Bekijk originele versie : mijn SCHAAPJE is naar marokko
ik mis hem nu al en hij komt pas over 5 weken terug :huil:
waarom nou..... :(
wiens mannetje of vrouwtje is ook vertrokken...:tranen:
hoe komen we deze zomer door :traan2:.
JAAAAAAAAA MIJN ZWIJN IS NAAR EGYPTE GEGAAN
Mijn mannetje zit al 10 maanden in Marokko.........snif
:(:(:(
tja.......hmz das een heel lang en niet leuk verhaal
Mja in ieder geval....ik ben die 10 maanden ook al doorgekomen, dus de zomer zal niet zon probleem zijn....maar leuk is anders
wie staat er op die foto????????
welke??
onze schaapjes lijken wel een beetje op elkaar, hihi
Ben jij nederlands??
miss__1984
22-07-2003, 21:07
:jammer: :verdriet:
Nee hoor, als ik dat zou willen had ik allang een ander schaapje genomen, maar ik blijf trouw wachten tot mijn eigen schaap weer terug komt
Jaja ik weet welk schaapje je bedoelde...maar nee die hoefk ook nie.
Ik ben een nederlands ketkoetoen :)
hoe plaats ik een foto hier ??
het lukt niet helemaal, ik kom later terug moet nu ff gaan
mijn lieffie is voor 3weken naar gran canaria....daar woont ook een deel van zijn familie de rest woont in guelmim....maar daar gaat die dit jaar niet heen..ik zei 3weken is zat langer niet!!!en hij luistert ook nog...maar een vraag vertrouwen jullie jullie man/vriend daar
diesel49
22-07-2003, 21:43
volgens mij gaat dat schaapje van jouw vreemdhttp://www.ledz.net/images/uploaded/schaapje.jpg :zwaai:
kijk t zit zo...we hebben veel meegemaakttoen...hij is een tijd lang met een meisje uit zijn dorp uit maroc heel veel mee omgegaan en dan bedoel k smsen van k hou van jou ik wil met je trouwen kinderen krijgen enzo enzo....dat zij hij tegen haar en tegen mij...hij heeft ook wel eens met haar afgesproken stiekem natuurlijk...en dit is de eerste keer dat die weg is...t is echt moeilijk voor mij...gran canaria...met zijn vrijzegezelle neven...k ben bang dat die wat fouts doet iets waar hij spijt van krijgt...want k ken zijn neven...en die zijn nie echt dat je zegt betrouwbaar!!!maar in me hart vertrouw/moet ik hem wel vertrouwen maar moeilijk vind k het!!!!en bij jullie!!!
moroccan_angel
22-07-2003, 21:58
Ik hoop voor je dat hij je trouw blijft, maar je weet maar nooit.. en trouwens om vreemd te gaan hoeven jongens echt niet naar het buitenland te gaan.. kunnen ze ook hier doen..:(
Ik heb mijn schaapje zielig aangekeken en nu is hij hier gebleven deze zomer.. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.