Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat wil jij later worden als je groot bent?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Leviathan
22-07-2003, 14:30

Dat wil ik best weten, want ik geef om mijn mede mens.

BentDagilia
22-07-2003, 14:34
Ik wil later een eigen internationale autobedrijf of tenminste manager zijn van Jaguar of zo... ik weet het klinkt heel dom en onbereikbaar maar als ik het echt wil dan kom ik er wel:ego: Ik wil in ieder geval Internationaal actief zijn in de zakenwereld ;)

Leviathan
22-07-2003, 14:34
Origineel gepost door temsamni Rijk---------oh nee, ben ik al! Knap--------Oh nee, ben ik al! Gelukkig----oh nee, ben ik al! I don't KNOW! :confused: The World is Yours ´Tony Montana´

Leviathan
22-07-2003, 14:35
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik wil later een eigen internationale autobedrijf of tenminste manager zijn van Jaguar of zo... ikw eet het klinkt heel dom en onbereikbaar maar als ik het echt wil dan kom ik er wel:ego: Ik wil in ieder geval Internationala actief zijn in de zakenwereld ;) Reach for the highest and you will get there :) Ps. insch´allah

BentDagilia
22-07-2003, 14:38

Inschallah... ;) wat wil jij eigenlijk worde

Leviathan
22-07-2003, 14:43
Origineel gepost door Bent Dagilia Inschallah... ;) wat wil jij eigenlijk worde Een goede moslim. Een goede echtgenoot. Een goede zoon. Kortom een goed mens.

BentDagilia
22-07-2003, 14:45
:goedzo: hahaha Kijk hahahahahaa ik ben echt een koelie ik dacht dat je vroeg wat voor beroep wil je later doen :o hahaha Mag ik de vraag nog een keer beantwoorden ...Pleasse :D

Ciham
22-07-2003, 14:49
brandweervrouw! kan ik alle mannelijke vuurtjes blussen :D

Leviathan
22-07-2003, 14:49
Origineel gepost door Bent Dagilia :goedzo: hahaha Kijk hahahahahaa ik ben echt een koelie ik dacht dat je vroeg wat voor beroep wil je later doen :o hahaha Mag ik de vraag nog een keer beantwoorden ...Pleasse :D Het is een strikvraag :D Wat wil jij later worden als je groot bent Bent Dagilia? Ps. ik heb al een leuke baan en leuke studie dus vandaar dat ik dat niet ambieer. Ik heb wel zakelijke ambities, maar dat is voor mij bijzaak.

Leviathan
22-07-2003, 14:55
Origineel gepost door Ciham brandweervrouw! kan ik alle mannelijke vuurtjes blussen :D Brandweervrouw Ciham to the rescue. Ik denk dat je alleen zult uitrukken om katten uit de boom te halen. Een vrouw kan geen brand blussen, ze kan het hoogstens doen ontvlammen.

Miss_Crazy
22-07-2003, 14:56
een goede moslim een goede echtgenote een goede baan hebben ;)

Ciham
22-07-2003, 14:57
Origineel gepost door Leviathan Brandweervrouw Ciham to the rescue. Ik denk dat je alleen zult uitrukken om katten uit de boom te halen. Een vrouw kan geen brand blussen, ze kan het hoogstens doen ontvlammen. misschien bedoelde ik dat ook :rolleyes: ps. ik red liever mijn eigen katje uit de boom :D

Driejef
22-07-2003, 14:59
Origineel gepost door Leviathan Dat wil ik best weten, want ik geef om mijn mede mens. Ik ben al groot..:hihi:

BENTGHATAR
22-07-2003, 15:09
EEn goede moslima...... Een goede echtgenote..... En Ik wil een Psychiater worden....inshall'allah

Leviathan
22-07-2003, 15:12

Origineel gepost door Miss_Crazy een goede moslim een goede echtgenote een goede baan hebben ;) Wat is een goede baan in jouw ogen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8