Bekijk originele versie : Opleiding volgen...
KoezKoez
19-11-2006, 19:51
Ik wil graag weer terug in de schoolbanken... maar ik weet nog niet welke richting op ga. Wel wat vast staat dat het een hbo opleiding word.
Is het niet te laat om me nog aan te melden? Of moet ik tot volgend jaar september wachten?
Wie weet dit en ben ik niet te oud (bijna 27) ik wil niet tussen al die jonkies zitten:o Ik voel me al zo oud:moe:
Dus dames graag jullie advies en ook ajb mijn advies geven wat voor richting ik moet opgaan (ik zat te denken aan comminicatie) Mijn vooropleiding is MBO Administratief/Boekhoudkundig... dus help dames!!!!!!!!!!!
Je kunt je denk ik het best gewoon in september weer inschrijven.
27 jaar? Zeker niet te laat.. ken er genoeg van 25 jaar en ouder die in hun eerste jaar zitten.
Communicatie? Moet je aan ffeiza vragen, die is communicatiedeskundige : ).
saadia29
19-11-2006, 20:15
Ohja huiswerk is wel een nadeel, moet na elke module een reflectieverslag, moet een portfolio en veel verslagen maken :maf:
Dat hoort er helaas ook bij.
samiraboua
19-11-2006, 20:21
hmmmm ik zit er ook over natedenken maar wil wel deeltijd ben ook 26
KoezKoez
19-11-2006, 20:39
Je kunt je denk ik het best gewoon in september weer inschrijven.
27 jaar? Zeker niet te laat.. ken er genoeg van 25 jaar en ouder die in hun eerste jaar zitten.
Communicatie? Moet je aan ffeiza vragen, die is communicatiedeskundige : ).
Leuk joh! Ik wou eerst een vervolgopleiding doen van comminicatie toen ik mijn mbo diploma in handen had, maar door omstadigheden kwam er niet van... dus ffeiza is communicatiedeskundige? Ik zal het haar vragen.. be d ankt de rest voor jullie reacties
Leuk joh! Ik wou eerst een vervolgopleiding doen van comminicatie toen ik mijn mbo diploma in handen had, maar door omstadigheden kwam er niet van... dus ffeiza is communicatiedeskundige? Ik zal het haar vragen.. be d ankt de rest voor jullie reacties
Die zit nu als het goed is in haar laatste jaar ; ).
weet je wat ook leuk is.... pedagogiek.... je kan vele kanten op.... echt vraag ernaar.... ben 26 en zit te denken om dat ook te gaan doen.... ik kan het in 3 jaar en wil erbij werken des deeltijd..... maar twijfel nog wel... maar heb een half jaar om na te denken.... wie weet komen we elkaar tegen hihihihi
Sanae_23_
22-11-2006, 20:58
Ik zou het gewoon doen en je moet wel een opleiding gaan volgen die je aanspreek en je heel goed laten informeren.
Ik ga inchallah volgende met Bedrijfskundige Informatica HBO volgen en ik ben 29 jaar.
Succes San
KoezKoez
22-11-2006, 21:06
weet je wat ook leuk is.... pedagogiek.... je kan vele kanten op.... echt vraag ernaar.... ben 26 en zit te denken om dat ook te gaan doen.... ik kan het in 3 jaar en wil erbij werken des deeltijd..... maar twijfel nog wel... maar heb een half jaar om na te denken.... wie weet komen we elkaar tegen hihihihi
Kan je me er informatie over opsturen via pm. Bedankt alvast :sjans:
meknessia86
22-11-2006, 21:53
Je kunt ook in februari beginnen, naar mijn weten hoef je niet te wachten tot September.
Inshallah verander ik ook van opleiding in februari.
lalakuzina
22-11-2006, 23:26
hai meiden,
ik dacht dat ik enige ben met deze dilemma....ikwil graag een opleiding gaan doen., maar twijfel door mn leeftijd(27).
pedagogiek? welke richtingen/beroepen kan je allemaal op doen en waar en hoe kan je deze opleiding doen van 3 jaar. ik wil namelijk wel gewoon blijven werken.
Ik zou dan voor de deeltijd kiezen want tussen de jongeren zitten van 17, 18 jaar lijkt me ook niks.
Marriedgirl
22-11-2006, 23:56
Hier nog een die twijfelt..... ik wil heel graag de PABO gaan doen... Duaalopleiding... ben ook al 25.....! vooropleiding... bank en verzekeren mbo 4.
Iemand die ook de Pabo doet of wil gaan doen?
meknessia86
22-11-2006, 23:57
Hier nog een die twijfelt..... ik wil heel graag de PABO gaan doen... Duaalopleiding... ben ook al 25.....! vooropleiding... bank en verzekeren mbo 4.
Iemand die ook de Pabo doet of wil gaan doen?
Ik begin inshallah in februari met de Pabo! :)
lalakuzina
23-11-2006, 00:30
pabo lijkt me ook wel interessant,
waar doe je dat? wat zijn de kosten?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.