Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : als je je ex tegenkomt...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

GekkeMoker
19-11-2006, 18:54

je komt je ex tegen op straat waar je nog steeds van houdt, hoe gedraag je je dan?...wat doe je dan??wordt je rood en loopt gelijk door zonder diegene aan te kijken of kijk je diegene juist aan in zijn ogen...kijk je boos/chagrijniig of juist lief.. maar hij/zij heeft het wel uitgemaakt en jullie hebben geen contact meer :hadj: en stel je hebt het uitgemaakt met je ex...je komt hem/haar tegen op straat...je dacht dat je geen gevoelens meer voor diegene had en dat je hem/haar helemaal had vergeten..maar dan zie je je ex en komt al je gevoelens weer naar boven...wie heeft dat meegemaakt??

GekkeMoker
19-11-2006, 19:06
zehma jullie hebben geen exen gehad:moe:

Bitch_22
19-11-2006, 19:08
je komt je ex tegen op straat waar je nog steeds van houdt, hoe gedraag je je dan?...wat doe je dan??wordt je rood en loopt gelijk door zonder diegene aan te kijken of kijk je diegene juist aan in zijn ogen...kijk je boos/chagrijniig of juist lief.. maar hij/zij heeft het wel uitgemaakt en jullie hebben geen contact meer :hadj: en stel je hebt het uitgemaakt met je ex...je komt hem/haar tegen op straat...je dacht dat je geen gevoelens meer voor diegene had en dat je hem/haar helemaal had vergeten..maar dan zie je je ex en komt al je gevoelens weer naar boven...wie heeft dat meegemaakt?? ik zing mijn nummer:hihi:

Afrowoman
19-11-2006, 19:09
zehma jullie hebben geen exen gehad:moe: :giechel: Schijnheiligheid heerst op m.nl, dat weet je toch!!

miss_tangaouia001
19-11-2006, 19:09

iiCk heb dat meegmaakt :o

letiziaaaaa
19-11-2006, 19:10
Ik zou me wel ongemakkelijk voelen. Ik zou hem niet aankijken, maar gewoon snel doorlopen. Dat wat wij samen hadden, ligt in het verleden.

GekkeMoker
19-11-2006, 19:11
:giechel: Schijnheiligheid heerst op m.nl, dat weet je toch!! ja ik weet maar geef jij dan antwoord op me vraag...dan ben jij de enige die niet schijnheilig is:hadj:

GekkeMoker
19-11-2006, 19:12
iiCk heb dat meegmaakt :o je meent het:eek: :hihi: vertel!:o

mini_mouse
ik heb geen vriendje gehad ofzo...maar ben wel verliefd geweest... en ik denk dat wanneer je verliefd bent geweest hetzelfde meemaakt hoeft niet perse ex te zijn... tenminste bij mij dan... ik was altijd bang om hem tegen te komen waarom weet ik niet maar ik wou hem niet tegen komen...:jammer: als ik hem zou hebben gezien zou ik hem ontlopen...niet kijken, doen alsof ik hem niet zag...zelfs wanneer ik iemand zie die op hem lijkt kreeg ik al die gevoelens weer, laat staan wanneer ik hem tegen zou komen.... maar elhamdou lillah ben er allang over heen...:D...

Afrowoman
ja ik weet maar geef jij dan antwoord op me vraag...dan ben jij de enige die niet schijnheilig is:hadj: Waarom ga je er meteen van uit, dat ik een ex heb? :ego: Nee, maar ik voel niks meer voor me ex, dus kan niet antwoorden..:o

GekkeMoker
19-11-2006, 19:13
Ik zou me wel ongemakkelijk voelen. Ik zou hem niet aankijken, maar gewoon snel doorlopen. Dat wat wij samen hadden, ligt in het verleden. ik neem aan dat je dan nog steeds van hem houdt? aangezien je je ongemakkelijk voelt en snel doorloopt zonder hem aan te kijken?

mini_mouse
19-11-2006, 19:16
hey ik ben niet schijnheilig:ego:

miss_tangaouia001
19-11-2006, 19:16

je meent het:eek: :hihi: vertel!:o kwam m yesterday nog tegee gaf m n knipoog en ben doorgelopee :o

mini_mouse
19-11-2006, 19:17
ik neem aan dat je dan nog steeds van hem houdt? aangezien je je ongemakkelijk voelt en snel doorloopt zonder hem aan te kijken? heeft er niks mee te maken:D

GekkeMoker
19-11-2006, 19:18
ik heb geen vriendje gehad ofzo...maar ben wel verliefd geweest... en ik denk dat wanneer je verliefd bent geweest hetzelfde meemaakt hoeft niet perse ex te zijn... tenminste bij mij dan... ik was altijd bang om hem tegen te komen waarom weet ik niet maar ik wou hem niet tegen komen...:jammer: als ik hem zou hebben gezien zou ik hem ontlopen...niet kijken, doen alsof ik hem niet zag...zelfs wanneer ik iemand zie die op hem lijkt kreeg ik al die gevoelens weer, laat staan wanneer ik hem tegen zou komen.... maar elhamdou lillah ben er allang over heen...:D... hoe heb je hem vergeten dan?...als je je ex telkens tegenkomt kom je er moeilijker overheen denk ik...bij mij is dat het geval:jammer: maar lhmd ben je der overheen:goedzo: want is wel erg weet je:jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4 5