Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tip voor een baan...

Mazlout
22-07-2003, 20:35

kijk mensen wij marokkanen gaan graag op vakantie en dan het liefst naar ons vaderlandje Marokko... allemaal leuk en aardig, maar wanneer we daar zijn, sjonge, we bellen daar wat af. Aangezien wij marokkanen ook Lui zijn, zijn we te lui om daar ff een ander simkaartje kopen. Kost namelijk tijd om dat kaartje te kopen, dan moet je ook nog eens je eigen simkaartje uit de telefoon halen, endaarvoor moet een klepje open, duurt allemaal te lang. En als da allemaal gedaan is, moeten we ook nog bepaalde mensen ons nieuwe nummer geven,, nee nee, we zijn daar veel te lui voor we bellen dus vrolijk door met ons nederlands abbo'tje.. ewa DAN kotm er jammer maar helaas toch een einde aan die vakantie en komen we terug in Hollanda... na een week of 2 hier in NL, eindelijk weer een beetje gewend aan het saaie leventje, sta je op een zaterdagochtend (lees zaterdagmiddag) op en loop je naar beneden., In de huiskamer ligt op een tafeltje de post voor vandaag. (dankzij lieve opruimende mama die alle post daar altijd neerlegt) je loopt het stapeltje door en kiest er een stapeltje brieven uit waar je naam op staat. Het is natuurlijk weer gewoon the usual, 3 rekeningen, 2 herinneringen en een bankafschrift die je liever niet wil openen (je weet dat je nogal wat hebt gepint daar in Maroc) ewa eens ff kijken: 3rekeningen de eerste, die klote ziekenfonds die elk jaar maar duurder wordt. de tweede is van de sportschool, jaja contributie moet ook betaald worden. en dan de derde: GSM... je maakt hem open en schrikt je DOOOOOOOD! de zomervakantie is voorbij mensen, marokkanen komen terug en incassobureaus gaan het DRUK KRIJGEN! ik zou dus snel gaan solliciteren bij een incassobureau, ze gaan vast nog mensen nodig hebben...

Dounia81
22-07-2003, 20:44
haha wallah ila haha laats kreeg iemand een rekening van 2000 euro ewa ja dat was het souveniertje van marokko

Salaama
22-07-2003, 20:44
Origineel gepost door Mazlout en incassobureaus gaan het DRUK KRIJGEN! ik zou dus snel gaan solliciteren bij een incassobureau, ze gaan vast nog mensen nodig hebben... Jij hebt ''koppie, koppie :D

Najmatje
22-07-2003, 21:37
Origineel gepost door Mazlout kijk mensen wij marokkanen gaan graag op vakantie en dan het liefst naar ons vaderlandje Marokko... allemaal leuk en aardig, maar wanneer we daar zijn, sjonge, we bellen daar wat af. Aangezien wij marokkanen ook Lui zijn, zijn we te lui om daar ff een ander simkaartje kopen. Kost namelijk tijd om dat kaartje te kopen, dan moet je ook nog eens je eigen simkaartje uit de telefoon halen, endaarvoor moet een klepje open, duurt allemaal te lang. En als da allemaal gedaan is, moeten we ook nog bepaalde mensen ons nieuwe nummer geven,, nee nee, we zijn daar veel te lui voor we bellen dus vrolijk door met ons nederlands abbo'tje.. ewa DAN kotm er jammer maar helaas toch een einde aan die vakantie en komen we terug in Hollanda... na een week of 2 hier in NL, eindelijk weer een beetje gewend aan het saaie leventje, sta je op een zaterdagochtend (lees zaterdagmiddag) op en loop je naar beneden., In de huiskamer ligt op een tafeltje de post voor vandaag. (dankzij lieve opruimende mama die alle post daar altijd neerlegt) je loopt het stapeltje door en kiest er een stapeltje brieven uit waar je naam op staat. Het is natuurlijk weer gewoon the usual, 3 rekeningen, 2 herinneringen en een bankafschrift die je liever niet wil openen (je weet dat je nogal wat hebt gepint daar in Maroc) ewa eens ff kijken: 3rekeningen de eerste, die klote ziekenfonds die elk jaar maar duurder wordt. de tweede is van de sportschool, jaja contributie moet ook betaald worden. en dan de derde: GSM... je maakt hem open en schrikt je DOOOOOOOD! de zomervakantie is voorbij mensen, marokkanen komen terug en incassobureaus gaan het DRUK KRIJGEN! ik zou dus snel gaan solliciteren bij een incassobureau, ze gaan vast nog mensen nodig hebben... jah dat klopt :rolleyes: :o ik ken het allemaal wel jah:hihi: ;)

Mazlout
23-07-2003, 00:58

ik ga vast een sollicitatiebrief schrijven...

saidaaatje
23-07-2003, 01:01
hey good one;) ik wil sowieso van baan gaan switchen

C_OUJDIA
23-07-2003, 01:34
:hihi: Grapjas...Blij dat ik niet naar marokko ben gegaan deze zomer..

saidaaatje
23-07-2003, 01:36
Ja je moet wel toegeven, Marokko kost echt veel geld. Dat geld wat je daar zou uitgeven kun je hier aan veel nuttige dingen besteden

ffeiza
23-07-2003, 01:42
eigelijk een slim idee..... Ervaring en het is nog leuk werk ook..... k ga maar solliciteren...

Mazlout
23-07-2003, 01:44
da bedoel ik zal goet staan op mn CV