan zit je gebroken op het werk. :jammer:
een_marokkaanse
20-11-2006, 12:11
Ik had het ook tijdens mijn zwangerschap, gelukkig hoefde ik niet te werken.
Ik had het ook tijdens mijn zwangerschap, gelukkig hoefde ik niet te werken.
Waarom hoefde jij niet te werken? Fulltime huisvrouw?
Had ik ook, maar ik werkte niet meer want had last van mijn bekken.
Had ik ook, maar ik werkte niet meer want had last van mijn bekken.
WAt is dat toch, alle Marokkaanse dames die ik ken die kregen laatste weken van hun zwangerschap wel ergens last van. Als het niet bekken was dan was het wel rug of wat dan ook. Wat voor werk doen jullie dan in godsnaam dat je niet door kunt werken.
MachaAllah.
WAt is dat toch, alle Marokkaanse dames die ik ken die kregen laatste weken van hun zwangerschap wel ergens last van. Als het niet bekken was dan was het wel rug of wat dan ook. Wat voor werk doen jullie dan in godsnaam dat je niet door kunt werken.
MachaAllah.
OK assistent, dan zit je de gehele dag in een koude ruimte op een krukje. Nou meid dan krijg je wel last en als je dan ook nog eens slcht slaapt dan weet je het wel.
Als je nergens last van hebt en gewoon kan blijven werken dan moet je blij zijn, maar dan moet je niet zo'n topic openen en op andere mensen gaan zitten katten:lekkerpuh
OK assistent, dan zit je de gehele dag in een koude ruimte op een krukje. Nou meid dan krijg je wel last en als je dan ook nog eens slcht slaapt dan weet je het wel.
Als je nergens last van hebt en gewoon kan blijven werken dan moet je blij zijn, maar dan moet je niet zo'n topic openen en op andere mensen gaan zitten katten:lekkerpuh
Ja precies dat was de bedoeling :maf:
een_marokkaanse
20-11-2006, 13:01
Waarom hoefde jij niet te werken? Fulltime huisvrouw?
Nope
Had een zeer lage b12 tekort, waardoor ik ontzettend veel pijn in mijn benen had. Veel last van kramp, nierbekonsteking en bekkeninstabiliteit.
lina2000
20-11-2006, 13:01
babys van marokaanse en turkse vrouwen zijn meestal zwaarder dan nederlandse vrouwen kreeg ik een keer te horen van een arts, vandaar dat ze de laatste weken het zwaar hebben denk ik,ik persoonlijk ging de laatste weken van mijn vorige zwangerschap halfe dagen werken omdat mijn baby groot was,ik had ook klachten.
een_marokkaanse
20-11-2006, 13:02
MachaAllah.
Niet alle marokkaanse dames, mijn zus heeft tot haar bevalling gewoon gewerkt:o
De een kan het aan en de andere weer niet, je moet zeggen elhamdoelilah dat je nog kan werken.
babys van marokaanse en turkse vrouwen zijn meestal zwaarder dan nederlandse vrouwen kreeg ik een keer te horen van een arts, vandaar dat ze de laatste weken het zwaar hebben denk ik,ik persoonlijk ging de laatste weken van mijn vorige zwangerschap halfe dagen werken omdat mijn baby groot was,ik had ook klachten.
Bij mij was dat niet het geval mijn dochtertje woog 2930 bij geboorte, heeft ook een beetje met de bouw van je lichaam te maken denk ik.:D
Niet alle marokkaanse dames, mijn zus heeft tot haar bevalling gewoon gewerkt:o
De een kan het aan en de andere weer niet, je moet zeggen elhamdoelilah dat je nog kan werken.
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.