Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hippe moslimmeid gezocht

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
22-07-2003, 15:14

Rien Vrijenhoek Produkties is een produktiebedrijf te Hilversum dat momenteel bezig is met het maken van een multicultureel jongerenprogramma voor de RVU educatieve omroep voor nederland 3. In het programma kan de generatie van nu laten zien waar zij voor staan en worden de jongeren zelf gewoon aan het woord gelaten. Voor ons programma zijn we nog een zoek naar een vrouw in de leeftijd van 16-25 jaar die moslim is, maar verder wel heel erg verwesterd, dus naar het MBO of HBO o.i.d. gaat en gewoon kleding van bijv. de sting draagt, maar dus wel een hoofddoek en wat dat betreft dus een beetje tussen 2 culturen leeft. Heb je interesse om mee te werken of ken je iemand die interesse zou kunnen hebben. Neem dan contact op met Rien Vrijenhoek Produkties. Bel naar 035-6462070 of mail naar info@rvprodukties.nl.

Driejef
22-07-2003, 15:17
Waarom krijg ik altijd de neiging om commentaar op dit soort oproepjes te leveren? Laat ik dat maar niet doen he..:D

Driejef
22-07-2003, 15:40
Ik vind de zin waarin staat dat men moslim moet zijn maar toch erg verwesterd, zo tegengesteld vermeld staan. Alsof moslims niet vooruitstrevend of ontwikkeld zijn. Dat vind ik nogal raar. Maar ja, ik zal mijn mond maar voor de rest houden want ten eerste val ik niet binnen de leeftijdscategorie en ten tweede ben ik geen dame. Groeten, D

Sanae_23_
22-07-2003, 15:50
Met Verwesterd denk ik dat ze meer bedoeld qua kleding. dus als je een sting/strake kleding en een hoofddoek draagt dan ben je verwesterd.. maar sorry aan mij heb je niks want ik draag geen hoofddoek en draag ook geen sting.. Laters

Safia21
22-07-2003, 15:51

Hoe kan een Moslim meid tussen twee culturen staan, ze leeft toch voor haar geloof en daar heeft cultuur toch helemaal niets mee te maken?? Liefs Safia

Safia21
22-07-2003, 15:52
Origineel gepost door Sanae@23 Met Verwesterd denk ik dat ze meer bedoeld qua kleding. dus als je een sting/strake kleding en een hoofddoek draagt dan ben je verwesterd.. maar sorry aan mij heb je niks want ik draag geen hoofddoek en draag ook geen sting.. Laters Hoofddoek en strakke kleding gaat toch niet samen, dus dan zal dat programma toch helemaal geen goed beeld neerzetten??

Safia21
22-07-2003, 15:54
Waarom niet een programma over meiden die zich heel goed met de Islam bezighouden?? Maar das zeker niet interessant genoeg voor de Nederlanders om te zien, ze willen graag zien dat we ons gedragen zoals zij doen

Chatefemqemamu
22-07-2003, 15:54
pffff... dat soort programma's zijn dieptriest... het komt er toch allemaal op neer dat die moslimmei zich gaat verantwoorden over 't hoe&wat... durf te wedden dat ze niet eens vrijuit mogen praten als ze ergens een mening over heeft die onze kaasjes zou kunnen schockeren.

Driejef
22-07-2003, 17:05
Origineel gepost door Anoukh nou, dat is dus wel de bedoeling. We willen juist laten zien hoe verschillende groepen en culturen over bepaalde dingen denken. En we hebben al meerdere meiden ontmoet die vinden dat strakke kleding niks met de hoofddoek en het geloof te maken heeft. En ik bedoel dus idd qua kleding en misschien ook wel qua aan carriere werken en vt uitgaan enzo. Die dat dus wel willen doen en dragen, maar ook moslima willen zijn. Willen jullie dan ajb dames selecteren die accentloos nederlands spreken? kan me nog het programma van Rondom Tien herinneren waar het laagste van het laagste aanwezig was en die zogenaamd de marokkaanse jeugd moest representeren. Word er nogsteeds kwaad over wanneer ik eraan terugdenk. Sorry, was niet persoonlijk bedoeld ;)

MariamaMslma
22-07-2003, 17:27
Ik vind het wel interessant, ik denk niet dat ze persee een meid zoeken die strakke kleding draagt, maar gewoon modieus. Het enige wat ik storend vindt is dat ze ernaar opzoek zijn alsof het een zeldzaam verschijnsel is. Iets bijzonders ofzo.

Safia21
22-07-2003, 17:29
Origineel gepost door Anoukh Nou, dat doen we ook wel, want we willen iedere groep zo positief mogelijk neerzetten en we hebben al 2 dames die op het vwo en de universiteit zitten geinterviewd dus dat komt cker wel goed! wat is het doel van jullie programma??

Safia21
22-07-2003, 17:31
ik bedoel, meiden kunnen toch ook gewoon laten zien waar ze voor staan, zonder op tv te komen??

MariamaMslma
22-07-2003, 17:32
Origineel gepost door Safia21 Waarom niet een programma over meiden die zich heel goed met de Islam bezighouden?? Maar das zeker niet interessant genoeg voor de Nederlanders om te zien, ze willen graag zien dat we ons gedragen zoals zij doen Ik vind het niet onbegrijpelijk dat ze niet een programma starten over meiden die zich goed bezig houden met Islam. Zij zijn niet Islamitisch dus waarom zouden ze. En natuurlijk zou het leuk zijn, maar ik vind het niet raar of stom van ze dat ze dat niet doen. Wij zijn hier de moslims en voor ons is het interessant en belangrijk over hoe het vergaat met ons geloof onder de moslimjongeren. Voor hun is het interessant hoe moslimjongeren leven in het westen met de westerse invloeden.

MariamaMslma
22-07-2003, 17:33
Origineel gepost door Safia21 ik bedoel, meiden kunnen toch ook gewoon laten zien waar ze voor staan, zonder op tv te komen?? Natuurlijk kan dat, maar ze moeten toch hun zendtijd vullen.

Safia21
22-07-2003, 17:35

Origineel gepost door MariamaMslma Ik vind het niet onbegrijpelijk dat ze niet een programma starten over meiden die zich goed bezig houden met Islam. Zij zijn niet Islamitisch dus waarom zouden ze. En natuurlijk zou het leuk zijn, maar ik vind het niet raar of stom van ze dat ze dat niet doen. Wij zijn hier de moslims en voor ons is het interessant en belangrijk over hoe het vergaat met ons geloof onder de moslimjongeren. Voor hun is het interessant hoe moslimjongeren leven in het westen met de westerse invloeden. WAUW Helemaal mee eens! maar het zou wel leuk zijn... es een keer iets anders! Liefs Safia

Pagina's : [1] 2 3 4