Bekijk originele versie : Ik wil ff klagen....
oem_mujahid2
19-11-2006, 23:38
Ik wil ff klagen..........
Ik voel me zwaar ziek word strontmisselijk van alle medicijnen door elkaar en heb constant kotsneigingen....
Mis me zoontje verschrikkelijk...
Voel me op dit moment alleen want man"lief" slaapt al, mag ook niet bij hem slapen ivm de straling die ik afgeef:(
Moet ongi worden en dan doen mijn hormonen raar en jank ik om elk klein dingetje...
Kortom ik voel me op dit moment verschrikkelijk en kan ook nog eens niet slapen, heb koorts en voel me misselijk als ik me ogen dichtdoe voel ik alles draaien en denk ik aan kruidenboter en dan moet ik bijna overgeven.
( vraag me niet waarom maar ik denk altijd aan kruidenboter als ik misselijk ben en ga daar dan van overgeven):maf:
OHhh en me gezwel bij mijn schildklier doet opeens pijn:traan1:
oem_mujahid2
19-11-2006, 23:40
haha hoezo zelfmedelijden he...ben op dit moment ook heel zielig hoor!
Dadelvreetster
19-11-2006, 23:41
ik wens je veel beterschap, gaat wel over incha Allah :vrede:
oem_mujahid2
19-11-2006, 23:43
dank je dadelvreetster :kus:
TheMansion
19-11-2006, 23:43
Ik wil ff klagen..........
Ik voel me zwaar ziek word strontmisselijk van alle medicijnen door elkaar en heb constant kotsneigingen....
Mis me zoontje verschrikkelijk...
Voel me op dit moment alleen want man"lief" slaapt al, mag ook niet bij hem slapen ivm de straling die ik afgeef:(
Moet ongi worden en dan doen mijn hormonen raar en jank ik om elk klein dingetje...
Kortom ik voel me op dit moment verschrikkelijk en kan ook nog eens niet slapen, heb koorts en voel me misselijk als ik me ogen dichtdoe voel ik alles draaien en denk ik aan kruidenboter en dan moet ik bijna overgeven.
( vraag me niet waarom maar ik denk altijd aan kruidenboter als ik misselijk ben en ga daar dan van overgeven):maf:
OHhh en me gezwel bij mijn schildklier doet opeens pijn:traan1:
:( Oh meid..wat erg voor je!! Moge allah swt je heel veel sbar geven en Allah sheffie!!!!!!
En denk maar beter niet aan kruidenboter!!
kus kus
7biba djellie, ik wou dat ik je de eenzaamheid eventjes kon afnemen....
allah ie sjeffiek... oe thallay f rassek...
:kus:
Groetjes
Fat
KoezKoez
19-11-2006, 23:45
Lieve schat, moge allah swt je zo snel mogelijk weer beter maken en je herenigen met je man en zoontje...
Ik heb het echt met je te doen :(
oem_mujahid2
19-11-2006, 23:45
:( Oh meid..wat erg voor je!! Moge allah swt je heel veel sbar geven en Allah sheffie!!!!!!
En denk maar beter niet aan kruidenboter!!kus kus
ameen :kus:
haha als ik het zo lees kruidenboter blehhhhh...vind het normaal heel erg lekker hoor maar als ik ziek ben denk ik echt aan een grote emmer kruidenboter die eruit word gehaald met zo n ijslepel en dat ik het dan ga eten.
Ik spoor niet he:maf:
oem_mujahid2
19-11-2006, 23:46
ameeen lieve dames, ik heb jullie oppeppers echt ff nodig :sjans:
Allahi shafiek a gti, allahi 3tik sbar.
Bedenk dat aan alles een eind komt !!
oem_mujahid2
19-11-2006, 23:52
ameen, dank je ayaat...
Ik ga nu maar proberen te slapen want ik word erg vervelend op hihi, open nogal zinloze topics hihi :kus:
lilchakir
19-11-2006, 23:58
Allah iesjefiek lieverd .ziekenhuis wens je je aardsvijand niet toe. ik haat ziekenhuizen :jammer: alleen al die lucht :maf2: maar inschaAllah zul je snel genezen ,en naar je man en zoontje terug keren. heb nog effe gduld en je bent weer thuis .
islaamparel
20-11-2006, 00:02
oumpje weet na regen komt zonneschijn...Allahie shafiek en inshallah is je zoontje gauw weer thuis :kus:
oem_mujahid2
20-11-2006, 00:05
Allah iesjefiek lieverd .ziekenhuis wens je je aardsvijand niet toe. ik haat ziekenhuizen :jammer: alleen al die lucht :maf2: maar inschaAllah zul je snel genezen ,en naar je man en zoontje terug keren. heb nog effe gduld en je bent weer thuis .
he lieverd ik ben al thuis sinds dond avond maar werd vrijdag nacht al een beetje ziek en zaterdag ( gister ) werd het erg, bijna 41 gr koorts, hele erge hoofdpijn, moeilijk ademhalen. Dus naar eerste hulp daar paar uur gelegen en bloed etc getest heb onsteking en krijg nu antibiotica als dat niet helpt moet ik weer terug.
Staat los van de schildklierbehandeling waarvoor ik woensdag opgenomen was in het zkh, komt allemaal tegelijk bij mij. alhamdoelilah 3la koeli 7al.
Allah shafiek meid.. en heb nog even sbahr.. en moge allah alle sbhar van de wereld geven. ik leef met je mee meid..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.