Bekijk originele versie : belgische meisje wil moslim worden
000Zina000
22-07-2003, 17:36
Salaam iedereen,ewa labes???
Ik ben hier juist nieuw.
Ik ben een belgisch meisje en zou dood graag moslim willen worden, ik wil in Allah geloven en op het rechte pad blijven.
Maar als ik dat tegen iemand zeg, beginne ze met me lachen,percies omdat ik belgisch ben dat ik dan geen moslim kan worden.
bedankt om dit te lezen.
Bousa kebira :zwaai:
xxSAMIRxx
22-07-2003, 17:41
Origineel gepost door 000Zina000
Ik ben hier juist nieuw.
Ik ben een belgisch meisje en zou dood graag moslim willen worden, ik wil in Allah geloven en op het rechte pad blijven.
Maar als ik dat tegen iemand zeg, beginne ze met me lachen,percies omdat ik belgisch ben dat ik dan geen moslim kan worden.
bedankt om dit te lezen.
Degenen die dat zeggen die zijn geen echte moslims, want als je dat tegen een echte moslim zou zeggen, zou hij/zij blij zijn, en je helpen.
Oem_Lena
22-07-2003, 17:47
Ik ben hier juist nieuw.
bedankt om dit te lezen.
welkom zuster..is goed om te horen dat je moslima wil worden
als je iets wel weten kan je mij altijd pm
antwerp_girl
22-07-2003, 19:55
Ik ben hier juist nieuw.
bedankt om dit te lezen.
salaam mijn zusje weet je het doet me echt deugd om het te lezen ik heb ook een vriendin die belg was en nu moslim en geloof het of niet maar zij dij is echt een moslim geworden enkel omdat ze haarzelf terug vond in de islam ze is nu nog geloviger dan sommige van ons.. als je war hulp nodig hebt i.v. islam leren dan kan ik je helpen met wat nuttige adressen en telefoonnummers... dikke kus en welkom..
Eindelijk iets leuks gelezen vandaag. :goedzo:
000Zina000
23-07-2003, 15:06
Heel hard bedankt iedereen,het deed echt goed om jullie reacties te horen.Toch teminste nog mensen die er anders over denken.
beslama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.