Bekijk originele versie : meiden
ook al ben ik een nieuwe hier ik heb alles toch een paar dage gevolgd. zoveel meisjes hier praten over sex en die moet met die,en ik ben zo geil en ik wil ****** en dat soort berichten. is dat normaal tegenwoordig. ik vind het een schandaal. geld ook voor jongens. :confused: wat vinden jullie ervan. zoiets moet kunnen of niet..
Oem_Lena
22-07-2003, 16:19
Origineel gepost door Rapunsel
ook al ben ik een nieuwe hier ik heb alles toch een paar dage gevolgd. zoveel meisjes hier praten over sex en die moet met die,en ik ben zo geil en ik wil ****** en dat soort berichten. is dat normaal tegenwoordig. ik vind het een schandaal. geld ook voor jongens. :confused: wat vinden jullie ervan. zoiets moet kunnen of niet.
grapjes op zijn tijd moet kunnen vind ik
Na een tijdje weet je wie je serieus moet nemen en wie niet
Liefs Safia
tariffst
22-07-2003, 16:44
Nou ik vind dat je helemaal gelijk hebt!!!! Het is toch schandalig om met marokaanse jongens over sex te hebbn. Wat ook irritant is is dat sommige een topic openen met bijvoorbeeld "ik heb het heet" en dan vervolgens zeggen dat ze aangebrand zijn. gekkenwerk! Alhoewel ik het af en toe best grappig vind als je kijkt hoeveel mensen het hebben gelezen. Maar ja mij zul je niet zien reageren op zulke topics
mocro_souhaila
22-07-2003, 16:45
Origineel gepost door tariffst
Nou ik vind dat je helemaal gelijk hebt!!!! Het is toch schandalig om met marokaanse jongens over sex te hebbn. Wat ook irritant is is dat sommige een topic openen met bijvoorbeeld "ik heb het heet" en dan vervolgens zeggen dat ze aangebrand zijn. gekkenwerk! Alhoewel ik het af en toe best grappig vind als je kijkt hoeveel mensen het hebben gelezen. Maar ja mij zul je niet zien reageren op zulke topics
jij vind het gekkenwerk..maar daar komen wel meer mensen op af...daarom gebruiken ze zulke namen voor hun topics:D
tariffst
22-07-2003, 16:51
Origineel gepost door mocro_souhaila
jij vind het gekkenwerk..maar daar komen wel meer mensen op af...daarom gebruiken ze zulke namen voor hun topics:D
Ja precies, dat bedoel ik nou, Af en toe kan ik er om lachen, maar dan komen er van die oversexte jongens op af en dan gaan sommige meiden er op in. Maar ja moeten ze zelf weten.
:) :zwaai:
Lady_Cazawia
22-07-2003, 16:53
ik vind het niet kunnen, ik bedoel er zijn grenzen om grapjes te maken...!!..en op zo'n manier houden we deze Forum ook niet "schoon"..!!
Origineel gepost door tariffst
als je het niet leest....hoe weet je dan dat ze zich gebrand hebben??? ;)
Over wie heb je het eigenlijk?..:hihi:
RIF_CHICKIE
22-07-2003, 18:14
meisje rustig, je moet ook een beetje tegen een grapje kunnen en ja er zijn grenzen, maar dat moeten ze zelf weten, je zegt dat het niet kan, maar nu doe jij ook iets dat niet kan, mensen oordelen namelijk zonder dat je ze kent, meestal zijn het gewoon grapjes, duzz nix om je druk over te maken vind ik!
laat iedereen in zijn waarde, en laat iedereen zeggen en leven zoals diegene wil! er is maar een die mag oordelen!!
Najmatje
22-07-2003, 18:26
Alleen ALLAH mag onderdelen over die gene!!! en laat iedereen doen wat ie zelf leuk vind majah das mijn mening thallah Najmatje :) :zwaai:
RIF_CHICKIE
22-07-2003, 18:29
Origineel gepost door Najmatje
Alleen ALLAH mag onderdelen over die gene!!! en laat iedereen doen wat ie zelf leuk vind majah das mijn mening thallah Najmatje :) :zwaai:
kijk jij begrijpt mij :goedzo: :D
:zwaai:
tariffst
23-07-2003, 09:23
Origineel gepost door Sahib
als je het niet leest....hoe weet je dan dat ze zich gebrand hebben??? ;)
Als je kunt lezen(wat je dus niet kan) kan je er van opmaken dat ik niet reageer op zulk soort berichten, ik lees bijna alle berichten hier maar rageer er niet op!
miss__1984
23-07-2003, 09:28
ook al ben ik een nieuwe hier ik heb alles toch een paar dage gevolgd. zoveel meisjes hier praten over sex en die moet met die,en ik ben zo geil en ik wil ****** en dat soort berichten. is dat normaal tegenwoordig. ik vind het een schandaal. geld ook voor jongens. :confused: wat vinden jullie ervan. zoiets moet kunnen of niet.
je hebt wel gelijk, maar zoals dat andere meisje ook al zij, het zijn grapjes.... maarja grapjes hoeven niet te overdrijven, bij somiige topics denk ik ook :jammer: maar ja niets aan te doen, je kunt mensen niet veranderen....
slimiatje
23-07-2003, 09:47
ik niet hoor :o
en ik vind het oversext :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.