Bekijk originele versie : Hoofddoek
nedermarokje
02-07-2002, 09:20
Ik wil graag weten waar ik in Rotterdam terecht kan voor mooie hoofddoeken. Ik wil graag wat verschillende kleuren hebben en ben net bekeerd, dus heb er maar 2.
Bedankt
:zwaai:
MissBlaBla
02-07-2002, 09:23
Wauw! Meisje, ik krijg kippenvel van wat ik lees, PRACHTIG!
Helaas kan ik je niet aan adressen helpen in Rotterdam, ben daar zelf onbekend.
Wilde je alleen heel erg veel succes wensen met het nieuwe leven dat je beginnen gaat :)
BlaBla
nedermarokje
02-07-2002, 09:28
Bedankt! Ik ben erg blij met mijn nieuwe leven elhamdoelillah, al krijg ik wel vaak negatieve reacties van NL mensen. Op het begin moest ik daar wel om huilen, nu sta ik erboven.
Liefs.
MissBlaBla
02-07-2002, 10:00
Wees sterk meisje... Sta sterk in je schoenen!
Heb je kontakt met andere Nederlandse meisjes die bekeerd zijn?
Zo niet, dan ken ik er een aatal die ook een hoofddoek dragen, misschien dat je daarmee in kontakt wilt komen? Ik doe het graag voor je.
BlaBla
nedermarokje
02-07-2002, 10:15
Ik heb een aantal meisjes leren kennen die bekeerd zijn en zijn mijn vriendinnen nu. Heel erg bedankt voor je moeite en advies
x
op de zwartjanstraat heb je wel winkels met hoofddoeken..
of de markt bij blaak..
Ciao Baby ;)
Thatment
02-07-2002, 12:20
Je moet kijken bij Gadizha mode op de Zwartjanstraat, daar hebben ze hele leuke en mooie hoofddoeken.
Je kan ook kijken op de markt, of bij de marokkaanse zaakjes op de Kruiskade of Zwaanshals.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En meissie alhamdoelillah hou je sterk en laat je door niemand van de wijs brengen!!!!!!!!!!!
-xxx-Rachida
02-07-2002, 13:57
Salaam u alykoem...
ten eerste ma scha allah nedermarokje dat je bent bekeerd!!!
- Persoonlijk ga ik voor hoofddoeken meestal El Aqsa, deze winkel bevindt zich op de vierambachtstraat.....je weet wel...richting moskee a nasr.....
Groetjes wa salaam Rachida
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.