Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Anachiedgroep De leiding! Firqat al Hodaa

monchida_amina
20-11-2006, 10:29

Assalaamo 3alaykom warahmatoellahi wabarakatoh, Inshallah verkeren jullie in goede staat van Imaan en gezondheid. Allahomma ameen. Ik wilde hierbij jullie vertellen dat ik en nog andere groepsleden een anachiedgroep hebben opgericht. Het bestaat uit 5 meisjes/vrouwen. Het is een anachiedgroep met het doel om teneerste Allah swt tevreden te stellen bij verschillende gelegenheden ipv muziek en andere vormen die haram zijn. We beginnen bij iedere gelegenheid eerst met een koran recitatie en dan is het tijd om anachied te zingen en op het eind dan sluiten we af met een dou3a. We zullen alleen naar gelegenheden gaan waar iedereen dus gescheiden zit, dus geen mix van vrouwen en mannen, want dat komt ook niet overeen met onze ddien Alhamdoelillah..Onze naam is Firqat al Hodaa.(anachiedgroep de Leiding). Uit Roosendaal. Dus wie een Islamitisch gelegenheid heeft, kan met ons contact opnemen Inshallah. Dus als zusters interesse hebben kunnen jullie mij mailen inshallah of een pm sturen.. Ik hoor het nog van jullie Inshallah. Fie amaani llahi wa7ifdih. wassalamo 3alaykom warahmatoelahi wabarakatoh

maroklady
20-11-2006, 11:41
gair insahallah

jusina
20-11-2006, 12:01
Kun je effe reageer op je pm. Ik heb namelijk een enorme haast

zailashia
20-11-2006, 12:04
Salaam Alaikoum.. Alhamdoelilah! Moge Allah ta3ala jullie belonen.. Dus muziek draaien hoeft helemaaal niet!! Hoeveel vragen jullie? en hoeveel uurtjes spelen jullie?

monchida_amina
20-11-2006, 14:48

Salaam Alaikoum.. Alhamdoelilah! Moge Allah ta3ala jullie belonen.. Dus muziek draaien hoeft helemaaal niet!! Hoeveel vragen jullie? en hoeveel uurtjes spelen jullie? Ameen wa iyyaaki oeghtie fiellah..chokran Muziek draaien, nee dat alhamdoelillah niet.. Ik zal je een antwoord geven op je vragen: wat betreft voor hoeveel wij gaan dat hebben we nog niet vastegsteld, we vragen aan degene die ons wilt hoeveel ze bereid zijn aan ons te geven ..want we zijn pas begonnen Inshallah..en hoeveel uurtjes: dat hangt af van welke soort feest het is.. ieder feest verschilt van de andere. 1 feest durut langer de andere kan wat korter duren..we doen gewoon wat van ons gevraagd wordt.. elmohim de beloning van Allah swt.. oeghtie ik zag dat je een chamalia bent, kom je uit tetouan/tanger misschien..!! oke salaam oe3alaykom

zailashia
20-11-2006, 14:58
Ameen wa iyyaaki oeghtie fiellah..chokran Muziek draaien, nee dat alhamdoelillah niet.. Ik zal je een antwoord geven op je vragen: wat betreft voor hoeveel wij gaan dat hebben we nog niet vastegsteld, we vragen aan degene die ons wilt hoeveel ze bereid zijn aan ons te geven ..want we zijn pas begonnen Inshallah..en hoeveel uurtjes: dat hangt af van welke soort feest het is.. ieder feest verschilt van de andere. 1 feest durut langer de andere kan wat korter duren..we doen gewoon wat van ons gevraagd wordt.. elmohim de beloning van Allah swt.. oeghtie ik zag dat je een chamalia bent, kom je uit tetouan/tanger misschien..!! oke salaam oe3alaykom Okee mashaAllah!! En jullie spelen ook overal toch? Ik kom zelf uit Utrecht vandaar.. Ghair inshaAllah.. Na3em ik ben een pure shamalia:D Ik kom uit Tanger.. en jij?

monchida_amina
20-11-2006, 16:12
Okee mashaAllah!! En jullie spelen ook overal toch? Ik kom zelf uit Utrecht vandaar.. Ghair inshaAllah.. Na3em ik ben een pure shamalia:D Ik kom uit Tanger.. en jij? oeghtie, omdat we pas begonnen zijn is vervoer altijd wel een probleem, dus eerst proberen we hier in Noord-brabant te spelen maar later als we vervoer kunnen regelen dan zullen we ook in andere verre steden gaan spelen Inshallah.. Alhamdoelilah oeghtie..hahaha ik ben ook een pure chamalia, ben alleen jouw buurvrouwtje, kom namelijk uit tetouan.. Ghair inshallah..