Bekijk originele versie : Hellup..!!
Lady_Cazawia
22-07-2003, 17:35
Ik wil een programma in mijn pc installeren, maar ik krijg telkens een waarschuwing dat er maar 31,26MB vrij is, terwijl die programma 32MB nodig heeft..!!..En mijn pc beschikt ook over 32MB..!!
Wat moet ik nu doen..??..:confused:..!!
Alvast Thanks..!!..:blauwkus:..!!
Liefs
Lady C..!!
Lady_Cazawia
22-07-2003, 17:48
Graag Antwoord voor t'jaar 2012...:)..!!
Lady_Cazawia
22-07-2003, 18:05
Origineel gepost door Missjustice4all
Dan zul je een nieuwe pc moeten kopen, want een pc van 32MB is wel erg oud.
Een beetje snelle computer heeft minstens 128 MB.
Maar je kunt ook alle programma's die je nu op je pc hebt geinstalleerd wissen. Dan moet het wel lukken.
Neej me pc heeft meer dan 32MB..:D..!!..Tis namelijk best een nieuwe pc nog..!!..Maar ik weet niet wat voor soort programma's ik weg moet halen om ruimte vrij te maken..!!
sorry kweet het ook niet :maf3:
Leviathan
22-07-2003, 19:31
Origineel gepost door Missjustice4all
Dan zul je een nieuwe pc moeten kopen, want een pc van 32MB is wel erg oud.
Een beetje snelle computer heeft minstens 128 MB.
Maar je kunt ook alle programma's die je nu op je pc hebt geinstalleerd wissen. Dan moet het wel lukken.
:giechel:
Jij snapt ook geen hout van computers :D
32 MB of 128 MB of 256 MB of 512 MB zijn de aanduidingen voor het R(andom) A(cces) M(emory). Dit gebruikt de pc om te denken. Bijvoorbeeld om 3 programma's tegelijk te laten werken.
Wat jij bedoelt is de Harddisk. Deze heeft bij een stokoude computer minimaal 1 GB dat is 1000 MB opslag geheugen. Bij nieuwe computers is het inmiddels 80 GB = 80.000 MB
Ps. om het probleem op te lossen van mevrouw. Waarschijnlijk heb je teveel Mp3'tje gedownload. Verwijder 1 (ongeveer 4 MB) en je hebt genoeg ruimte voor je programma. Mogelijke oplossing twee (meerdere harddisks) is bij het installeren van het programma een andere schijf te kiezen. In plaats van C: is het dan D:
Lady_Cazawia
22-07-2003, 19:36
Origineel gepost door EMIEN
Pcies wat hij zegt..:)
Riep Ik:...EMIEN hellup???..:ego:..!!
Lady_Cazawia
22-07-2003, 19:38
Origineel gepost door Leviathan
:giechel:
Jij snapt ook geen hout van computers :D
32 MB of 128 MB of 256 MB of 512 MB zijn de aanduidingen voor het R(andom) A(cces) M(emory). Dit gebruikt de pc om te denken. Bijvoorbeeld om 3 programma's tegelijk te laten werken.
Wat jij bedoelt is de Harddisk. Deze heeft bij een stokoude computer minimaal 1 GB dat is 1000 MB opslag geheugen. Bij nieuwe computers is het inmiddels 80 GB = 80.000 MB
Ps. om het probleem op te lossen van mevrouw. Waarschijnlijk heb je teveel Mp3'tje gedownload. Verwijder 1 (ongeveer 4 MB) en je hebt genoeg ruimte voor je programma. Mogelijke oplossing twee (meerdere harddisks) is bij het installeren van het programma een andere schijf te kiezen. In plaats van C: is het dan D:
Thank U Very Much.....Je bent een schat..:blauwkus:
Tis me Gelukt dankzij jou...:goedzo:...!!
Je moet tenminste een keer per drie maanden je windows schoonmaken,dan krijg je meer extra ruimte en je programma's die zullen beter en sneller werken.te veel rotzooi is niet gezond voor je windows.
Mensen begrijp me niet verkeerd,geen zwabber en emmer met water pakken voor schoonmaken,zo bedoel ik het niet. :D
Lady_Cazawia
22-07-2003, 22:37
Origineel gepost door Faris
Je moet tenminste een keer per drie maanden je windows schoonmaken,dan krijg je meer extra ruimte en je programma's die zullen beter en sneller werken.te veel rotzooi is niet gezond voor je windows.
Mensen begrijp me niet verkeerd,geen zwabber en emmer met water pakken voor schoonmaken,zo bedoel ik het niet. :D
wuahahahahahahahahahaha..zwabber en emmer met water..:lol:..:lol:
wajoowww ik lig in een deuk hier..:giechel:...:haha:..!!
Maar thanks voor de info Faris..:goedzo:....:D..!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.